Hop til indhold

Paradise Hotel..


Shii
 Share

Recommended Posts

Man skal aldrig sige aldrig... Gik i klasse med en, der i en geografi time blev spurgt efter norges nabo lande: efterfølgende svar var Australien og Canada :stupid: Så omformulerede læreren det til, hvilket land ligger ved siden af norge og overfor København... Tadaaaa Rusland?! :damn: Neeej ikke korrekt... Han opgav hende efterfølgende :lol:

Gik på gym med en der i en historietime hårdnakket insisterede på, at gyngehøvdingen foregik i istiden :sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 141
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Synes også ham den nye er okay :slem: Men synes faktisk det har været ret kedeligt de sidste par dage... Hvornår skal vi have noget ordenligt drama!? :confused:

 

 

Gik på gym med en der i en historietime hårdnakket insisterede på, at gyngehøvdingen foregik i istiden :sjov:

 

 

Kan til din klassekammerats forsvar sige, at der ifølge flere forskere var istid i den periode. Den bliver kaldt "den lille istid". Det var derfor at svensken kunne ride over Øresund under svenskekrigene, altså fordi vandet var stiiiift! :blink: Men istid like we know it, med gletschere over det hele, var der langt fra tale om. Det var alt ot bonusinfo fra geografi og historielæreren :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej hvor jeg bare elsker næste afsnit, og Tina Maria virkelig viser at hun er lige så dobbelt moralsk og "backstabber" som hun har beskyldt Jeanette for at være! FØJ siger jeg bare, håber hun kommer nej fra sin høje hest!

Hehe. Jeg så det også igår! Jeg er enig, men altså, det er da synd for de andre du afslører det for dem ;-)

.. Men jeg kan nu godt stadig lige TM!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Nååååå men jeg syntes da ikke Tina Marias beslutning var så langt ude, hun havde da ret i at hun alligevel stod med lorten til næste udskilning. Patrick er osse en flot fyr. Og Mikael har stadig en sygt sexet stemme :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Juhuu så skal jeg osse tude :banan:

 

Har i set Extreme Home Improvement? Jeg tuder helt vildt når jeg ser sådan noget, der kan endda komme lidt hulken ind over :oops:

 

extreme makeover home edition? jeg hyyyler mig igennem det, fantastisk program! desværre eksploderede vores tv i går, så det kommer nok til at knibe lidt for mig med at følge med i resten af sæsonen af paradise. jeg regner med fyldige referater herindefra :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
extreme makeover home edition? jeg hyyyler mig igennem det, fantastisk program! desværre eksploderede vores tv i går, så det kommer nok til at knibe lidt for mig med at følge med i resten af sæsonen af paradise. jeg regner med fyldige referater herindefra :-D

 

Jeg tuder allerede fra introen, ej det går lige i hjertet. Er faktisk lidt kvæstet når programmet så er slut.. så ser det meget sjældent :lol:

 

I må da have et nyt tv? Koster de ikke sådan cirka ingenting efterhånden? Vi har vist noget omkring 22" fladskærm, tror det var frygteligt billigt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tuder allerede fra introen, ej det går lige i hjertet. Er faktisk lidt kvæstet når programmet så er slut.. så ser det meget sjældent :lol:

 

I må da have et nyt tv? Koster de ikke sådan cirka ingenting efterhånden? Vi har vist noget omkring 22" fladskærm, tror det var frygteligt billigt.

 

joo, det koster ikke det hel vilde, så det er vist mest noget med at tage sig sammen og få fundet det bedst mulige tilbud. men trist nok alligevel, der røg den smarte indbyggede vhs :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
joo, det koster ikke det hel vilde, så det er vist mest noget med at tage sig sammen og få fundet det bedst mulige tilbud. men trist nok alligevel, der røg den smarte indbyggede vhs :lol:

 

Orv så har det alligevel holdt ret mange år. Vores har indbygget usb og dvd afspiller, helt ligesom bilradioen faktisk (bortset fra at det så hedder cd).

Link til indlæg
Del på andre sites

extreme makeover home edition? jeg hyyyler mig igennem det, fantastisk program! desværre eksploderede vores tv i går, så det kommer nok til at knibe lidt for mig med at følge med i resten af sæsonen af paradise. jeg regner med fyldige referater herindefra :-D

 

Har du dropbox? I så fald kunne jeg selvfølgelig aldrig finde på at dele det jeg downloader med dig, for det er jo ulovligt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Har du dropbox? I så fald kunne jeg selvfølgelig aldrig finde på at dele det jeg downloader med dig, for det er jo ulovligt!

 

:lol: nej fyha hvor grimt! heldigvis er jeg selv ret god til at streame, så jeg kommer ikke til at savne underholdning - det er bare lidt trist at ikke have en fællesskærm til nyhederne og morgentv og den slags. men tak for ikke-tilbuddet ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: nej fyha hvor grimt! heldigvis er jeg selv ret god til at streame, så jeg kommer ikke til at savne underholdning - det er bare lidt trist at ikke have en fællesskærm til nyhederne og morgentv og den slags. men tak for ikke-tilbuddet ;-)

Herligt. Så kan du også finde PH ;-)

Det er det jeg ikke-downloader og ikke-tilbød!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Ok, Patrick og Tina Maria har savnet hinanden. Og Sebastian fortæller Jeanette at ham og Sasha har :slem:

 

Breeev brev brev, par ceremoni om en time, OMG :skraek: Så prøver Tina Maria og Mikael lidt at blive enige om at Pernille skal stå med Mikael for så står de stærkere og M og P synes jo osse hinanden er søøøøøde :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...