Hop til indhold

Foderundersøgelse, er I friske??


Charlotte1970
 Share

Recommended Posts

Liva har vist bestemt, hvad hun gerne vil prøve næste gang.

 

Vi var en tur til udstilling i Fredericia i dag og kom bl.a. forbi standen med James Wellbeloved. Hun gik direkte i deres lam og grøntsager-variant og åd hele skålen :oops:

Henne ved Olivers standen ville hun ikke smage på den almindelige adult m/kylling, men gerne den med lam ...

 

Vi skal da vist have prøvet noget med lam næste gang

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 181
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Liva har vist bestemt, hvad hun gerne vil prøve næste gang.

 

Vi var en tur til udstilling i Fredericia i dag og kom bl.a. forbi standen med James Wellbeloved. Hun gik direkte i deres lam og grøntsager-variant og åd hele skålen :oops:

Henne ved Olivers standen ville hun ikke smage på den almindelige adult m/kylling, men gerne den med lam ...

 

Vi skal da vist have prøvet noget med lam næste gang

 

Her i huset er James Wellbeloveds lam og grøntsager det eneste foder der bliver spist med det samme, og helt op!! Det er et hit!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Beaglepack

Vi har gennem et stykke tid varieret mellem de 3 kornfri James Wellbeloved typer. Mine beagler har spist det uden problemer og alt har set godt ud - desværre syntes jeg det er fedende - i hvert fald har de to ældste taget lidt på - så nu vil jeg køre dem over på wolfsblut - ellers vil jeg sige at foderet er godt i sær fiske varianten er mine beagler mest vild med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har gennem et stykke tid varieret mellem de 3 kornfri James Wellbeloved typer. Mine beagler har spist det uden problemer og alt har set godt ud - desværre syntes jeg det er fedende - i hvert fald har de to ældste taget lidt på - så nu vil jeg køre dem over på wolfsblut - ellers vil jeg sige at foderet er godt i sær fiske varianten er mine beagler mest vild med.

 

Det også problemet her med JW. Det feder, men maven fungere!! Vil også forsøge med Wolfsblut Wide plan.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er da lige før man skulle se om man kunne få fat i en lille portion af alle de der foder-typer og se, hvilken en, der er favorit.. Ved ikke om det er lidt naivt, når vi snakker Luna:mrgreen::hmm::engel:

 

Det kan anbefales at gå rundt på udstilling og smage sig frem, Zamzam gad ingen af smagsprøverne, søsters labrador-bastard tømte mere end en spand med smagsprøver (mon ikke Luna også er en lab på det punkt :mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan anbefales at gå rundt på udstilling og smage sig frem, Zamzam gad ingen af smagsprøverne, søsters labrador-bastard tømte mere end en spand med smagsprøver (mon ikke Luna også er en lab på det punkt :mrgreen:)

 

Hehe jow, det er hun, det er der ingen tvivl om:mrgreen: Det er også derfor jeg ikke er sikker på at sådan en test vil kunne give et resultat:mrgreen::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...