Hop til indhold

Tragisk dødsfald


Nollike
 Share

Recommended Posts

Jeg HAR prøvet, men hun er temmelig langsom i opfattelsen :stupid: Men hun lærer det vel efterhånden hvis jeg bare bliver ved??? :mrgreen:

 

Jeg synes at du ligner en RIGTIG golden på det billede!!! :5up:

 

Tak, nu rødmer jeg :oops:

 

Skal du noget på lørdag søde.:hjerte::hjerte::hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 122
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hjæææælp, det er da helt vildt så mange dræberhunde der er herinde :shock: :shock:

 

 

Jeg har faktisk et billed derhjemme..krokodillen uden hale og føder, og så Aslan i baggrunden der bare nedstyre den stakkels krokodille :mrgreen:

 

Det underlige er, at jeg tror egentlig ikke han gør det bevidst, npr han går igang med at sakse halen....man kan seeeeee hvoooooooor godt det bare er at tygge i den hale. Skod firma der ikke engang lave hunde sikrede pivdyr :-P:-P:-P:-P:-P:-P:-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er med stor sorg at jeg må meddele at slangen Sir Hiss II er afgået ved døden mandag den 25.08.08. Sir Hiss gik på tragisk vis samme grufulde skæbne i møde som sin bror Sir Hiss I ved mødet med en dræberhund, som dog nægter ethvert kendskab til episoden og påstår at den blot var uheldig at befinde sig på det forkerte sted på det forkerte tidspunkt og dermed risikerer at blive anklaget for mord. DNA-tests vil dog senere afsløre om dræberhunden reelt er en dræberhund eller i virkeligheden uskyldigheden selv, som den forsøger at give udtryk for.

 

 

Det forventes at Sir Hiss III overtager det farefulde hverv som suttedyr for dræberhunden.

Æret være Sir Hiss II's minde c148.gif

 

 

EJ!! altså! Den hund er farlig! Man ser da tydeligt fråden skumme om munden på den, --på det første billede -lige efter mordet..

 

--Et typisk tilfælde af hundegalskab..:roll::evil::roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

stakkels slange ( selv om jeg er panisk angst for dem).

Jeg kan med det samme sige det ikke er Groa da hun ikke har været uden for jydeland siden juli i år.

Til gengæld har vi et lig af en kæmpe bamse, hovedet er svundet ind ( hjernesvind):confused:

 

Vi holder Groa uden for mistanke så :5up: Meeen, måske hun har en andel i bamsens hjernekirurgi???

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
EJ!! altså! Den hund er farlig! Man ser da tydeligt fråden skumme om munden på den, --på det første billede -lige efter mordet..

 

--Et typisk tilfælde af hundegalskab..:roll::evil::roll:

 

 

:mrgreen: ha ha....og jeg troede det var julemanden :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nollike!!:shock:

 

Den der kæmpe hund på billedet ved siden af slangen... den har også ædt den lille nuttede Noomi-hvalp. :eek::lol: Det kan umuligt være Noomi, der har vokset sig så stor og voksen at se på siden sidst jeg så hende. :mrgreen:

 

Herhjemme burde vi også have haft en sørgeandagt idag, idet Ozzies æsel (kendt og elsket figur fra Peter Plys-universet) på uforklarlig vis har mistet hovedet... jeg tænker på om det kan være den store, farlige golden du har afbilledet der mon har været her forbi i en blodrus. :shock:

 

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Nollike!!:shock:

 

Den der kæmpe hund på billedet ved siden af slangen... den har også ædt den lille nuttede Noomi-hvalp. :eek::lol: Det kan umuligt være Noomi, der har vokset sig så stor og voksen at se på siden sidst jeg så hende. :mrgreen:

 

Herhjemme burde vi også have haft en sørgeandagt idag, idet Ozzies æsel (kendt og elsket figur fra Peter Plys-universet) på uforklarlig vis har mistet hovedet... jeg tænker på om det kan være den store, farlige golden du har afbilledet der mon har været her forbi i en blodrus. :shock:

 

 

 

 

Hej Trei, velkommen tilbage, det er da længe siden du har været her :vinken:

 

Jf. Noomi og Thailo i sommerhus-tråden, så har Store Noomi ædt Lille Noomi, men Lille Noomi lever i bedste velgående oppe i hovedet på Store Noomi :mrgreen:

 

Jeg kan bestemt ikke garantere at det ikke er min dræber-golden som har været forbi, men også her fralægger hun sig ethvert ansvar. Hun påstår at hun nærmest har sovet 24 timer i døgnet med undtagelse af gåture og spisetider, så medmindre du kan bevise det med billeder erklærer hun sig også her uskyldig :engel::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og det kalder I en dræberhund :confused:

 

Se lige her hvordan en rigtig dræberhund gør og så endda på en artsfælle :evil:

 

For mig er det helt tydeligt, at I er igang med at begå justitsmord :evil:

 

På det første billede forsøger hunden helt tydeligt at give bamse mund-til-mund genoplivning, og da det ikke rigtig vil lykkedes, går vovse på billede nr. 2 over til forsøg på hjertemassage :engel: :engel:

 

I burde skamme jer sådan at dømme en stakkels uskyldig hund alene på rene indicier :evil: :evil:

 

 

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...