Hop til indhold

Dog dancing kursus på fyn med Anja Cristiansen


Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Vi er kommet i den situation at der er en ledig plads med hund til dog dancing kurset d. 29 April i søndersø på fyn :-( så hvis der er nogle som godt kunne tænke sig at komme igang med sporten så vil Anja christiansen undervise denne dag.. Kom nu frisk :-) vi vil så gerne ha det blvier til noget så fyn kan komme igang med dog dancing og vi sammen kan hjælpe hinanden...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej

penge til kurset kunne jeg nok godt få skrabt sammen.. men sådan en tur, t/r til det fynske koster også et par kr. øvøv..

 

er også sikker på Nissan gerne vil nusses :-)

men mon de andre deltagere synes det er skide skægt hvis han starter gø-show? :D

Link til indlæg
Del på andre sites

penge til kurset kunne jeg nok godt få skrabt sammen.. men sådan en tur, t/r til det fynske koster også et par kr. øvøv..

 

er også sikker på Nissan gerne vil nusses :-)

men mon de andre deltagere synes det er skide skægt hvis han starter gø-show? :D

 

Ja ku godt forestille mig toget koster lidt eller hvad man nu skal bruge af transport.. :(

 

hehe er sikker på folk er meget overbærende og er ret sikker på alle deltagerne selv har prøvet lidt af hvert og sikkert noget værre en gø mode hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej

ja toget koster, når kræet jo skal have børnebillet :???:

 

haha.. følte mig heller ikke spor generet af det til træning sidste onsdag..

der var jo pludselig også mange andre gøende ag hunde tilstede :mrgreen:

 

vi kommer fra et hold med 5 deltagere til omkring 18.. stor forskel ;-)

 

men i må have et godt kursus! :-)

og håber i finder en til at udfylde den ledige plads.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Så træt af den skide HR afdeling ikke snart får nosset sig sammen til at fortælle om jeg har et job eller ej....

Selv 500 kr. er penge, hvis jeg er arbejdsløs....

 

Men har jeg arbejde, så ville jeg SÅ gerne med!

 

Så krydser fingre for, at pladsen ikke er snuppet inden jeg forhåbentlig snart får at vide, at jeg har et job :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så træt af den skide HR afdeling ikke snart får nosset sig sammen til at fortælle om jeg har et job eller ej....

Selv 500 kr. er penge, hvis jeg er arbejdsløs....

 

Men har jeg arbejde, så ville jeg SÅ gerne med!

 

Så krydser fingre for, at pladsen ikke er snuppet inden jeg forhåbentlig snart får at vide, at jeg har et job :blink:

 

 

krydser fingre ku være rigtig hyggeligt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så fik vi dækket den manglende plads pyha så ku jeg ånde lettet op lige indtil næste kom på banen og skrev hun havde fortrudt hun havde meldt til en uge før kurset!!!!!!!!11 Blev sku godtnok lidt sur og irriteret men hun har lvoet at betale med mindre der bliver fundet en inden som jeg overtage pladsen... Heldigvis "kender" jeg de resten tilmeldte og de fleste har også betalt , men hvor er det stressende at arrangere et kursus når folk melder fra og til på den måde :(

 

Men det må være en lektie næste gang skal jeg være meget tidligere ude, og have en fast dato på betaling for kurset et godt stykke tid inden kurset pyhaaa....

Link til indlæg
Del på andre sites

Så fik vi dækket den manglende plads pyha så ku jeg ånde lettet op lige indtil næste kom på banen og skrev hun havde fortrudt hun havde meldt til en uge før kurset!!!!!!!!11 Blev sku godtnok lidt sur og irriteret men hun har lvoet at betale med mindre der bliver fundet en inden som jeg overtage pladsen... Heldigvis "kender" jeg de resten tilmeldte og de fleste har også betalt , men hvor er det stressende at arrangere et kursus når folk melder fra og til på den måde :(

 

Men det må være en lektie næste gang skal jeg være meget tidligere ude, og have en fast dato på betaling for kurset et godt stykke tid inden kurset pyhaaa....

 

Ja, du bør klart gøre tilmelding økonomisk bindende, det kan jo ikke være rigtigt, at du skal hænge på den, fordi der er nogle, der fortryder så kort tid før kurset.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...