Hop til indhold

Kæledyrsmesse Fredericia


 Share

Recommended Posts

  • Svar 224
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvor meget koster sådan en indgangsbillet?

 

gad godt, men kunne forestille mig at det ville blive en rigtig dyr fornøjelse for mig (billet tur-retur København-Fredericia, indgangsbillet samt total shop-a-mok, hvilket nok ikke kan undgåes).. Kan jo nok dårligt slæbe alt det jeg ville købe med tilbage....

 

 

Mener vi gav 50 sidste år, det er måske steget til 60 i år, når noget er succe koster det nogen gange mere.

 

Du kunne jo alliere dig med evt folk fra sjælland der skulle derover, hvis i er nok (5 i en bil som kører langt på literen) og splejser, kan det måske gøres billigt :5up:

 

Du kunne altid oprette en tråd og spørge om der var nogen der var interesseret :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor meget koster sådan en indgangsbillet?

 

gad godt, men kunne forestille mig at det ville blive en rigtig dyr fornøjelse for mig (billet tur-retur København-Fredericia, indgangsbillet samt total shop-a-mok, hvilket nok ikke kan undgåes).. Kan jo nok dårligt slæbe alt det jeg ville købe med tilbage....

 

:engel: måske hvis vi er heldige er der en plads til dig i vores bil :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Så slemt var det ikke sidste år. Man kunne sagtens komme rundt og finde et roligt hjørne.

 

Jeg ville dog ikke tage Maggie med, da hun ville gå i selvsving over alle de mennesker, der skulle hilses på. Liva, som er vokset fra den fase, er lidt mere håndterbar i sådanne situationer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg havde også Iso med sidste år, og det gik fint. Men det skal nok være en hund der allerede er vant til at være med iblandt mennesker og andre hunde, for der var selvfølgelig både larm og trængsel, men ikke mere end at jeg sagtens ville ta' Iso med igen en anden gang. Hvis man gerne vil ind at se katteudstilling (hvis der er sådan én også i år) skal man dog være obs på at hunde (selvfølgelig) ikke må komme ind i den afdeling...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...