Hop til indhold

træning i Aalborg søges


bellas mor
 Share

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
Gæst snevinter

Jeg har fundet tre muligheder:

 

DCH - Nørresundby (lindholm, som lone m skrev)

 

DKK - Skalborg (dyrskuepladsen)

 

Pudelklubben - Aalborg Vest

(her må andre små racer gerne deltage)

 

men har du selv fundet et sted?

Link til indlæg
Del på andre sites

ja tak :vinken: skal begynde snart hos et Hundecenter , og hos dch til januar, så det glæder vi os til, tror bella vil være rigtig glad for at møde alle de andre hunde, :5up:og hendes ejer glad for nogle flere udfordringer til træning, selv om der går fint fin med træning herhjemme, men det der med at hun har 4 ben det glemmer hun stadig, når hun møder andre hunde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Pia Nielsen

Hejsa

 

Jeg er lige startet på hold hos en der hedder Britt, som bruger positive træningsmetoder (klikkertræning uden klikker). Det er i Nørresundby oppe ved Lindholm Høje. Måske kan du nå at komme med på holdet hvis du skynder dig (det startede i går lørdag). Du kan jo prøve at ringe og spørger hende. Hun virker dygtig og er uddannet hundeadfærdsbehandler!

Hendes hjemmeside er www.hundenicentrum.dk

Link til indlæg
Del på andre sites

tak for oplysning,:vinken:men jeg har fundet træning, ja nu her jeg ledt med lys og lygte siden jeg søgte råd her, og så nu jeg endelig har fundet, kommer der noget meget tættere på hvor jeg bor:roll: mén jeg vil gemme din oplysning, og måske vil du komme frem med senere hvordan du syntes om stedet og deres måde at træne på.:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Pia Nielsen

Jeg vil helt sikkert gerne kommentere på, hvordan jeg synes det er at træne hos hende, når jeg har været der nogle gange :5up:...

 

Jeg havde godt set, at du havde fundet træning, men tænkte bare, at det jo kunne være at du ville (og havde mulighed for at) springe på dette hold i stedet, fordi det allerede er startet :-)...

 

Held og lykke med træningen!

 

Pia

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 5 weeks later...
Gæst herlighund

Herlighund.dk til byder klikkertræning med en klikker - også kaldet en betinget forstærker. Denne er langt mere præcis end et dygtiiig. Når man klikkertræner, ser man udelukkende på det hunden kan og bygger op derfra via timing, tilrettelæggelse af miljø og kriterier. Hunden bliver aldrig lokket/guidet til at gøre det, man gerne vil have den til. Det giver indlæringsstabile hunde og en rigtig god mavefornemmelse:-) Nok er metoden baseret på videnskab - men det bliver den ikke indviklet af. Canis.no er et super sted at søge informationer om ægte klikkertræning.

 

Jeg selv er uddannet ved Canis og Turid Rugaas. Jeg har været rigtig god til at bruge traditionel positiv forstærkning - men skal da lige love for at træningen er blevet effektiv efter jeg har lært at bruge en klikker. Ikke småting man kan få en selvtænkende hund til.

 

Så har du lyst til at lære effektiv klikkertræning, så slå et slag forbi min hjemmeside:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...