Hop til indhold

Tak


Aslan
 Share

Recommended Posts

Jeg vil da lige sige tak til jer der har givet mig karma, jeg famler mig stadig rundt herinde, så ved ikke hvor det der karma kommer fra ( nogle må jeg ha' fået det fra) så tak tak og når jeg finder ud af det giver jeg også noget karma til alle de kanon mennesker jeg møder her inde.:confused: øeee hvordan gør i :?::?::?::?::?::?::?:

Og ja jeg har virkelig rodet rundt og ledt, kan ikke finde ud af det :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tanten
Jeg vil da lige sige tak til jer der har givet mig karma, jeg famler mig stadig rundt herinde, så ved ikke hvor det der karma kommer fra ( nogle må jeg ha' fået det fra) så tak tak og når jeg finder ud af det giver jeg også noget karma til alle de kanon mennesker jeg møder her inde.:confused: øeee hvordan gør i :?::?::?::?::?::?::?:

Og ja jeg har virkelig rodet rundt og ledt, kan ikke finde ud af det :megaked:

 

Hvis du vil give karma skal du blot trykke på hjertet med det grønne plus i (øverste højre hjørne i hvert indlæg).

 

Vil du se din karma skal du gå ind i dit kontrolpanel (næsten øverst i venstre side af skærmen) og evt. scrolle lidt ned.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg anede ikke engang hvordan man gav karma.. Altså indtil for 2 sekunder siden..Tak Tante.. Men jeg fatter stadig ikke hvordan man kan se hvem der har givet en karma.. SÅ hvis der er nogen der har givet mig karma så tusind tak :engel:

 

du går bare ind i dit kontrolpanel,såm står i den blå bjælke lige under "hundeforum":) og så scroller du ned i bunden:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der nogle der vil være søde skrive, hvad karma er? Hvad er det for noget?:-D:oops:

Hvordan gør man det, hvordan modtager man det, og hvordan ser man at man har fået det?

 

Karma er noget folk giver dig, når du har skrevet noget, de synes er godt af den ene eller den anden grund. Du kan se, hvem du har fået det fra, ved at gå ind i dit kontrolpanel (oppe i toppen af siden i en af de blå bjælker) og scrolle ned, hvis du har fået noget. Om du har fået noget, kan du også bare se i dit indlæg. Oppe i højre side, er der er punkt hvor der står: Karma: ****

 

Du kan selv give andre karma, ved at trykke på det hjerteformede ikon, som kan findes oppe til højre i folks indlæg.

 

Håber det er godt nok forklaret - det er lidt besværligt :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...