Hop til indhold

Noomi udstiling.


 Share

Recommended Posts

  • Svar 207
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hvordan kan det stykke være dårligt????

Der stod da også good, hvilket ifølge min oversættelse betyder god. Det er da dig og Tanten der har digtet videre på ordet og fået ind i jeres hoveder at det måtte være noget negativt. Ihhh guder. I skal da også hjælpes med alt.g055.gif(må hellere sætte det her ind *GGG*)

 

Og ihh, mange tak o31.gif

 

My pleasure, sweetheart. :-D

 

 

:megaked: Møghund!!! :evil:

 

Husk nu, at der bag enhver hunds store bedrifter, står en ejer. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der stod da også good, hvilket ifølge min oversættelse betyder god. Det er da dig og Tanten der har digtet videre på ordet og fået ind i jeres hoveder at det måtte være noget negativt. Ihhh guder. I skal da også hjælpes med alt.g055.gif(må hellere sætte det her ind *GGG*)

 

 

Ihhh, vi har da ikke sagt at det var dårligt, jeg undrede mig bare over om det KUNNE være dårligt :mrgreen:

 

My pleasure, sweetheart. :-D

 

o31.gif

 

 

 

Husk nu, at der bag enhver hunds store bedrifter, står en ejer. :blink:

 

Ja og i dette tilfælde MEGET LANGT BAG!!! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja :mrgreen: (Tak for din tålmodighed :5up:)

 

Godt.

 

Når dommeren er færdig med at kvalitetsbedømme hundene kaldes alle de der har fået excellent ind igen. Der skal placeres 4. Er der ikke 4 i klassen der har fået Excellent kaldes de der har fået Very Good ind. (hvis man stadig ikke har 4 placeres kun de hunde der har fået EXC og VG. Good kaldes ikke ind igen).

 

Dommeren placerer nu hundene 1-4. Vinderen af klassen skal senere kæmpe med de øvrige klassevindere om certifikatet.

 

Spørgsmål?

(spørger kursuslederen strategisk...)

Link til indlæg
Del på andre sites

 

 

Ihhh, vi har da ikke sagt at det var dårligt, jeg undrede mig bare over om det KUNNE være dårligt :mrgreen:

 

Det kan jo enten være for langt eller for kort, så det giver en forkert vinkling eller forkert benstilling.

 

 

 

o31.gif

 

Har du en bestemt kvote du SKAL opbruge eller hva`?. Synes jeg får rigtig mange at de små sure ansigter fra dig,.... og så prøver man bare på at være lidt venlig....g045.gif

 

 

 

 

 

Ja og i dette tilfælde MEGET LANGT BAG!!! :mrgreen:

 

He he he. Den var god. d050.gifk015.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Godt.

 

Når dommeren er færdig med at kvalitetsbedømme hundene kaldes alle de der har fået excellent ind igen. Der skal placeres 4. Er der ikke 4 i klassen der har fået Excellent kaldes de der har fået Very Good ind. (hvis man stadig ikke har 4 placeres kun de hunde der har fået EXC og VG. Good kaldes ikke ind igen).

 

Dommeren placerer nu hundene 1-4. Vinderen af klassen skal senere kæmpe med de øvrige klassevindere om certifikatet.

 

Spørgsmål?

(spørger kursuslederen strategisk...)

 

Så der kommer en "dyst" hvor det er blandet hanner og tæver fra alle klasserne eller??? :oops: Altså hvis der er unghunde-klasse, champion-klasse og åben klasse f.eks. og der er jo både for hanner og tæver, så kommer de alle i ringen samtidig til sidst eller? Så der kun er 1 der får certifikatet?

 

(Krydser fingre for at pædagogikken og tålmodigheden rækker... :oops:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Der stod da også good, hvilket ifølge min oversættelse betyder god. Det er da dig og Tanten der har digtet videre på ordet og fået ind i jeres hoveder at det måtte være noget negativt. Ihhh guder. I skal da også hjælpes med alt.g055.gif(må hellere sætte det her ind *GGG*)

 

Hov hov - vi har da hele tiden skrevet at det var godt :evil: Vi var måske bare ikke helt sikre på, hvad på hundens krop der var godt.:evil::mrgreen:

 

Men vi havde da nogenlunde fat i de rigtige dele af kroppen :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

 

Det kan jo enten være for langt eller for kort, så det giver en forkert vinkling eller forkert benstilling.

 

Bare de er lange nok til at den når jorden :mrgreen:

 

 

 

Har du en bestemt kvote du SKAL opbruge eller hva`?. Synes jeg får rigtig mange at de små sure ansigter fra dig,.... og så prøver man bare på at være lidt venlig....g045.gif

 

Her får man løn som fortjent! BASTA!!! :mrgreen: :ae:

 

(Mind mig lige om at jeg skal give dig et quote-kursus næste gang vi ses :stupid::bigsmile:)

 

 

 

 

 

 

He he he. Den var god. d050.gifk015.gif

 

Takker og bukker :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så der kommer en "dyst" hvor det er blandet hanner og tæver fra alle klasserne eller??? :oops: Altså hvis der er unghunde-klasse, champion-klasse og åben klasse f.eks. og der er jo både for hanner og tæver, så kommer de alle i ringen samtidig til sidst eller? Så der kun er 1 der får certifikatet?

 

(Krydser fingre for at pædagogikken og tålmodigheden rækker... :oops:)

 

Og om lidt når vi til noget BIM og BIR (mener jeg) :mrgreen:

 

Måske vi skal putte alle Christian-drengens :engel: indlæg sammen til sidst når pædagogikken er overstået.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så der kommer en "dyst" hvor det er blandet hanner og tæver fra alle klasserne eller??? :oops: Altså hvis der er unghunde-klasse, champion-klasse og åben klasse f.eks. og der er jo både for hanner og tæver, så kommer de alle i ringen samtidig til sidst eller? Så der kun er 1 der får certifikatet?

 

(Krydser fingre for at pædagogikken og tålmodigheden rækker... :oops:)

 

Der gives i hver race 1 certifikat til hvert køn.

 

Dvs hos hanner kommer junior, mellem, åben og brugshund (hvis race med brugsprøve). Mellem de 4 vælger dommeren så vinderen af certifikatet.

 

Ligeså gør han hos tæverne.

 

 

Men... Der findes så lige den finesse, at i nogen racer kan certifikatet kun uddeles i Brugsklasse. Men det er tydeligt markeret i udstillingsreglerne, hvilke racer det er.

 

 

 

Til sidst kommer champion han, certvinder han, veteran han og tilsvarende vindere hos tæverne ind, og afgør hvem der bliver bedst i racen.

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Hov hov - vi har da hele tiden skrevet at det var godt :evil: Vi var måske bare ikke helt sikre på, hvad på hundens krop der var godt.:evil::mrgreen:

Så må jeg jo totalt have misforstået denne her.

 

Citat af Tanten:

Hun kan jo godt bevæge sig stramt i bagparten, så måske vi er ved at finde de gyldne sten :blink:

 

Det er jo kohaset.....

 

Eller denne her:

 

Hvis vi antager at der er slåfejl skulle der have stået stiffness og ikke stiflkes - det kan da passe meget godt, ikk'?

 

Stivhed er vel ikke godt?.

 

Men vi havde da nogenlunde fat i de rigtige dele af kroppen :engel:

Joeh.... :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der gives i hver race 1 certifikat til hvert køn.

 

Dvs hos hanner kommer junior, mellem, åben og brugshund (hvis race med brugsprøve). Mellem de 4 vælger dommeren så vinderen af certifikatet.

 

Ligeså gør han hos tæverne.

 

 

Men... Der findes så lige den finesse, at i nogen racer kan certifikatet kun uddeles i Brugsklasse. Men det er tydeligt markeret i udstillingsreglerne, hvilke racer det er.

 

 

 

Til sidst kommer champion han, certvinder han, veteran han og tilsvarende vindere hos tæverne ind, og afgør hvem der bliver bedst i racen.

 

Så champion og veteranerne dyster ikke om certer? (Næh, det er vel logisk nok, championen er jo nået længere end det... men hvorfor ikke veteranerne?)

 

Hvad så med BIM/og øhhh, BIK? Eller??? Arrrgh, det er sgu da noget besværligt noget :megaked:

 

Hvis jeg har forstået det rigtigt, så dyster alle 1. pladserne (undtaget champion og veteranerne) om certet som der kun bliver delt 1 ud af til hvert køn?

 

Hvordan bliver man så champion? Det er noget med 4 certer ik'?

Link til indlæg
Del på andre sites

 

 

Så må jeg jo totalt have misforstået denne her.

 

Citat af Tanten:

Hun kan jo godt bevæge sig stramt i bagparten, så måske vi er ved at finde de gyldne sten :blink:

 

Det er jo kohaset.....

 

Eller denne her:

 

Hvis vi antager at der er slåfejl skulle der have stået stiffness og ikke stiflkes - det kan da passe meget godt, ikk'?

 

Stivhed er vel ikke godt?.

 

 

Joeh.... :lol:

 

SIPPE..................... Stramt behøver da ikke være negativt, det er da bedre end løst/for løst :engel:

 

Det kan altså godt oversættes til andet end lige stift (det siger min on-line ordbog, mener jeg :oops:)

 

:mrgreen::mrgreen:

 

Selvfølgelige er det dig der har misforstået ;o)

Link til indlæg
Del på andre sites

Her får man løn som fortjent! BASTA!!! :mrgreen: :ae:

 

Ja, det er ved at gå op for mig. :megaked:

 

 

(Mind mig lige om at jeg skal give dig et quote-kursus næste gang vi ses :stupid::bigsmile:)

 

Det er da Tanten der skal have det. Pludselig havde du skrevet et af mine indlæg!!!!!. :shock:

 

Måske jeg skal have et fortolkningskursus. a040.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Så champion og veteranerne dyster ikke om certer? (Næh, det er vel logisk nok, championen er jo nået længere end det... men hvorfor ikke veteranerne?)

 

Hvad så med BIM/og øhhh, BIK? Eller??? Arrrgh, det er sgu da noget besværligt noget :megaked:

 

Hvis jeg har forstået det rigtigt, så dyster alle 1. pladserne (undtaget champion og veteranerne) om certet som der kun bliver delt 1 ud af til hvert køn?

 

Hvordan bliver man så champion? Det er noget med 4 certer ik'?

 

Nej, Champ og Vet dyster ikke med om certerne. Hvorfor veteranerne ikke gør det ved jeg faktisk ikke. Det gjorde de førhen.

 

Åh ja. Når man har kåret bedst i racen (BIR) kårer man bedst i modsat køn (BIM) bagefter.

 

 

Jeg glemte at skrive en vigtig detalje tidligere. Kun deltagere der har vundet klassen med Excellent kan kæmpe om certet.

 

Og Champion bliver man med 3 certer, er det en lille race skal det sidste være vundet når den er over 18 måneder, er det en stor race skal den være over 2 år.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er da Tanten der skal have det. Pludselig havde du skrevet et af mine indlæg!!!!!. :shock:

 

Måske jeg skal have et fortolkningskursus. a040.gif

 

Hvad snakker du om :confused::confused: :engel:

 

Ja, jeg er ved at indse det. Det må være min lod her i forumlivet.

 

Er der da slet ikke nogen der har bare en lille bitte smule ondt af mig!!!. g010.gifg035.gif

 

Når du indrømmer vi er gode - så vil jeg nok godt have lidt ondt af dig :mrgreen::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, Champ og Vet dyster ikke med om certerne. Hvorfor veteranerne ikke gør det ved jeg faktisk ikke. Det gjorde de førhen.

 

Åh ja. Når man har kåret bedst i racen (BIR) kårer man bedst i modsat køn (BIM) bagefter.

 

 

Jeg glemte at skrive en vigtig detalje tidligere. Kun deltagere der har vundet klassen med Excellent kan kæmpe om certet.

 

Og Champion bliver man med 3 certer, er det en lille race skal det sidste være vundet når den er over 18 måneder, er det en stor race skal den være over 2 år.

 

Den der BIM og BIR syntes jeg er meget besværlig. Hver gang jeg mener jeg har fattet fidusen, så ændre de det :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...