Hop til indhold

Paradise Hotel..


Shii
 Share

Recommended Posts

Er der andre der ser det :vedikke:

 

Jeg har lige set afsnit 16, og jeg bliver mere og mere overrasket over HVORFOR folk vælger at bruge kunstige øjnvipper :shock:

 

Nå, men har i nogle favouritter?

 

Jeg synes egentlig at det er et lorte program, og hold op hvor handler det om at finde folk med den laveste IQ... Men det er da underholdende engang imellem :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 141
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst stenshoej

jeg hørte at de lavede iq test på deltagere.. tøserne måtte ikke have højere iq end 80..

det passer sikkert meget godt.. haha.

 

nej.. har ikke fulgt med .. det har jeg sådan set heller ikke gjort de andre år.

ser det hvis jeg lige bladre forbi.

 

har du set klippet på ekstra bladets hjemmeside hvor jeanette giver julian spiller :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg eeelsker paradise!

Ser det hver aften, og jeg elsker det! :-D

 

Elsker at Jeanette siger at Kanika er en player, og så selv ligger og spiller dolk på en sovende person.

 

Synes også det er sjovt at Tina Maria går fra at være så vild med Patrick til at hade ham :mrgreen:. Det er egentligt ret synd for ham..

Også er der hende der den brun hårede (Jeanettes veninde hjemmefra) som er så pisse hamrende jaloux hele tiden :-D

 

Min farvorit:

Dreng: Julian.

Pige: Pernille

Link til indlæg
Del på andre sites

Min favourit er også Julian... Han er bare sådan en af de der.. Bøssede drenge! Synes ikke han er specielt lækker eller noget, men super charmerende!

 

Pernille er absolut den sjoveste, nej hvor er hun bare forfærdelig uintelligent :lol:

 

Jeg kan slet ikke klare Kanika, ej hvor får jeg spat af at hun hopper fra fyr til fyr, og så de der falske øjenvipper aaaamen du godeste! Jeanette kan jeg slet ikke fordrage, men GUD hvor synes jeg hun er SMUK! Virkelig smuk! Helt afgjort den flotteste derinde!

 

 

Tina Maria synes jeg var hæslig, hendes personlighed var helt forfærdelig, øv hvor hun bare er totalt ond!

 

Synes det var så synd da de lavede Mr Paradise, at de ikke grinte af nicklas vittigheder, elskede den med sandkornene :lol: Jeg havde helt tårer i øjnene af grin :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Juhuu! Der er flere der følger med :klap:

 

Jeg er altså også helt hooked! De sidste par år har jeg set foran, men min pusher har svigtet mig i år, så jeg er tvunget til at se det om aftenen, selvom det er langt over min sovetid!

Det er dog ofte det hele værd ;-)

 

Intelligensniveauet i årets program er overdrevet lavt. Men indtil nu har det da heldigvis givet anledning til nogle gode grin :-) Jeg savner dog noget intelligens så der kan komme gang i strategierne derinde - indtil nu har jeg synes det mest er gået op i fest, kys og knald. Det er jo også fedt, men savner lidt mere taktik!

 

De falske øjnvipper er åbenbart også blevet moderne igen! Jeg er ikke fan :slem:

 

Jeg har ikke pt. nogle favoritter. Jeg kan slet ikke klare hende den nye Angelin - hun er da bare slidt, brugt og klam at se på: Paradise Hotel: Fræk Tattoo - Kendte - SE og HØR

Jeg kan ikke så godt lide Julian. Der er noget jeg ikke så godt kan lide ved ham, men kan ikke sætte en finger på det, men han er den eneste der udviser en smule taktisk snilde, så håber jeg kan komme til at holde af ham. Kanika og Jeanette kan jeg ikke lide. Sacha er også lidt for irriterende til mig. Sebastian kunne jeg godt lide, indtil han synes hende den 31-årig stripper var noget for ham :badr: Steffen er kedelig. Patrick er ok, men også lidt anonym. Niklas har jeg ingen mening om endnu. Tina-Maria kunne jeg egentlig godt lide, indtil hun pludselig blev lidt kold overfor Patrick - jeg ender næsten altid med at holde med kæresteparrene. Der er bare noget sødt og dejligt ved det ;-) Tina-Maria er også fra Sorgenfri hvor jeg bor nu - jeg kender hende dog ikke ;-) Jeg vil tro hun kommer ind igen, hvis Patrick ender med at falde for en ny!

 

Pernile er nok min yndlings, men det er kun fordi jeg skraldgriner hver gang hun åbner munden. Især episoden hvor hun var ved at dø af kræft, ADIS og sukkerchok var komisk: Pernille fra Paradise Hotel er syg - YouTube. Sætninger som "Jeg kan bare det der med at sætte ord sammen" er også konge :stupid:

 

Ih, jeg håber snart der kommer gang i spillet så jeg forhåbentlig også kan vælge side og finde mig nogle favoritter!

 

Paradise - du for niiiice :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst Flomesefar

Jég ser det, og jeg er helt vild med det.. Men mest fordi det er sjovt at se dem sige dumme ting og fjolle rundt :-) Jeg er specielt vild med Pernille og de totalt usammenhængende ting hun siger.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja.. Sacha kunne ikke huske hvad hovedestaden i Danmark var...

 

"Legen" omkring hovedestader kender jeg mange, specielt fyrer der også har lavet, jeg kan ikke huske specielt mange, og jeg synes ikke det er en skam at man ikke kan "alle"... Men man skal altså kunne huske de sådan "mest basale"... København, Berlin, Oslo, osv. osv... Der er altså grænser for ens dumhed, undskyld mig!

 

Og det med Hitler var bare direkte tragisk.. Igen fair nok at man ikke kan sige dato og årstal med præcision, men man må altså have en eller anden form for indsigt i hvordan det var og så sige "Var det ikke omkring 1940 agtig?"

 

Nå nu vil jeg sætte mig til at se snigpræmieren på Viaplay for imorgen!

Link til indlæg
Del på andre sites

Daniella? sagde de det igår? så det ikke..

 

 

hold fast det var tragisk da jeanette og pernille skulle fortælle om hitler

 

Men det er jo ikke rigtigt vel, i ved da godt det er skuespil ikke? :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Valishia
Men det er jo ikke rigtigt vel, i ved da godt det er skuespil ikke? :engel:

Øh jeg har hørt noget med, at pigerne simpelthen er udtaget, fordi de ganske enkelt er snot dumme....... :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Valishia
Det har jeg også hørt.

Jeg har dog Pernille mistænkt for at være skuespiller :hmm: det virker altså bare for påtaget dumt de ting hun siger. Sascha derimod virker oprigtig blank :lol:

Man skal aldrig sige aldrig... Gik i klasse med en, der i en geografi time blev spurgt efter norges nabo lande: efterfølgende svar var Australien og Canada :stupid: Så omformulerede læreren det til, hvilket land ligger ved siden af norge og overfor København... Tadaaaa Rusland?! :damn: Neeej ikke korrekt... Han opgav hende efterfølgende :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har altså også svært ved at tro Pernille og Sacha virkelig er så dumme, og stadig kan finde ud af at tage deres eget tøj på...

 

Jeg synes det er meget sjovt med en Amalie type engang imellem.. Meeeeeeeeeeeen....

 

Synes stadig Pernilles "Mands-humanistisk" er den bedste... Hun synes bestemt det var unfair at når nu hun VIDSTE at hun havde ret så var der heller ingen der troede på hende!

 

Men i det hele taget er det jo bare efterhånden et program der handler om hvordan de kan pille nok på hinanden til at nå til finalen.. Dem som er bedst underholdning er dem som kommer længst.. Og hvis de bliver smidt ud, så får de da bare liiige lov at komme ind igen...

 

Jeg kan ikke HAVE Tina Maria, hun er den eneste derinde hvor jeg får lyst til at stoppe med at se programmet...

 

Jeg synes stadig Jeannette er helt fantastisk, jeg ville dog nok også have forladt det værelse, nok endda hurtigere end Pernille gjorde :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Jeg er osse blevet stor paradise fan, ser det hver eneste aften og kan jeg ikke nå hjem, så optager jeg det :lol: Synes de er mega sjove, men som den tøs jeg er, bryder jeg mig selvf ikke om når de er onde.......

 

Ang. deres intelligens - husk lige på, de sidder bare i det der hus dagen lang, snakker kun med hinanden om taktik og sladder, drikker sig stive de fleste aftener.. hvis vi gjorde det i en uge eller 2, så ville vi også være pænt knaldede at høre på ;-)

Det og så det med hvordan man bliver præsenteret, altså hvad de vælger at vise i tv og hvordan det bliver klippet sammen. Har for mange år siden selv været i nyhederne med en udstilling vi lavede og jøsses, jeg lød jo som om jeg var på syre, de havde bare klippet alt sammenhæng ud. Mega pinligt altså :mrgreen:

 

Synes Sebastian er en flot fyr, men gud hvor er han dog ond ved hende Sasha. Og så synes jeg ham den nye har sexy hæs stemme.

 

Det var overdrevent sjovt at de sendte en ud for at flashe bryster - for at tjekke om han var homo, come on, manden er lige ankommet, så kan han da ikke overskue en der fimser rundt med bare babser. Det må være SÅ syret at komme derind til en samling som altså ikke har set nyheder eller talt med venner i jeg ved ikke hvor lang tid. Ingen hæmninger tilbage :sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...