Hop til indhold

Paradise Hotel..


Shii
 Share

Recommended Posts

  • Svar 141
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

jeg nåede aldrig rigtigt at følge med i år, så ham kender jeg ikke så godt. men ååååhh, og ronni er da også altid garant for noget drama og svinen til. arj, men det blir SÅ godt! og nu begynder det nye bachelorette også snart, jeg får da ikke tid til andet end at se tv :banan: (jeg gætter på, at gleager ikke kommer ind - han er vist blevet afholdsmand og den slags efter mange års misbrug? ellers dejlig type! rasmus kunne være et godt alternativ)

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv jeg kender ikke halvdelen af dem fra reunion...

 

Jeg synes det er lidt... lamt at Jeanette og Julian er med, Paradise har altid været for singler, og den klub er de altså ikke med i mere...

 

 

Gør ikke mig noget :lol: så sætter det måske splid imellem dem.

 

Hvilke jeg så ikke tror det gør, for læste i et blad i sidste uge, at de bor hjemme hos Julians forældre her på Sjælland

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror Julian og Jeanette er med for at trække seertal op de vidst blevet temmelig populære denne sesson og så ku det være et smart træk for tv3 :mrgreen: har personligt intet imod at se mere til Julian han er sku nuttet og så sød overfor jeanette..

 

Daghan uhh en lækkerhaps tror ham og ronni ville kunne få nogle hyggelige klogemands diskutioner :mrgreen:

 

de trælse søstre årh dem magter jeg ikke.... :stupid:

 

Nick hehe blvier satme spændene hvor mange damer han får nedlagt denne her gang hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Valishia

Uh jeg glææææææææææder mig! :slem: Daghan... Mums!

tvillingerne kender jeg ikke.... Pernille kommer wuhuuuuuuuuuu!

Jeanette magter jeg ikke rigtigt, men hey julians eks kommer også :cool: Det bliver bare fedt !!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hende Stina som er Julians ex, ikå? Er det ikke hende som Amalie i tidernes morgen titulerede som en russisk roulette? :mrgreen:

 

Når Ronni er med kan det kun blive godt, han er 100% asshole :banan: Jeg ELSKER Paradise.

 

 

jo det er det man kunne håbe på Amalie tjekkede ind senere i spillet også så der kunne komme mere drama hihi

 

 

-----------

 

Uhh kunne ikke vente så har set forpremieren mandagens afsnit glæd jeg der sker ikke meget spændende men er sikker på der kommer mange sindsyge twist denne gang...

 

Skrækkeligt som man kan få et "forhold" til tv kendisser hehe..

 

men er sikker på det blvier svært for Jeanette og Julian de andre de vil bare knalde rundt uden forpligtelser vidst men de jo virkelig in Loooove og det ku sikkert iritere folk i længden...

Link til indlæg
Del på andre sites

Det sjove er at Julian i flere omgange har fortalt at Jeannette var hans foerste kaereste... Saa hvordan kan hans eks komme ind?

 

 

Vidst noget med Stinna mener de var kærester on and off i et halvt år, det mener Julian dog ikke, tror der bliver drama for det vidst noget med stinna vidst var temmelig forelsket i julian da han tog på paradise hotel og han lovede hende ikke at være sammen med nogle hehe..

 

Jeg surfer for meget på nettet det ikke sundt at være på barsel hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej altså - jeg glæder mig bare for vildt til på mandag!!

 

Jeg savner Peter, Amalie, Gleager, Martin, Line-Sofie, Tammie og Jon på holdet. Forhåbentlig kan de komme ind lidt senere. Amalie vil være perfekt at få ind igen, pga. Stinna og Line (som Peter jo var forelsket i da hun var forelsket i Peter). Åh altså!

 

Jeg synes det har været en ok sæson denne. Generelt har jeg ikke synes den var så taktisk. det har jeg savnet!

... men med Nick, Daghan og Ronnie på hotellet tyder PH Reunion på at blive lige min stil :-) NIIIIIICE!!

 

Linda: Sikke nogle slibrige detaljer du har :-) Nice!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Orv jeg synes de mennesker virker sådan... ret hardcore. Jeg er vist totalt newbee i det her paradise halløj, jeg har kun fulgt denne sæson og de mennesker var da så dejligt u-hardcore. Det lugter lidt af slagsmål i den trailer for den nye omgang, gør det ikke?

 

Ved sgu ikke helt om jeg kan overskue at følge med een gang til..... men nu siger Daniella jo godt nok at Pernille kommer med igen :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Orv jeg synes de mennesker virker sådan... ret hardcore. Jeg er vist totalt newbee i det her paradise halløj, jeg har kun fulgt denne sæson og de mennesker var da så dejligt u-hardcore. Det lugter lidt af slagsmål i den trailer for den nye omgang, gør det ikke?

 

Ved sgu ikke helt om jeg kan overskue at følge med een gang til..... men nu siger Daniella jo godt nok at Pernille kommer med igen :hmm:

 

arj, du skal virkelig følge med! der er nogle meget yndlingsagtige typer med, det blir SÅ godt!

Link til indlæg
Del på andre sites

der er et par idioter, men de fleste af dem er søde og skægge! jeg tror virkelig, at et blir godt, som i meget bedre end denne sæson, den var lidt fesen, synes jeg.

 

Nej jeg elskede det! Undtagen lige der med Tinna og om hun nu ville smide Pernille ud, der fik jeg godt nok lidt stress. Jeg skal nok se det på mandag, nu i sådan tvinger mig :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej jeg elskede det! Undtagen lige der med Tinna og om hun nu ville smide Pernille ud, der fik jeg godt nok lidt stress. Jeg skal nok se det på mandag, nu i sådan tvinger mig :mrgreen:

 

do it, der er nogle HELT fabelagtige personer med og jeg spår, at der kommer endnu flere af de allersjoveste ind løbende. jeg dør lidt af begejstring, hvis f.eks. carlos kommer ind igen - og det kunne jeg godt forestille mig. arjmen, se det, så vil jeg gerne være med på ph-diskussioner osv., det har været lidt tyndt med mig og følgen med i denne sæson, syntes virkelig, at de allesammen var kedelige og/eller ... ucharmerende. undtagen selvfølgelig pernille, hun er altså en helt.

Link til indlæg
Del på andre sites

der er et par idioter, men de fleste af dem er søde og skægge! jeg tror virkelig, at et blir godt, som i meget bedre end denne sæson, den var lidt fesen, synes jeg.

 

Helt enig! PH Reunion håber jeg til at blive vild underholdene :banan:

Jeg har heller ikke været vild med denne. Der skete ligesom ikke nok og personerne var bare lidt for dumme ...

(men det er jo også ret sjovt, bare ikke så spændende!)

 

do it, der er nogle HELT fabelagtige personer med og jeg spår, at der kommer endnu flere af de allersjoveste ind løbende. jeg dør lidt af begejstring, hvis f.eks. carlos kommer ind igen - og det kunne jeg godt forestille mig. arjmen, se det, så vil jeg gerne være med på ph-diskussioner osv., det har været lidt tyndt med mig og følgen med i denne sæson, syntes virkelig, at de allesammen var kedelige og/eller ... ucharmerende. undtagen selvfølgelig pernille, hun er altså en helt.

CARLOS! Gud ja :-) Haha. I hope!!

Og ham der mexicaneren der kun kunne drikke sig fuld - han var også vild griner!

 

... Men ellers håber jeg jo stadig på Amalie og Peter (men det er usandsynligt da retsagen har været igang imens optagelserne har foregået), Gleager, Line-Sofie, Jon og Tammie. Samatha kunne måske også komme ind - det ville også være nice :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nøøøj jeg glæder mig! PAAARADISE DET ER NICE :klap: Er det bare mig, eller ser Frederik über buffed ud i traileren? Håber ikke hans sjovhed er forsvundet i takt med at han har fået bøffer.

Det lader det ikke til :-) Heldigvis!

Haha. Det var lidt sjovt da han skulle have det der gallatøj på der bare var alt for småt og han så lige lavede en Hulk!

 

.. men han er blevet buffed ja! Han egen udtalelse er vidst noget i stil med "Hvem gider at være høj og tynd?" så han har brugt tiden på at træne siden sidst han var med :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...