Hop til indhold

Divaer I Junglen


Gæst Dana
 Share

Recommended Posts

Jeg har Gustav mistænkt for at være lidt mere "gay", bare for underholdningens skyld...

 

Men Divaer i junglen er jo et eller andet sted... TV3 mest uinteligente, dog også mest underholdende divaer fra de sidste par år.. Sat sammen i en mudderpøl... =WIN!

 

Jeg ser det også... Det er ikke fordi jeg synes selve programmet er godt.. Elsker bare alle de guldkorn...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har Gustav mistænkt for at være lidt mere "gay", bare for underholdningens skyld...

 

Men Divaer i junglen er jo et eller andet sted... TV3 mest uinteligente, dog også mest underholdende divaer fra de sidste par år.. Sat sammen i en mudderpøl... =WIN!

 

Jeg ser det også... Det er ikke fordi jeg synes selve programmet er godt.. Elsker bare alle de guldkorn...

 

 

Desværre nej, han var også storslem da jeg gik i folkeskole med ham.

 

 

Jeg er bare pissed over at sådan en flok dumme duller får tilbudt den vildeste oplevelse, og så brokker de sig over at de skal bade i floden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Desværre nej, han var også storslem da jeg gik i folkeskole med ham.

 

 

Jeg er bare pissed over at sådan en flok dumme duller får tilbudt den vildeste oplevelse, og så brokker de sig over at de skal bade i floden.

Hahaha har du gået i folkeskole med Gustav?!:sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Var han ligeså......ehh... piget dengang? :sjov:

 

 

Njaaaah. Jeg vil ikke sige at han var piget, men det synes jeg nu heller ikke han er nu. Han er bare 'for meget' på sin helt egen måde, og dét var han også dengang :-D

 

 

Men jeg vil sige at ligesom Petrine, så er jeg stor fan af ham. Jeg synes han er skønherlig og så absolut den eneste der trækker programmer som Divaer i Junglen samt For Lækker Til Love op, så de er værd at se.

 

 

Selvfølgelig ved han at han får respons på den måde han er, men han har ikke skabt sig et 'image' at værne om på samme måde som f.eks. Sidney Lee.

 

 

 

Gustav er bare Gustav - også en søndag morgen kl. lort med tømmermænd inde på strøget.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...