Hop til indhold

Så rundede jeg 5-års dagen...


Nollike
 Share

Recommended Posts

Næh man glemmer dem ikke :cry: Men det kunne nu være rart hvis jeg lige kunne rykke mig bare et lille stykke mere, så ville det ikke være så pinligt, som forleden hvor jeg sad på mit (forholdsvis) nye arbejde og fortalte en af mine kollegaer om hvordan det var gået til den dag Futte skulle aflives. Og så kom jeg sgu til at tude :damn::oops: Ej men for helvede da, tag dig nu sammen Nollike, det er 5 år siden!!! :stupid: Hun må jo tro at jeg har knald i låget :oops:

 

Du er helt normal :ae:

I morgen er det 6 år siden jeg fik den grumme besked om Mega, sidder og tuder lige nu, savner hende. I morgen vil jeg tænde et lys og så sidde og kigge på billeder af hende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Man kan vel sige at jeg heldigvis ikke havde noget til gode mht. Futte :lun: Jeg fik ham da han var 14 mdr. og han blev næsten 14 år før jeg måtte sige farvel :lun: Så vi fik et rigtig dejligt langt liv sammen og det er jeg dybt taknemmelig for! Når en hund runder de 11 så ved man godt at hver dag er en gave og jeg satte pris på hver eneste dag jeg fik med ham :hjerte: Futte vil for altid være min once-in-a-lifetime-hund, vi havde et helt særligt forhold :hjerte:

 

Hvor længe nåede du at have Cash? Jeg ved godt at du var specielt glad for ham, men jeg tror at jeg har misset noget af historien omkring ham. Vil du fortælle om ham?Jeg elsker at høre om de her helt særlige hunde :lun:

 

Nu har jeg forsøgt adskillige gange at svare på dette indlæg, og hver gang enten fryser min skærm, eller jeg begynder at tude øjnene ud, når jeg forsøger at beskrive Cash. Ville bare lade dig vide, at jeg ikke ignorerer dig. Prøver igen i morgen.

 

Du og Futte var heldige at have hinanden i så mange år - men det gør det uden tvivl SÅ meget sværere når det er forbi. :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg forsøgt adskillige gange at svare på dette indlæg, og hver gang enten fryser min skærm, eller jeg begynder at tude øjnene ud, når jeg forsøger at beskrive Cash. Ville bare lade dig vide, at jeg ikke ignorerer dig. Prøver igen i morgen.

 

Du og Futte var heldige at have hinanden i så mange år - men det gør det uden tvivl SÅ meget sværere når det er forbi. :megaked:

 

Arh den sidste kender jeg alt for godt, det er så svært :megaked: :ae: Men jeg venter til du er klar, du skal ikke føle dig presset :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...