Hop til indhold

Så blev Loke skilsmissehund...


Gæst Loke
 Share

Recommended Posts

Ja. En gangske miserabel og syrealistisk situation har nu gjort at Loke og mig skal flytte hjemmefra.

 

Lige pt. bor vi hos min mor, og så skal vi finde noget andet. Og derefter noget andet igen.

 

Udover min egen sorg, skal jeg også forholde mig til at Loke har det godt, og ikke bliver forvirret...

 

Han har sine ting med sig, og jeg er hans tryghedsbase, men hvad skal jeg mon være obs på i forhold til hans adfærd?

 

:cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jo meget svært at svare på og jeg må indrømme de to "skilsmisse"hunde jeg kender (min egen incl.) har vi desværret ikke set adfærdsændringen før det var for sent - forstået på den måde at adfærden var ændret :(

 

Men jeg ville være obs på at hunden ikke bliver: Mindre tålmodig (måske også kaldet mere agressiv), trygget/kuet (de der skænderier kan altså gøre en masse), bliver stresset af for meget flytning (hvis du ved du nok kommer til at flytte nogle gange, kunne det måske være en mulighed hvis han kan blive hos din mor til du ved du har fundet et permanent sted).

 

Held og lykke til både dig og Loke :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

Trist at høre... :ae:

 

Læg mærke til de bitte små ting i hverdagen: At han opfører sig som han plejer ift. aktivitet, andre hunde, DIG, det nye sted osv. osv.

 

Vær især opmærksom på at han kan tage din sindsstemning til sig når du er ked af det.

 

Hunde reagerer forskelligt når de er ude af balance, nogle bliver udadfarende og andre vender det indad og bliver triste og passive.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...