Hop til indhold

??hmm??


Gæst KageKaDeN
 Share

Recommended Posts

Gæst KageKaDeN

Hej alle sammen jeg har tænkt over at få hund men efter alt det som jeg har fået råd om herinde tror jeg det er bedst at vente indtil jeg er færdig udannet :( så jeg har tænk mig at slette min bruger...

 

Her kommer spørgsmålet:

Hvordan sletter man sin bruger? jeg kan ikk finde ud af det :P

 

Knus Knus <3

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst KageKaDeN

Men når det nu først er om mange mange år så kan jeg vel bare prøve at få det ud af hovet indtil det er tid. Jeg vil ikke gå og glæde mig i så lang tid det kan jeg ikk rigitg klare..

Jeg kan jo altid få bruger igen til den tid :)

(selvfølgelig gør jeg det)

 

Kh <3 :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Men når det nu først er om mange mange år så kan jeg vel bare prøve at få det ud af hovet indtil det er tid. Jeg vil ikke gå og glæde mig i så lang tid det kan jeg ikk rigitg klare..

Jeg kan jo altid få bruger igen til den tid :)

(selvfølgelig gør jeg det)

 

Kh <3 :)

 

Jeg synes det er stærkt gået af dig, at du har valgt at vente. Det er hårdt, det kan jeg sætte mig ind i! Jeg har ventet i 2 år på at få hund nu, og har stadig næsten 1 år endnu - og "bare" DET har været hårdt!

 

Men så glæder vi os til at se dig igen :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes det er stærkt gået af dig, at du har valgt at vente. Det er hårdt, det kan jeg sætte mig ind i! Jeg har ventet i 2 år på at få hund nu, og har stadig næsten 1 år endnu - og "bare" DET har været hårdt!

 

Men så glæder vi os til at se dig igen :vinken:

 

Som de andre siger, er det stærkt gået at du har indset at det er det bedste, kender godt følelsen af at gå og vente, det samme gør jeg os, og der går ikk en dag, hvor man ikk tænker på hvor dejlig og spændende det blir, når tiden endelig er.

 

Jeg har haft stor gavn af at komme tidligt herind på Hunde-Forum, er blevet så meget klogere på hunde, så jeg vil anbefale dig at blive, og deltage engang imellem, evt. læse tråde som omhandler det at have hvalp, eller lign (: ved snart ikk hvor mange tråde jeg har læst til ende, og hvor der bare er såå mange dejlige guldkorn i :5up::-D

 

Men held og lykke fremover, og TØV ikke med at få billeder ind, når du engang får din hund ! :mums:

Link til indlæg
Del på andre sites

Som de andre siger' date=' er det stærkt gået at du har indset at det er det bedste, kender godt følelsen af at gå og vente, det samme gør jeg os, og der går ikk en dag, hvor man ikk tænker på hvor dejlig og spændende det blir, når tiden endelig er.

 

Jeg har haft stor gavn af at komme tidligt herind på Hunde-Forum, er blevet så meget klogere på hunde, så jeg vil anbefale dig at blive, og deltage engang imellem, evt. læse tråde som omhandler det at have hvalp, eller lign (: ved snart ikk hvor mange tråde jeg har læst til ende, og hvor der bare er såå mange dejlige guldkorn i :5up::-D

 

Men held og lykke fremover, og TØV ikke med at få billeder ind, når du engang får din hund ! :mums:[/quote']

 

Uha, var den til mig eller KageKaDen (staves?). For jeg har da så sandelig tænkt mig at blive :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Til KageKaDen.

 

Nu du er så glad for hunde som du tydeligvis er, syntes jeg bestemt du skal se om der nogle opdrættere i nærheden af hvor du bor. De har nemlig ofte brug for hjælp til gåture, småtræning af hundene og eksempelvis vask og klargøring til udstillinger.

 

Min egen opdrætter har eksempelvis en ung pige til at hjælpe dem, så de har deres hunde i god form - både i pels, muskler og sind. Der er så meget du kan lære om hunde på denne måde.

 

Alternativet kan det være du kan finde en privat person, der syntes det kunne være rart med noget hjælp til deres hund, hvis de eksempelvis har lange arbejdsdage eller andet.

 

Det kan være det kan gøre ventetiden lidt lettere at have med at gøre? Og jeg tror at du med din store interesse for hundene, vil være en gevinst for langt de fleste hundeejere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...