Hop til indhold

Nu er de første født.


Jane
 Share

Recommended Posts

  • Svar 108
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Vi har lige haft huset fuld af gæster. 9 små hvalpe og deres mor. De skulle ud og prøve at køre bil og kom her forbi.

Der er godt nok gang i dem. De var overalt. Heldigvis er vores have lukket. Alt skulle undersøges. Men hold da fast hvor er de dejlige. Men det er nu godt at man kun skal have en af dem. 9 er lige rigelig at holde styr på, så havde man da aldrig fri.

Det er en harmonisk flok på alle måder. Alle har de hvalpens naturlige nysgerighed og gåpåmod.

 

Nu kan jeg bare ikke vente længere. :-D:blink:

 

Hov hvad blev der af at stjæle alle 9? Og nu havde du lige den perfekte chance jo. :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

De bliver bare mere og mere lækre altså. Jeg kan godt se at de ikke ligefrem bliver lette at stjæle... måske du skal starte løbetræningen nu, så er der måske mulighed for at du kan indhente og indsamle dem om et par år. :lol:

 

Det sidste billede er virkelig godt! Moren til alle de små terrorister ser utrolig rolig ud taget i betragtning at de er lige ved at hale ind på hende. :mrgreen: Hundemødre er nu lidt fantastiske. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

De bliver bare mere og mere lækre altså. Jeg kan godt se at de ikke ligefrem bliver lette at stjæle... måske du skal starte løbetræningen nu, så er der måske mulighed for at du kan indhente og indsamle dem om et par år. :lol:

 

Det sidste billede er virkelig godt! Moren til alle de små terrorister ser utrolig rolig ud taget i betragtning at de er lige ved at hale ind på hende. :mrgreen: Hundemødre er nu lidt fantastiske. :-D

 

LØBETRÆNING???? Skræksmilies skulle indsættes her.:mrgreen:

 

Ja hun er en fantastisk hundemor.

Link til indlæg
Del på andre sites

På grund af travlhed, så har jeg først nået at sætte billeder ind af besøget nu.

 

Til Trei. Jeg tror det er sværere at stjæle dem, end at bryde ind i nationalbanken. De er jo værre end en sæk lopper. :lol:

 

Nå men her er billeder.

 

Aj - Hvor er de altså bare skønne. :lun::lun::lun:

- De er nogle små djævle :engel:- når de er i den alder.

Og de er bare OVERALT og i ALTING :blink:

Herligt :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...