Hop til indhold

Om at nyde de sidste dage


KimC
 Share

Recommended Posts

Min store ulvehund, Happy er alvorligt syg. Han har meget sansynligt leukæmi. I torsdags var vi ved dyrlægen for at få taget en biopsi af de hævede lymfekirtler. Resultatet er ikke kommet endnu, men alle symptomer peger på leukæmi. Happy har tabt vægt, ca 5 kilo, han ha ringen appetit (har ikke spist siden fredag) og virker trist. Dog kan jeg stadig få lidt af det gamle Happyhumør frem i ham. Og vi nyder den korte tid sammen der er tilbage. Jeg vil afvente resultatet af biopsien, men er den positiv skal det uundgåelige ikke udsættes.

 

Her er lidt billeder fra i går.

 

4529.jpg

 

4530.jpg

 

4533.jpg

Mit kontoer er meget lille, men der er lige plads til det store dyr.

 

4541.jpg

En orange bold kan stadig bruges til lidt leg.

 

4542.jpg

Og bringe gløden tilbage i hans øjne.

 

Så kaster jeg bolden, og han springer efter den, let og elegant, og bringer den tilbage.

Det er svært at forstå, men det store glade dyr kan ikke mere.

I løbet af ugen der kommer bliver jeg derfor nødt til at gøre ham den sidste tjeneste.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 55
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Tak for jeres søde ord og tanker.

Her til formiddag legede vi lidt med bold i haven.

Hen over middag blev han sløjere, men har lige netop laret en gåtur på ca 150 meter. Han har ikke spist siden fredag. Vil ikke engang have en pølse.

Derfor ser det ud til at det bliver i morgen det uundgåelige skal ske. Jeg ville jo egentlig have afventet resultatet af den biopsi, måske også for at klamre mig til det meget lille håb at det kunne være noget andet som måske kunne helbredes.

Men hvis ikke det lykkes at få Happy til at tage næring til sig inden dyrlægen åbner i morgen, så skal det være.

Dert er som han selv ved hvad der skal ske, og hvad der er bedst. Når jeg går med ham, søger han i retning af dyrlægen, og tøver og sakker bagud når jeg ændrer kursen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Hvor er jeg ked af at høre om at smukke Happy er så syg :megaked:

 

I det mindste så har han haft et skønt liv hos dig Kim, og har en ejer som formår at sætte hans værdighed over egne følelser.

Det er stort og det er jeg ikke et sekund i tvivl om, at han værdsætter!!

 

Men føler mig dig og sender dig og Happy de varmeste tanker :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...