Hop til indhold

Hvor dum kan man være?


Gæst perzern
 Share

Recommended Posts

  • Svar 279
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Så er nr.2. er så kommet 10.17

 

Så er I entredjedel af vejen, hvis røngten viste rigtigt :5up:

 

Der kan godt gå et lille stykke tid inden moderkagen kommer, men hvis der er knald på (som det lyder til) så skubber den næste hvalp den nok med ud.

 

Husk at tæl moderkagerne også, da det er vigtigt de alle kommer ud af hensyn til tævens helbred efterfølgende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg mener også at moderkagen nogle gange ikke kommer lige efter hvalpen, men godt kan smutte og komme efter den næste.

 

Det lyder til at det går stille og roligt. Husk at forholde dig roligt :-)

 

Det kan nemt ske ved andre dyregrupper der får mere end en unge :5up:

 

Jeg mener også det skete da min egen tæve fødte. Der var et par hvalpe der havde meget travlt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Det kan nemt ske ved andre dyregrupper der får mere end en unge :5up:

 

Jeg mener også det skete da min egen tæve fødte. Der var et par hvalpe der havde meget travlt :-D

 

Det lyder også til at det går fint hurtigt her, så det passer jo sammen.

 

Det er bare flot som i har hjulpet herinde. Jeg har læst tråden, men ved ikke rigtigt noget om dette emne.

 

Birgitta -super flot indsats :5up: Jeg håber at der er en masse fine hvalpe, når du kommer tilbage til tråden :-)

 

Perzern, jeg håber det går fint fremad. Det lyder til at gå fint :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Puha... Jamen altså det går sgu stærkt, en lille pause!

 

Det to første blev er drenge sort at se på. Den sidste er en pige, tænk hund er helt hvid ...

.... Det er helt vildt. Fantastisk så hurtig det er gået også .. puha!!!

 

ved ikk om jeg har skrevet det men nur. 3 kl 10.42

Link til indlæg
Del på andre sites

Når er en lille pause nu.

 

Ja, der er kommet nogel moderkager ud, det går åbenbart som det går. Men alt perfekt. Maja er FANTASTISK!!!

 

Ta' fotos og fotos, så når der ro over det så skal jeg nok sende ...

PUHA PUHA ... Det er helt fantastisk

Redigeret af perzern
Link til indlæg
Del på andre sites

Hi hi hi - elsker at man slet ikke kan sætte en sætning ordenlig sammen når det står på.. :-D

Det er altså ikke kritik - jeg kan bare sagtens forestille mig adrenalinet sætte ind..

:klovn:Du har fuldstændig ret ... jeg har set, men det få blive...:blink:

Nu slapper Maja a og jeg får mad, om lidt, af min hjælper ... Det køre på skinner det hele.

 

Jeg kan bare ikke koncentere mig om en skid

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lader til at alt er fint.

 

Kl. 10.42 fødte Maja sidste gang. Kl 12.42 er der så gået to timer mellem fødslerne. Men så længe hun er rolig, er der vil ingen grund til panik.?

 

Sender lige lidt fotos mens tid er.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lader til at alt er fint.

 

Kl. 10.42 fødte Maja sidste gang. Kl 12.42 er der så gået to timer mellem fødslerne. Men så længe hun er rolig, er der vil ingen grund til panik.?

 

Sender lige lidt fotos mens tid er.

 

Hvis du har en fornemmelse af at hun er gået istå, altså ikke forsøger at presse. Så kan du evt. gå en lille tur med hende for at kickstarte fødslen igen. :-D

 

Hvor mange hvalpe er der kommet?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter

Hvor går det fint :) :)

 

Så vidt jeg kan forstå er det ikke unormalt at moderen 'tager en pause' i fødslen. Hvis hun ikke presser, tager hun sikkert pause... Pausen kan endda vare en del timer. Men hvis pausen er for lang, ville jeg chekke med lægen - det kan ikke skade at ringe :)

 

Hvis hun presser i et stykke tid (10-30 minutter?) og der ikke sker noget, så ville jeg ringe til lægen. Jeg skriver spørgsmålstegn fordi jeg ikke har erfaring med det og fordi det kan være forskelligt fra hund til hund. Men det lyder ikke til, at det er tilfældet her ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Sidder spændt og følger med- skulle ellers læse til i morgen :oops: Håber det går dig rigtig godt, og tillykke med en vellykket start.

 

Har lige markeret starten af dit indlæg Imba, for det samme er gældende for mig. Jeg sidder også her på sidelinien og følger spændt med.

 

Håber det fortsætter med at gå så fint, det lyder jo som om alt kører som det skal indtil videre. Dejligt. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Øjjjjjjj... Så er jeg med osse..... :lol:

 

TILLYKKE!! med fødselsdagen smådrenge og lillepige...

 

e100.gif

 

Hvor HAR du været flink til at tage billeder, perzern... TAK for det!

 

Så vidt jeg kan tælle, så er der kun kommet tre endnu.

 

Og der var seks på røngtenbilledet... Så der er mindst tre tilbage.

 

Hvis ikke de er ved at smutte ud nu, så skulle du måske lige ringe og konferere med dyrlægen inden lukketid, -for at høre, hvor længe du kan tillade dig at vente..

 

Men når det er gået så glat indtil nu, så fortsætter det nok på den måde.

Maja har nok født et par stykker mere mens jeg har skrevet dette..

Link til indlæg
Del på andre sites

Øjjjjjjj... Så er jeg med osse..... :lol:

 

TILLYKKE!! med fødselsdagen smådrenge og lillepige...

 

e100.gif

 

Hvor HAR du været flink til at tage billeder, perzern... TAK for det!

 

Så vidt jeg kan tælle, så er der kun kommet tre endnu.

 

Og der var seks på røngtenbilledet... Så der er mindst tre tilbage.

 

Hvis ikke de er ved at smutte ud nu, så skulle du måske lige ringe og konferere med dyrlægen inden lukketid, -for at høre, hvor længe du kan tillade dig at vente..

 

Men når det er gået så glat indtil nu, så fortsætter det nok på den måde.

Maja har nok født et par stykker mere mens jeg har skrevet dette..

 

Jeg kan da fortælle (hvis du ikke har læst det hele ;-)) at det er gået smertefrit og glat indtil nu. Nu er de jo lige ude at gå en lille tur fordi det er ca. 2 timer siden der sidst er sket noget :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan da fortælle (hvis du ikke har læst det hele ;-)) at det er gået smertefrit og glat indtil nu. Nu er de jo lige ude at gå en lille tur fordi det er ca. 2 timer siden der sidst er sket noget :-D

 

Ejj, SELVFØLGELIG har jeg da læst det hele. :blink:Og kikket hver eneste billede. Det bliver SÅ spændende at se den lille fede hvide pige udvikle sig.. Mon hun er albino? eller mon hun bare har en lys forfader..

--Chihuahua'erne kan vist godt være lyse, ikke?

Gudved hvordan den stolte fader tager det..? a070.gif

 

 

:sut::sut::sut: Hvor mange mon det bliver til...? :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ejj, SELVFØLGELIG har jeg da læst det hele. :blink:Og kikket hver eneste billede. Det bliver SÅ spændende at se den lille fede hvide pige udvikle sig.. Mon hun er albino? eller mon hun bare har en lys forfader..

--Chihuahua'erne kan vist godt være lyse, ikke?

Gudved hvordan den stolte fader tager det..? a070.gif

 

 

:sut::sut::sut: Hvor mange mon det bliver til...? :lol:

 

Jo Chihuahuaen kan sagtens være helt hvid :-) Det er bare en lidt sjælden farve da den ikke er.. dominerende? Either way, så kan de sagtens være det uden at være albino.. Men der er vist et lille problem mht. døvhed hos hvide chihuahuaer..

Glæder mig til at se hvad der ellers kommer!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ejj, SELVFØLGELIG har jeg da læst det hele. :blink:Og kikket hver eneste billede. Det bliver SÅ spændende at se den lille fede hvide pige udvikle sig.. Mon hun er albino? eller mon hun bare har en lys forfader..

--Chihuahua'erne kan vist godt være lyse, ikke?

Gudved hvordan den stolte fader tager det..? a070.gif

 

 

:sut::sut::sut: Hvor mange mon det bliver til...? :lol:

 

 

Jeg regnede såmænd heller ikke med andet end at du havde læst det hele :blink:

Man føler næsten man selv er med :blink: Hvilke racer er forældrene egentlig :confused: og ja den lille hvide bliver spændende (håber sørme ikke den er albino :()

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...