Hop til indhold

Så rundede jeg 5-års dagen...


Nollike
 Share

Recommended Posts

Så kom 5-års dagen (5. februar) for Futtes død a050.gif og som mange af jer godt ved så savner jeg ham jo stadig... :oops: Så egentlig vil jeg ikke noget med denne tråd andet end at sende en ekstra tanke til verdens dejligste hund :lun:

 

R.I.P. Fut Fut, vi ses på Regnbuebroen 038.gif

 

Futte og mig.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan snildt sætte mig i dit sted,... og så tror folk at man er tosset når man stadigvæk savner en hund efter så mange år. :stupid:

 

Jeg har hørt dig fortælle om Futte,... om alle de sjove episoder og hans sjove vaner og jo mere jeg hører, jo mere tror jeg på at han har været en ener. Og hvor har jeg ærgret mig mange gange over at vi ikke kendte hinanden dengang vi havde den første generation af hunde, for jeg er sikker på at Futte og Ascha var gået endnu bedre i spænd end Thailo og Noomi.

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan snildt sætte mig i dit sted,... og så tror folk at man er tosset når man stadigvæk savner en hund efter så mange år. :stupid:

 

Jeg har hørt dig fortælle om Futte,... om alle de sjove episoder og hans sjove vaner og jo mere jeg hører, jo mere tror jeg på at han har været en ener. Og hvor har jeg ærgret mig mange gange over at vi ikke kendte hinanden dengang vi havde den første generation af hunde, for jeg er sikker på at Futte og Ascha var gået endnu bedre i spænd end Thailo og Noomi.

 

Enten er jeg begunstiget med en meget hundeglad omgangskreds som ikke synes at det er mærkeligt at jeg stadig savner ham eller også er jeg begunstiget med en utroligt høflig omgangskreds, som ikke nænner at fortælle mig at jeg har knald i låget :cool: I hvert fald slipper jeg ualmindelig nemt om at blive ved med at savne ham og snakke om ham :engel:

 

Jeg er også super ærgerlig over at vi præcis ikke nåede det :cry: 1/2 år for Futtes vedkommende, det var hvad der manglede :cry: Så meget som vi har talt om Futte og Ascha, så føles det som om jeg kendte Ascha :lun: og det er egentlig helt vildt mærkeligt at kende så meget til en man aldrig har mødt :lun: Jeg tror også at det ville have været match made in heaven :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

:ae:

det er nu 32 år siden Tanja døde, jeg tænker stadig på hende, ingen kommer nogensinde til at fylde så meget i mit hjerte som hun gjorde, men jeg har haft mange dejlige hunde siden, den samhørighed vi havde Tanja og jeg den har jeg aldrig siden mødt, så jeg melder mig også i klubben.

Link til indlæg
Del på andre sites

:ae:

det er nu 32 år siden Tanja døde, jeg tænker stadig på hende, ingen kommer nogensinde til at fylde så meget i mit hjerte som hun gjorde, men jeg har haft mange dejlige hunde siden, den samhørighed vi havde Tanja og jeg den har jeg aldrig siden mødt, så jeg melder mig også i klubben.

 

Så er der ikke engang håb forude :lol: Tak, det er helt sikkert også den samhørighed jeg savner ved ham, den var helt fantastisk :hjerte: Og så alle hans skøre påfund, han var altså ikke helt normal den hund :stupid: :lol::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen så har I fået endnu et klubmedlem.

Alle vores dejlige fantastiske himmelhunde, har jo på en eller anden måde rørt vores hjerter med deres personligheder og kærlighed.

Folk der siger, at det jo bare er en hund er efter min opfattelse fattig på kærlighed og følelser.

Vi har også taget afsked med mange hunde i årenes løb og de har hver især efterladt poteaftryk i vores hjerter.

Den 15 Juni er det et år, siden vi tog afsked med vores elskede Speedy. Hun var også noget specielt og vi savner hende hver dag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Får helt tårer i øjnene af at se på billedet. I er så smukke begge 2 - og især sammen.

 

Sikken samhørrighed det billede udstråler :lun: Virkelig dejligt billede.

 

Jeg har desværre ikke hørt eller læst om Futte - men jeg kan tydeligt se i havde noget særligt.

 

:bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor lang tid nåede du egentlig at have Futte? Han lyder som en hel speciel hund med en helt speciel plads i dit hjerte.

 

Cash var det for mig, og jeg vil altid mindes ham. :lun::megaked:

 

Man kan vel sige at jeg heldigvis ikke havde noget til gode mht. Futte :lun: Jeg fik ham da han var 14 mdr. og han blev næsten 14 år før jeg måtte sige farvel :lun: Så vi fik et rigtig dejligt langt liv sammen og det er jeg dybt taknemmelig for! Når en hund runder de 11 så ved man godt at hver dag er en gave og jeg satte pris på hver eneste dag jeg fik med ham :hjerte: Futte vil for altid være min once-in-a-lifetime-hund, vi havde et helt særligt forhold :hjerte:

 

Hvor længe nåede du at have Cash? Jeg ved godt at du var specielt glad for ham, men jeg tror at jeg har misset noget af historien omkring ham. Vil du fortælle om ham?Jeg elsker at høre om de her helt særlige hunde :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Får helt tårer i øjnene af at se på billedet. I er så smukke begge 2 - og især sammen.

 

Sikken samhørrighed det billede udstråler :lun: Virkelig dejligt billede.

 

Jeg har desværre ikke hørt eller læst om Futte - men jeg kan tydeligt se i havde noget særligt.

 

:bighug:

 

Det var derfor jeg valgte det billede selv om det er over 10 år gammelt, der er kommet (en del) flere kilo til siden osv. osv. men jeg synes at det beskriver vores forhold helt fantastisk :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han ser godt nok sød ud :lun:.

Forstår godt at du savner ham..

 

 

Jeg savner også min barndomshund, det er ca 15 år siden han blev aflivet :(

[ATTACH=CONFIG]77065[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]77066[/ATTACH]

 

 

Næh man glemmer dem ikke :cry: Men det kunne nu være rart hvis jeg lige kunne rykke mig bare et lille stykke mere, så ville det ikke være så pinligt, som forleden hvor jeg sad på mit (forholdsvis) nye arbejde og fortalte en af mine kollegaer om hvordan det var gået til den dag Futte skulle aflives. Og så kom jeg sgu til at tude :damn::oops: Ej men for helvede da, tag dig nu sammen Nollike, det er 5 år siden!!! :stupid: Hun må jo tro at jeg har knald i låget :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Puha jeg sidder også her med tåre i øjnene. Og lige nu synger Elton John "Candle in The Wind".

Tænker og tit på alle vores hunde som nu leger så sødt på den anden side regnbuebroen. De var hver især noget specielt.

 

Ja, det er dejligt at vide at samtidig med at der er så mange hunde som har det dårligt, især i udlandet, så er der også utrolig mange som er dybt dybt savnede :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det er dejligt at vide at samtidig med at der er så mange hunde som har det dårligt, især i udlandet, så er der også utrolig mange som er dybt dybt savnede :hjerte:

 

Ja det er bare så uhyggeligt at der er så mange dyr der lider :( . Tænk hvis man havde mange penge og kunne redde de dyr, tage dem op og give dem et knus osv. Får helt mavepine når man ser og hører om dyr der har en grim tilværelse. Nej det er ikke en uhyggelig film, nej det virkeligt.

Ja og lige nu ligger vores 4 hunde mætte og tilfredse i en varm stue og sover nok så sødt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Næh man glemmer dem ikke :cry: Men det kunne nu være rart hvis jeg lige kunne rykke mig bare et lille stykke mere, så ville det ikke være så pinligt, som forleden hvor jeg sad på mit (forholdsvis) nye arbejde og fortalte en af mine kollegaer om hvordan det var gået til den dag Futte skulle aflives. Og så kom jeg sgu til at tude :damn::oops: Ej men for helvede da, tag dig nu sammen Nollike, det er 5 år siden!!! :stupid: Hun må jo tro at jeg har knald i låget :oops:

 

Aj nej du har ikke knald i låget,, nå. du elskede din Futte :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...