Hop til indhold
mokkah

Labsevaps siger hej

Recommended Posts

Hej alle,

Vi har fået vores nye lille labsevaps (Mokkah) for lidt over en uge siden og er ovenud lykkelige for ham... Men hold da op hvor er der meget arbejde i sådan en lille hvalp... :-)

Mokkah er en sort labrador han af den gamle race.

Vi er en familie på 4 (2 voksne og 2 børn) der bor i hus i Slagelse. Mokkah er vores første hund, så alt med ham er nyt for os.

Mvh,

Mokkah og hans familie.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med ham.

Vi vil gerne se billeder og som ejer af en "gammeldags" lab-tæve er jeg da nysgerrig for at høre, hvor han kommer fra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej igen,

Han er fra Tumbarumba... Og ud af et kuld på 7... :-)

Og så lidt billeder... IMG_2052.jpg

Der kommer flere billeder senere når vi får tømt kameraet igen... :-D

Mokkah-5½uge-2.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor nuser :lun:

Jeg synes jo stadig, at min lille Maggie er en lillebitte hvalp, selvom hun er blevet 11 måneder og 25 kilo.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Personligt glæder jeg mig nu lidt til han vokser fra nogle af hvalpetingene... Han mener alt er hans personlige bideting... Så det gør lidt ondt nogle gange når han tygger på mig. Men det vokser han fra... Håber i hvert fald ikke vi får en labs på 40kg der mener han skal tygge i os hele tiden... :pray:

Og man er vel kun en stor hvalp når man er 11 måneder... :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Personligt glæder jeg mig nu lidt til han vokser fra nogle af hvalpetingene... Han mener alt er hans personlige bideting... Så det gør lidt ondt nogle gange når han tygger på mig. Men det vokser han fra... Håber i hvert fald ikke vi får en labs på 40kg der mener han skal tygge i os hele tiden... :pray:

Og man er vel kun en stor hvalp når man er 11 måneder... :-D

Det er man nemlig - også selv man er kommet i løbetid for første gang

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvordan håndterer hun så det??

Vi går stadig og overvejer om vi skal kastrere Mokkah eller lade være...

Hun er bare så dygtig. Hun holder sig selv ren, og der er stort set ingen pletter efter hende. Hvis jeg ikke var opmærksom på, at hun slikker sig meget, havde jeg ikke opdaget, at hun er i løbetid.

Jeg overvejer dog stadig om hun skal steriliseres. Hun er (meget) høj bag til og hvis det ikke udligner sig, skal hun ikke avles på. Da planen er en del prøver i løbet af året, er det noget nemmere, at vi ikke skal tage højde for løbetider.

Prøv at snakke med Skipper-Odense om kastration. De har lige taget beslutning for Skipper (også lab)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Prøv at snakke med Skipper-Odense om kastration. De har lige taget beslutning for Skipper (også lab)

Det vil jeg gøre, tak... :-)

Redigeret af mokkah

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til og tillykke med Mokkah - hvor er han dejlig.

Jeg har selv Anton på 10 måneder. Stadig meget arbejde, men jeg ville ikke være det foruden:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det vil jeg gøre, tak... :-)

det er mig med skipper, han er også en sort gammeldags lab på 2 år. Han skal kastreres på tirsdag så du kan lige prikke til mig om et par måneder så kan jeg svare dig på om jeg synes det var en god ide :-D

tillykke med den lille ny han ser dejlig ud :hjerte:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
det er mig med skipper, han er også en sort gammeldags lab på 2 år. Han skal kastreres på tirsdag så du kan lige prikke til mig om et par måneder så kan jeg svare dig på om jeg synes det var en god ide :-D

OT: Prikker sikkert også til dig, da jeg overvejer det - men gerne vil se tiden an.

Ligenu er han en hormonbombe - der farer rundt og er helt kuldret når der er tæver (og hanner for den sags skyld).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak... Og jeg vil helt sikkert prikke til dig... :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til, og sikke en dejlig vaps, tillykke med ham :lun:

Jeg har jo selv en sort labbe på snart 7 år, og det er da bare den skønneste race der findes, ss.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites