Hop til indhold

Hvor dum kan man være?


Gæst perzern
 Share

Recommended Posts

hvad så længe siden man har hørt noget har du fundet et godt hjem til støv:?: og har du hørt fra nogle af de andre hvalpe om de er faldet godt til og har det godt:?:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 months later...
  • Svar 279
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst perzern

HOLD-DA-OP.....!!!!! Tiden gik ... Sidste hilsen og svar 18.08.08 .... Øv:!::confused::oops:

Været r-i-g-t-i-g dårlig til at give lyd fra mig.:engel:

 

Ked af, at jeg ikke har brugt tid på, at fortælle om hvordan det er gået med mine hvalpe, efterfølgende ... nok fordi, jeg ikke selv har tjekket op på det, og fordi I har været så søde, at følge med; men- det vil jeg gøre nu.

Jeg har mail adresse på alle køber (alle blev solgt), som jeg, må tage mig sammen til at skrive til.

Så kæreste alle jer, der var så søde og venlige, at følge med og give gode råd, da jeg havde hvalpe, skal have det videre forløb. ... Og mig selv, sq.

 

Pt. så har mine dejlige hunde det godt.

 

Maja er jo blevet, efter al det, den - stakkelse - lille "pige", skulle igennnem, - før hun kunne få det halve af kongerige og prinsen, blevet meget styrende og dominerend, efter hun blev dronning. Så Pollock og jeg, prøver at få lidt styr på hende.

 

Hun er blevet, så dominerende, at hun løfter ben når hun skal tisse.

Hvis Pollock markere; så kan du være sikker på, at Maja kommer forbi og skal markere.... der hvor han har været.

 

Men, jeg ser også en lille usikker "pige", der ikke rigtig kan finde sin plads. Bange for alt, men elsker at lægge under dynen; snuden uden for og bare sove.

 

Pollock og jeg er blevet degeneratet (det kan jeg vidst ikke stave til; men vi er blevet en laver-stand), til: - Pollock. lege-onkel og jeg, køkkenchef.

 

Joo.

 

Så kan I spørge? - Hvorfor jeg ikke har skrevet tilbag før, nu?

 

Uha!

 

Arbejde, arbejde og atter arbejde.

 

Arbejder, jo, som kunstner, og bruger en masse tid på, at blive en, interessant kunstner ... Så derfor. Det var det hurtige svar. ... (!)

 

Men, tro mig. Fordi jeg ikke har skrevet, så betyder det ikke, at mine hunde har det godt. DET HAR DE.

 

Nu lover jeg, at, i løbet af de næste 5 dage, så har jeg fået samlet op omkring vores hvalpe, så vi kan få sluttet historien.

 

Jeg tro, de fleste har det godt. Dog er der en, som jeg ikke er sikker på, men det skal jeg nok finde ud af.:5up:

Ville havde sat et foto ind, men kan stadigvæk ikke finde ud af det. På den måde er siden, stadigvæk, meget oldnordisk, syntes jeg ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Sjit... fik lige slettet mit indlæg... c020.gif

 

Om igen!

 

--Nåmen velkommen tilbage. Jeg glæder mig til at høre mere om hver enkelt hvalp i de næste dage... De må jo efterhånden være blevet næsten lige så store som mor og far..

 

Masser af tøsser letter ben. Det er der ikke noget galt i. Og at det er damerne, der bestemmer, de vidste I drenge da godt, gjorde I ikke? c015.gif

Når min Silke tisser hvor en af vennerne har tisset, så er det nærmest noget med at vise verden, at hun hører til i samme flok. Det er ikke noget med dominans.

 

Billeder kan du enten sætte ind ved at bruge "upload filer"-knappen under det vindue, du skriver dit indlæg i, --eller du kan vise et billede fra din side. Jeg prøver lige at sætte et ind fra min side:

 

birgitta-albums-silke-picture6397-hey-gir-du-en-bold.jpg

 

---Du har ret i, at det er lidt klumset, men det kan da lade sig gøre. --Du skal "bare" uploade billedet til et af dine albums først. Så kan du kopiere en linie der står under billedet i dit album, --den linie, der hedder noget med http:...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...