Hop til indhold

Når vovse ikke passer ind mere


Gæst kingsejer
 Share

Recommended Posts

Gæst kingsejer

Hej alle.

 

Vi har fornyligt fået en lille søn, og vi er blevet enige om at det at have king er blevet en alt for stor opgave. Vi elsker ham rigtig højt, men alt arbejdet ved ham er blevet for meget efter vi har fået vores søn. vi vil gerne have vores søn en dag kan gå rundt på gulvet her hjemme, men vi ved godt begge to at det ikke bliver en mulighed med king i huset. han er en rigtig sød hund på 3 år, men han er blevet for voldsom og arbejdet ved ham tærre på vores humør og gør hverdagen svær.

 

Tror i det er en god ide at finde et andet hjem til ham eller hvad siger i ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til :-D

 

Når du skriver at King er blevet for voldsom, hvordan ser det så ud? Hvad gør han nu som han ikke gjorde tidligere?

 

Hvilket arbejde er det som virker negativt for jer at beskæftige jer med og hvordan tærer det på humør og kræfter? Hvad sker der, er i virkeligheden nok det jeg spørger om...

 

Det er ikke til at svare på om King vil få det bedre et andet sted før der er beskrevet mere baggrund

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej og velkommen til.

 

Når du spørg: 'Tror i det er en god ide at finde et andet hjem til ham eller hvad siger i ?' Hvad er alternativet så?

 

Hvis alternativet er aflivning, og han ellers er en sød, rimeligvis problemfri hund, så vil jeg da bestemt mene at I skal finde et nyt hjem til ham, hvor han vil blive værdsat.

 

Hvis I har det med ham som du beskriver, så synes jeg bestemt for Kings skyld at I skal komme igang med processen hurtigst muligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror i det er en god ide at finde et andet hjem til ham eller hvad siger i ?

Det kan du vist selv bedst svare på, men sådan som du har det med din hund lige her og nu, så ville jeg i dit sted omgående finde et godt hjem til ham. Specielt er det vigtigt for dit barn, at det sker, inden barnet bliver stor nok til at lære, at en hund har man kun, så længe man har tid og lyst.

  • Like 3
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...