Hop til indhold

Foderundersøgelse, er I friske??


Charlotte1970
 Share

Recommended Posts

Er i friske på en lille foderundersøgelse?? Hvilket mærke fodre I med pt, eller hvordan - fx BARF?

 

Det er ikke en debat om hvilket er bedst, mere hvad I vælger til alle jeres dejlige hunde.

 

Hvis der kommer nok besvarelser vil jeg prøve at tælle sammen løbende.

 

Har bruger vi pt RC vet blandet med James Wellbeloved kornfrit med lam.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 181
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

jeg bruger meget skiftende tørfoder, jeg fodre hovedsagelig med tørret kød af forskellig art, fx tørret lam, kalkunhalse, tøret okse, kylling og så videre jeg supplerer med en eller anden form for tørfoder, jeg fodre efter behov, dvs mine hunde får bare noget mad jeg måler ikke op som sådan, det meste af hundenes foder går til træning af forskellig art, dvs de får ikke faste måltider men hvis de virker sultne får de lidt tørfoder ellers regner jeg med de får nok ved træning hvor tørret kød, kogt kød i tern m.m. er belønning.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skifter mellem hvad Nala får. Jeg køber små sække, så det varierer meget.

Jeg bruger mest:

 

Wolfsblut

Orijen (favoritten)

Acana

TOTW

Now

Ziwipeak (når hun virkelig skal forkæles!)

Olivers

 

Jeg har også noget foder jeg endnu ikke har prøvet, men som jeg snart vi afprøve:

 

Markus Mühle

Luposan Sport

Kingsmore

 

Udover tørfoder får hun tørret kød, tørret kallun, ben, hove, halse, ører osv.

Tørfoderet bruger jeg mest som træning og som godbidder på gåturene .. Jeg har også noget tørret kød jeg bruger som godbidder og så har jeg leversnitter (selvom jeg ikke er så vild med at bruge dem pga. hveden). Dem elsker hun bare. Jeg forstår det ikke ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...