Hop til indhold

Paradise Hotel..


Shii
 Share

Recommended Posts

  • Svar 141
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kan ikke have ham den høje, eller tvillingeparret.

 

Godt nok har hun et flot navn .. men hendes forældre havde ikke råd til at give hende et ekstra l :banan: :lol:

 

Tvillingerne er altså også bare trælse.. De snøvler bare sådan når de taler synes jeg?

 

Super synd, de skulle bare tie stille og se søde ud... Så kunne man måske lide dem.. Men så snart de åbner munden får man da lyst til at hive sine øre af :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej

håber nu ikke de lader barnet være en del af det.. tror nu nok de ville få en del klager.. og det ville også være dybt uansvarligt.

 

men der var et klip hvor hun kom trillende.. og kommenterede at de andre piger ikke kunne sætte sig ind i hvordan det var at være mor.

Link til indlæg
Del på andre sites

håber nu ikke de lader barnet være en del af det.. tror nu nok de ville få en del klager.. og det ville også være dybt uansvarligt.

 

men der var et klip hvor hun kom trillende.. og kommenterede at de andre piger ikke kunne sætte sig ind i hvordan det var at være mor.

 

Arrrrrjjjj kommer hun virkelig :ivrig: Fuck jeg er hendes fan, er jeg :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

håber nu ikke de lader barnet være en del af det.. tror nu nok de ville få en del klager.. og det ville også være dybt uansvarligt.

 

men der var et klip hvor hun kom trillende.. og kommenterede at de andre piger ikke kunne sætte sig ind i hvordan det var at være mor.

 

Har hun sit barn med derind så er det da det mest uansvarlige i verden ever! Måske det bare er en af de der dukker! Det har man da lov at håbe! Tænk sig at PERNILLE skulle være mere moden end de folk derinde :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

hun giver gode seertal, og er den "nye" amalie.. så hvorfor skulle hun ikke komme ind?

 

Kunne jo være det bare var mig og Lagkagen som elskede hende, følger ikke med i sladderbladene :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan altså godt lide Jeanette (og Julian)... Synes hun er sød på den der ung, dum og naiv måden. Håber hun klarer sig igennem :genert:

 

Jeg kan også godt lide hende :-D Men Julian så anderledes ud, lidt mærkeligt, måske bare grundet dem han stod ved siden af.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan også godt lide hende :-D Men Julian så anderledes ud, lidt mærkeligt, måske bare grundet dem han stod ved siden af.

 

nej, det er fordi, at der er sket noget mærkeligt med hans øjenbryn. jeg bryder mig ikke som meget om dem, jeanette virker ret usympatisk synes jeg, og julian er bare skræmmende med sine øjenbryn. men jeg har bare heller ikke elsket den her sæson, så det er nok også lidt derfor.

Link til indlæg
Del på andre sites

nej, det er fordi, at der er sket noget mærkeligt med hans øjenbryn. jeg bryder mig ikke som meget om dem, jeanette virker ret usympatisk synes jeg, og julian er bare skræmmende med sine øjenbryn. men jeg har bare heller ikke elsket den her sæson, så det er nok også lidt derfor.

 

Haha er det rigtigt? Har du før-efter billede? Ej det er garanteret Jeanette som har plukket dem! Teenagere, goddammit.

 

Jeanette er da ikke mere usympatisk end nogen som helst anden derinde :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha er det rigtigt? Har du før-efter billede? Ej det er garanteret Jeanette som har plukket dem! Teenagere, goddammit.

 

Jeanette er da ikke mere usympatisk end nogen som helst anden derinde :lol:

 

:lol: jeg har ikke lige nogen billeder, men jeg mistænker faktisk, at han har farvet dem. det er stensikkert jeanette der står bag :mrgreen: jeg synes bare, at hun var rimeligt tarvelig i sidste sæson, uden jeg sådan kan sætte en præcis finger på det. men jeg må indrømme, at jeg bliver lidt glad inden i over at hun pludselig bare er en usikker teenager sammen med en masse voksne :genert:

 

åååh paradise reunion, hurra :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...