Hop til indhold

Navn til min kommende border.


Bamseida
 Share

Recommended Posts

  • Svar 89
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Malene Nielsen

Vil bare sige tillykke med din kommende BC - bliver spændende at se hvad det bliver.

 

Prøvede at sende dig en pm i går, men den gik ikke igennem pga din postkasse var for fyldt.

 

Er jo nysgerrig - så som straf for, at jeg har brugt så lang tid på at skrive en laaaang pm, som så ikke engang kunne sendes, så mener jeg jo, at du skylder mig en pm med kennelnavn :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Spørger måske lidt dumt og du har måske ldit svaret selv men hvad er grunden til kennelnavnet er hemmeligt inde i det offentlige fora?? Efter hvad jeg ku se virker det til som en super kennel og så længe din mavefornemmelse er rigtig så er det jo det vigtigste det jo din lille hvapser der kommer derfra så hvad andre mener er vel ligemeget du har fortjent at være glad for din beslutning og glæder mig til at blvie spammet med border pups :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Spørger måske lidt dumt og du har måske ldit svaret selv men hvad er grunden til kennelnavnet er hemmeligt inde i det offentlige fora?? Efter hvad jeg ku se virker det til som en super kennel og så længe din mavefornemmelse er rigtig så er det jo det vigtigste det jo din lille hvapser der kommer derfra så hvad andre mener er vel ligemeget du har fortjent at være glad for din beslutning og glæder mig til at blvie spammet med border pups :-)

 

Ok - så det er skrevet et sted?

 

Jeg kan nemlig ikke umiddelbart finde det :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Begrundelsen er i hendes første indlæg ;-)

 

I første inlæg står det :-)

 

Ok - er vist ikke helt med...

 

Linda havde skrevet, at det var "hemmeligt inde i det offentlige forum" - troede derfor, at det stod et andet sted :vedikke:

 

Men hvis det er en generel hemmelighed, så er det da ok - kan dog berolige med, at jeg ikke selv står og skal have BC-hvalp, så det er ikke fordi jeg vil gå ind og "byde over" eller lign :mrgreen: Jeg syntes bare det er spændende, at høre om hvad folk får og det er jo lettest, hvis man ved hvem far og morhund er :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har nu besluttet mig, efter at have taget tilløb i 15 år, for at nu skal jeg have min border collie.

 

Jeg har fået utrolig meget hjælp af flere personer, en del herinde fra, og det er jeg MEGET glad for ( selvom i ikke er helt enige :mrgreen:)

 

Jeg har besluttet mig for et sted/kennel :-D

Jeg gider ikke at fortælle vidt og bredt om hvilket sted hvalpen kommer fra, da det har taget mig utrolig lang tid at beslutte mig og jeg vil ikke yderligere forstyrres af andres mening.

Jeg følger min mavefornemmelse og de gode råd jeg har fået og så kan det ikke gøres bedre.

 

MEN hvad med navne?

 

Jeg er til gengæld stadig i tvivl om kønnet - det er vigtigere for mig at hvalpen og jeg passer sammen, end om det er en tæve eller hanhund.

 

Hvis det bliver en hanhund er jeg sten sikker på navnet, men hvis det bliver en tæve, så er jeg ikke så sikker.

 

Har tænkt lidt på:

Lulu. ( klinger ret godt sammen med Nana)

Maya.

Rosa.

 

Og så er jeg ret forelsket i Sulejma ( naboen = sommerhus= kommer højst en gang om måneden i vinterhalvåret og lidt mere om sommeren. Deres voksne datters hund hedder det) Håber det gav mening :oops:

 

 

Kan i ikke hjælpe mig?

 

;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst celinamoon

Jeg vil også være med til navneleg :mrgreen:

Cookie/Kouki (Udtales også som cookie men er bare en mere speciel måde at stave det på :-P)

Yasmin

Nougat

Chili

Fnuggi

Mika

Kali

Pipi

 

Nu kan jeg vist ikke komme på flere lige pt. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Hurraaaaaaa

 

Heldigt for dig så er jeg ekspert i at komme med navneforslag :P Er dog endnu ikke blevet fulgt af nogen endnu...haha...

 

 

*rømmer mig lige*

 

Kaya

Gaia

Sputnik (sputti som kælenavn måske?)

aicha

bacardi

bali

Mocca

basta

delta

Alfa

ekko

Ophelia

Gamma

Maka

Vega

Safir

Asta

Aya

Pixi

Cirka

Cuba

Ditto

Enya

Giga

Inka

Kenya

Puma

Mekka

Multi

Pepsi

Uno

Yoyo

Chutney

Mango

Visa

 

Kendte engang en hund der hed det :lun: kælenavn var Øffe :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hurraaaaaaa

 

Heldigt for dig så er jeg ekspert i at komme med navneforslag :P Er dog endnu ikke blevet fulgt af nogen endnu...haha...

 

 

*rømmer mig lige*

 

 

Sputnik (sputti som kælenavn måske?)

basta

ekko

Vega

Cirka

Ditto

Giga

Puma

Multi

Mango

 

I love it :banan:

 

 

Menelli kom osse med nogle gode nogle, bl.a. Yum Yum, det er et fedt navn

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...