Hop til indhold

Til jer som klager over hundetræning :-)


Gæst Ninjamor
 Share

Recommended Posts

Gæst Ninjamor

Ind imellem kan man som hundeejer være utilfreds med sin træningsplads.

Men se lige her inden I klager næste gang.

 

På denne træningsplads blev hundeejerne sat i gang med at træne "op på knoerne" så de kunne være i form til hundetræningen :mrgreen:

 

Fotoet er taget ved den praktiske eksamen i søndags, jeg tillader mig at bringe det her da jeg mener personerne er ret så ukendelige

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 71
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tjaaa - Jeg kan godt genkende en enkelt :mrgreen: (eller også er det fordi jeg ved vedkommende var der) :blink:

 

Men fortsæt det gode arbejde :5up: der er nok ikke nogen af dem der tager skade af det :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ugenkendeligt????? :mrgreen:

 

Jeg synes da også godt, at jeg kan sætte navn på 2 stykker :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen: Hænger det mon sammen med, at jeg var til stede :mrgreen:

 

Men sjovt var det og Rosie synes, at der var en schæferejer, der havde nogle gode godbidder med :mrgreen::mrgreen::mrgreen: Du ved selv hvem du er *GG*

 

MVH

Wivian

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen søde Nollike, jeg ser da masser af aktivitet. Men det ser unægtelig ud til at hele holdet knokler mens du ..... afspadserer. :lol:

 

Se det siger du jo kun fordi du ikke var der :engel: Er du klar over hvor meget arbejde der skulle lægges i at få AutoNoomi til at gå under de der skøre mennesker der vendte den forkerte vej??? :engel::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...