Hop til indhold

Noomi udstiling.


 Share

Recommended Posts

Oh, manner. Så er min nysgerrighed vakt. Især fordi det lyder pææænt!

 

Erfaring og dygtighed er dyrt købt, for en tur forbi hunden på hundeweb er ubehagelig påmindelse om, hvor mange penge jeg har brugt på udstillinger de sidste 8 år...! Og så kommer der skuer og udenlandske udstillinger oven i.

 

Har det som en ryger, der gør op hvad man kunne have brugt pengene på i stedet. Må fokusere på, at det har været bund for rigtigt mange gode bekendt- og venskaber og oplevelser.

 

Men det er da så fantastisk, at øvelse stadig kan gøre mester. Men glæder mig til vores første show-down den 14. :blink: Og til alle de andre gange vi kan underholde hinanden fremover.

 

I lige måde :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 207
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Altså sådan som hun så ud da hun kom op af mosen i dag, tror jeg ikke at hun kan tillade sig at mene at hun er for fin til noget som helst :shock: Og skulle hun gå hen og få nykker, så minder vi hende bare om dengang hun rullede sig i en død rotte eller da jeg trak en frø med udtalt dødsstivhed ud af munden på hende :shock::shock: Det burde få hende ned på jorden igen :mrgreen:

 

Hvaffor nogle grimme tænder i øvrigt???

 

 

Hendes nederste hjørnetænder går op i ganen/tandkødet :( og sidder ikke helt korrekt - så det ender nok med at den ene skal fjernes, og den anden slibes lidt ned.

Og så har hun et fint overbid :(

 

Så det bliver nok ikke lige til nogen avlskåring... = sterilisation, og så skal hun bare være brugs/konkurrencehund :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hendes nederste hjørnetænder går op i ganen/tandkødet :( og sidder ikke helt korrekt - så det ender nok med at den ene skal fjernes, og den anden slibes lidt ned.

Og så har hun et fint overbid :(

 

Så det bliver nok ikke lige til nogen avlskåring... = sterilisation, og så skal hun bare være brugs/konkurrencehund :5up:

 

FY !!! Det er ikke bare. Udstilling er mere bare. Der kommer det jo ikke an på at vise andet end vovses mere eller mindre smækre krop. En brugshund skal KUNNE noget sammen med sin fører...og det er ikke bare bare !!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

FY !!! Det er ikke bare. Udstilling er mere bare. Der kommer det jo ikke an på at vise andet end vovses mere eller mindre smækre krop. En brugshund skal KUNNE noget sammen med sin fører...og det er ikke bare bare !!!!

 

Hi hi ;-) I know...

Men planen var at vi skulle satse på avlskåring, og så skulle kennelen trække et kuld på hende, og så skulle jeg selv bruge hende som stamtæve i min kennel... Dette må så bare blive sat på standby, og så må det blive med en anden tæve en gang ud i fremtiden.

 

Men hun er også købt med henblik på konkurrence i brugshundesport, og er nøje fulgt og køb med øje for dette ;-)

For det er nemlig ikke bare - tro mig, det ved jeg alt om... (men det er en længere historie... :blink:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hi hi ;-) I know...

Men planen var at vi skulle satse på avlskåring, og så skulle kennelen trække et kuld på hende, og så skulle jeg selv bruge hende som stamtæve i min kennel... Dette må så bare blive sat på standby, og så må det blive med en anden tæve en gang ud i fremtiden.

 

Men hun er også købt med henblik på konkurrence i brugshundesport, og er nøje fulgt og køb med øje for dette ;-)

For det er nemlig ikke bare - tro mig, det ved jeg alt om... (men det er en længere historie... :blink:)

 

Nej, det er også den fornemmelse jeg har, når jeg tænker på begrebet brugshund. Ja, det er lidt en skam, hvis hun skulle have været stamtæven i din kennel, men jeg tror nok du skal få lige så meget og måske mere fornøjelse af hende på et noget højere plan...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hi hi ;-) I know...

Men planen var at vi skulle satse på avlskåring, og så skulle kennelen trække et kuld på hende, og så skulle jeg selv bruge hende som stamtæve i min kennel... Dette må så bare blive sat på standby, og så må det blive med en anden tæve en gang ud i fremtiden.

 

Men hun er også købt med henblik på konkurrence i brugshundesport, og er nøje fulgt og køb med øje for dette ;-)

For det er nemlig ikke bare - tro mig, det ved jeg alt om... (men det er en længere historie... :blink:)

 

Raceskift :pift:

 

 

 

:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...