Hop til indhold

Hvor dum kan man være?


Gæst perzern
 Share

Recommended Posts

Så kan tanten lærer mig noget.........

 

Hvorfor?

 

Ofte er albinodyr enten døve eller blinde (vist ikke så tit som de er døve).

 

men under alle omstændigheder bliver livet en smule mere besværligt for dem pga af sol osv.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 279
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg regnede såmænd heller ikke med andet end at du havde læst det hele :blink:

Man føler næsten man selv er med :blink: Hvilke racer er forældrene egentlig :confused: og ja den lille hvide bliver spændende (håber sørme ikke den er albino :()

 

Far Pollock er vist et resultat af en dværgpinchertæves romance med en flot spansk fyr.....

Og Mor Maja er osse dværgpincher. Og desuden chihuahua og gravhund...

Hun ligner egentlig ganske meget en fin lille gravhund...

 

De nybagte forældre har hvert deres album på perzerns side.

Link til indlæg
Del på andre sites

Far Pollock er vist et resultat af en dværgpinchertæves romance med en flot spansk fyr.....

Og Mor Maja er osse dværgpincher. Og desuden chihuahua og gravhund...

Hun ligner egentlig ganske meget en fin lille gravhund...

 

De nybagte forældre har hvert deres album på perzerns side.

 

Jeg har nemlig tippet noget Gravhundenoget ud fra billederne :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har nemlig tippet noget Gravhundenoget ud fra billederne :-D

 

Maja er en meget yndig gravhundepige...

 

Jeg har suset igennem hvad jeg lige har kunnet finde om albino-hvalpe.... Der ER tit tale om fejludvikling af både øjne og indre ører......

 

Uuuh... Lad os håbe den lille baby bare er en lys lille pige...

---Goldens er jo tit helt lyse når de bliver født. Og så bliver de mørkere med alderen.....

 

Oorh!! hvor bliver det spændende, når de begynder at lukke øjnene op om et par uger... c018.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Maja er en meget yndig gravhundepige...

 

Jeg har suset igennem hvad jeg lige har kunnet finde om albino-hvalpe.... Der ER tit tale om fejludvikling af både øjne og indre ører......

 

Uuuh... Lad os håbe den lille baby bare er en lys lille pige...

---Goldens er jo tit helt lyse når de bliver født. Og så bliver de mørkere med alderen.....

 

Oorh!! hvor bliver det spændende, når de begynder at lukke øjnene op om et par uger... c018.gif

 

Albinodyr er ikke det mest opmuntrende læsning :( Lad os krydse fingre for den bare er meget lys :5up: (jeg kan dog ikke lige finde ud af hvor det skulle komme fra, men...........)

Link til indlæg
Del på andre sites

Albinodyr er ikke det mest opmuntrende læsning :( Lad os krydse fingre for den bare er meget lys :5up: (jeg kan dog ikke lige finde ud af hvor det skulle komme fra, men...........)

 

 

Mmmmm... De skal jo nok en tur til Doktor Dyr i morgen, så får vi se, hvad hun siger...

 

--Det må være svært at se så tidligt. For snuden kan jo sagtens være lyserød de første uger og først senere blive endog HELT sort.

Og øjnene... de er jo lukkede...

 

Men chihuahua'er kan godt være ret lyse... :mrgreen:

 

 

Ej, altså... nu vil vi godt snart have FLERE yndige små nyheder...

Det er jo ikke en længere kondi-tur, de skulle på....:roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

HURRA!!!

Jeg hejser flaget for Maja's 6 dejlige hvalpe!!!

 

Yabbayabbadooooooooo a130.gif

 

vidt jeg kan se er der tre lyse og tre mørke..

 

Og de lyse er IKKE hvide!!!!! Lille tykke storesøster er nok bare den lyseste af dem..

 

Uuuh... tillykke med føsdagen allesammen.... k015.gif

 

Og så vil vi gerne vide hvor mange piger og hvor mange drenge???

a207.gifa207.gifa207.gifa207.gifa207.gifa207.gif

 

Tillykke til de nybagte forældre..

Link til indlæg
Del på andre sites

Når nu skal jeg lige se om jeg kan få lidt overblik over det...:???:

 

Puha ... skulle næsten tro det var mig der havde født ...

 

Sidste besked var, at jeg ville gå en lille tur med Maja, hvilket jeg gjor'e.

 

Da vi kom tilbage kunne jeg se at hun begyndte at presse. kl. 13.02 kom den, længe ventet hvalp, en grålig-hvid pige ... Sad fast i navlestrengen som var forkort, det var som om den sad fast i et eller andet, Maja kunne ikke kommme til at bide den over ... Jeg kunne se hun begynde at presse igen, så prøvede at hjælpe lidt til ... Kl. 13.19 kom den næste dejlige lige pige og ("café au lait") .. kalder jeg den lillle grå-hvide, kunne blive befriet fra navlestrengen. Straks efter kl. 13.35 kom en meget lille sort pige ud.

 

Jeg er total overrasket over hvor fantastisk det hele er gået.

 

Maja har klaret det fantastisk!!!

 

Jeg ville så gerne skrive en masse mere, det fylder vildt meget ... men kan ikke rigtig overskue det.

 

Men!

 

Fra klokken 9.47 da den første kom til kl 13.35, den sidste. En fødsel på knap 4 timer. Det må da siges at være godt klaret af Maja!!!

 

Jeg kan slet ikke oversku hvor fantastisk dygtig hun har været og er:5up:

 

Da alle hvalpe var tørre og det var overstået, bad jeg Iver, min nabo om at tage Maja lidt ud, så jeg lige kunne gøre rent i kurven.

Han fortalte, da han kom tilbage, at det så ud som om hun havde fået tømt sig for alt.

 

Maja ser fantastisk ud. Det ser virkelig ud til at hun hygger sig og pusler om hvalpene .... De ser ud til at have det godt.

Dog kan jeg se at det er som om Snehvide, må kæmpe lidt mere end de andre, men det har jeg styr på ..holder lige et ekstra øje med hende.

Sat lidt stille klassisk musik på og skaber lidt ro om det hele ... Det er vidst mere mig der trænger til det ... hæhæh

 

Hvor er verden dog fantastisk indrette ... Til trods for min dumhed...

 

Så vil jeg sige, det med moderkagerne, kunne jeg simpelthen ikke finde uda', så Maja har ædt alt hva' der er kommet ud ....

 

3 drenge og 3 piger ... Ja hva kan man sige mere, andet end tusinde tusinde tak for jeres hjælp, specielt til Birgitta .... TAK!

Link til indlæg
Del på andre sites

Når nu skal jeg lige se om jeg kan få lidt overblik over det...:???:

 

Puha ... skulle næsten tro det var mig der havde født ...

 

Sidste besked var, at jeg ville gå en lille tur med Maja, hvilket jeg gjor'e.

 

Da vi kom tilbage kunne jeg se at hun begyndte at presse. kl. 13.02 kom den, længe ventet hvalp, en grålig-hvid pige ... Sad fast i navlestrengen som var forkort, det var som om den sad fast i et eller andet, Maja kunne ikke kommme til at bide den over ... Jeg kunne se hun begynde at presse igen, så prøvede at hjælpe lidt til ... Kl. 13.19 kom den næste dejlige lige pige og ("café au lait") .. kalder jeg den lillle grå-hvide, kunne blive befriet fra navlestrengen. Straks efter kl. 13.35 kom en meget lille sort pige ud.

 

Jeg er total overrasket over hvor fantastisk det hele er gået.

 

Maja har klaret det fantastisk!!!

 

Jeg ville så gerne skrive en masse mere, det fylder vildt meget ... men kan ikke rigtig overskue det.

 

Men!

 

Fra klokken 9.47 da den første kom til kl 13.35, den sidste. En fødsel på knap 4 timer. Det må da siges at være godt klaret af Maja!!!

 

Jeg kan slet ikke oversku hvor fantastisk dygtig hun har været og er:5up:

 

Da alle hvalpe var tørre og det var overstået, bad jeg Iver, min nabo om at tage Maja lidt ud, så jeg lige kunne gøre rent i kurven.

Han fortalte, da han kom tilbage, at det så ud som om hun havde fået tømt sig for alt.

 

Maja ser fantastisk ud. Det ser virkelig ud til at hun hygger sig og pusler om hvalpene .... De ser ud til at have det godt.

Dog kan jeg se at det er som om Snehvide, må kæmpe lidt mere end de andre, men det har jeg styr på ..holder lige et ekstra øje med hende.

Sat lidt stille klassisk musik på og skaber lidt ro om det hele ... Det er vidst mere mig der trænger til det ... hæhæh

 

Hvor er verden dog fantastisk indrette ... Til trods for min dumhed...

 

Så vil jeg sige, det med moderkagerne, kunne jeg simpelthen ikke finde uda', så Maja har ædt alt hva' der er kommet ud ....

 

3 drenge og 3 piger ... Ja hva kan man sige mere, andet end tusinde tusinde tak for jeres hjælp, specielt til Birgitta .... TAK!

 

Hvor er det bare godt gået :5up: I har klaret det flot sammen. hvor ser de bare skønne ud de små, sikke en masse spændende farver de har.

 

Jeg glæder mig til at følge dem her på forum.

 

Hvor er det dejligt at høre du skaber en god steming og ro med klassisk

musik :5up:til dig. Jeg kan godt forstå det har været nervepirrende. ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Når nu skal jeg lige se om jeg kan få lidt overblik over det...:???:

 

Puha ... skulle næsten tro det var mig der havde født ...

 

Sidste besked var, at jeg ville gå en lille tur med Maja, hvilket jeg gjor'e.

 

Da vi kom tilbage kunne jeg se at hun begyndte at presse. kl. 13.02 kom den, længe ventet hvalp, en grålig-hvid pige ... Sad fast i navlestrengen som var forkort, det var som om den sad fast i et eller andet, Maja kunne ikke kommme til at bide den over ... Jeg kunne se hun begynde at presse igen, så prøvede at hjælpe lidt til ... Kl. 13.19 kom den næste dejlige lige pige og ("café au lait") .. kalder jeg den lillle grå-hvide, kunne blive befriet fra navlestrengen. Straks efter kl. 13.35 kom en meget lille sort pige ud.

 

Jeg er total overrasket over hvor fantastisk det hele er gået.

 

Maja har klaret det fantastisk!!!

 

Jeg ville så gerne skrive en masse mere, det fylder vildt meget ... men kan ikke rigtig overskue det.

 

Men!

 

Fra klokken 9.47 da den første kom til kl 13.35, den sidste. En fødsel på knap 4 timer. Det må da siges at være godt klaret af Maja!!!

 

Jeg kan slet ikke oversku hvor fantastisk dygtig hun har været og er:5up:

 

Da alle hvalpe var tørre og det var overstået, bad jeg Iver, min nabo om at tage Maja lidt ud, så jeg lige kunne gøre rent i kurven.

Han fortalte, da han kom tilbage, at det så ud som om hun havde fået tømt sig for alt.

 

Maja ser fantastisk ud. Det ser virkelig ud til at hun hygger sig og pusler om hvalpene .... De ser ud til at have det godt.

Dog kan jeg se at det er som om Snehvide, må kæmpe lidt mere end de andre, men det har jeg styr på ..holder lige et ekstra øje med hende.

Sat lidt stille klassisk musik på og skaber lidt ro om det hele ... Det er vidst mere mig der trænger til det ... hæhæh

 

Hvor er verden dog fantastisk indrette ... Til trods for min dumhed...

 

Så vil jeg sige, det med moderkagerne, kunne jeg simpelthen ikke finde uda', så Maja har ædt alt hva' der er kommet ud ....

 

3 drenge og 3 piger ... Ja hva kan man sige mere, andet end tusinde tusinde tak for jeres hjælp, specielt til Birgitta .... TAK!

 

 

--Det er MIG, der takker.. Det er enormt spændende at følge med i.. a170.gif

 

 

--Jeg tror at man bliver et helt andet menneske, når man har været med til en fødsel..

 

--Maja er bare SÅ dygtig. Det er slet ikke nogen selvfølge når hun er så ung! Det er rigtig flot! Og hvalpene kan finde ud af at sutte, og Maja har mælk til dem? Hvad KAN man ønske sig mere her i verden.. :lol::lol:

 

...Der er liiige...... regnskabet:

 

Inden I gik tur havde Maja fået to sorte drenge og en lille lys pige, Snehvide.

Så gik I og da I kom tilbage kom der en grålig-hvid pige (café au lait) kl. 13.02 og kl. 13.19 kom endnu en pige.... Til sidst kom så den meget sorte lillesøster.....

 

Mennøøø..:shock:... EN pige inden gåturen (Snehvide) og TRE efter... Det giver da FIRE?? øh... Du siger, at der er tre af hver..

En af de to sidste er da vist en dreng... Eller hva' a096.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

så har jeg fået lidt tid til at se på jeres indlæg ... I er sgu for søde ... Endnu engang tak!

 

Angående albino. Så kan jeg med det samme sige, at Snehvide er ikke albino. Hun er nærmest lys-beige med, det er altså sødt, to - lyse flød-caramel farvede ører ...

 

"Café au lait", var bare lige et navn jeg kom på da jeg så ham. Nu kalder jeg ham Aske; Han er nærmest askegrå med mørkere caramel farvede ører.

 

Tweesa, du spøger om race. Hvis du går på min profil og klikker ind på Pollock og Maja fotos, så har jeg skrevet hvilket "rene" racer de er.

 

Ja - jeg har helt glemt alt om Pollock.

TILYKKE TIL POLLOCK, OGSÅ!!!

Han har været meget nysgerrig, men holdt sig pænt på afstand. Har ligge en halv meters penge, fra kurven. Havde også sat en stol ved siden af kurven han kunne ligge i, hvis han havde lyst.

Han har så - bare - haft overblikket og holdt øje med at alt gik som det skulle ...

 

Jaa ...?!

Link til indlæg
Del på andre sites

--Det er MIG, der takker.. Det er enormt spændende at følge med i.. a170.gif

 

 

--Jeg tror at man bliver et helt andet menneske, når man har været med til en fødsel..

 

--Maja er bare SÅ dygtig. Det er slet ikke nogen selvfølge når hun er så ung! Det er rigtig flot! Og hvalpene kan finde ud af at sutte, og Maja har mælk til dem? Hvad KAN man ønske sig mere her i verden.. :lol::lol:

 

...Der er liiige...... regnskabet:

 

Inden I gik tur havde Maja fået to sorte drenge og en lille lys pige, Snehvide.

Så gik I og da I kom tilbage kom der en grålig-hvid pige (café au lait) kl. 13.02 og kl. 13.19 kom endnu en pige.... Til sidst kom så den meget sorte lillesøster.....

 

Mennøøø..:shock:... EN pige inden gåturen (Snehvide) og TRE efter... Det giver da FIRE?? øh... Du siger, at der er tre af hver..

En af de to sidste er da vist en dreng... Eller hva' a096.gif

 

Jeg kan godt se der er problemer, så!

 

For selv at få overblikket!!!

 

1. 9.47 En dreng

2. 10.17 En dreng

3. 10.42 En pige (Snehvide)

4. 13.02 En dreng (Aske)

5. 13.19 En pige

6. 13.35 En pige

 

Måske jeg ikke havde helt styr på kønnene i begyndelsen; men det er rækkefølgen og kønnet ...

Øv .. dig kan man ikke snyde :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih, det er skægt, Pollock og din nabos hund har sådan et helt specielt nuttet udtryk i ansigtet...

Man kan næsten se, hvordan de bliver helt bløde indeni.. (lissom os andre)..

 

Så er mysteriet altså løst! café au lait er en lille dreng!

Så passer regnskabet...

 

Du må altså kysse Pollock på snuden og fortælle ham, at Maja slet ikke kunne have klaret det uden ham!

Rigtig meget tillykke til den nybagte far! a122.gif

 

 

a143.gif -og så skal der vist være ro i huset, så den lykkelige og TRÆTTE mor kan få sovet lidt. --Stille klassisk musik lyder perfekt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...