Hop til indhold

Billeder fra skoven igår :)


Retrieveren
 Share

Recommended Posts

Så var der lige lidt billeder fra skoven igår :) Jeg skulle øve mig i at bruge kameraet og hvem er en bedre model end vovse? :D Og jeg er ikke så god til det med computer, så kan ikke rigtig lave billederne større... Håber I kan se dem alligevel :)

 

DSC03545.jpg

DSC03396.jpg

DSC03365.jpg

DSC03385.jpg

DSC03391.jpg

DSC03420.jpg

DSC03465.jpg

DSC03466.jpg

DSC03467.jpg

DSC03491.jpg

DSC03533.jpg

DSC03592.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak :)

 

Ups, vidste ikke den var postet forkert...

 

Hmm, han er blevet børstet en del her de sidste par dage da han fælder lidt.

Jeg trimmer ham lidt under og mellem poterne, da han får lidt lang pels mellem tæerne, som har lidt tendens til at filtre sammen. Og så vil hans pels af en eller anden grund filtre under "armene". Underligt... så der bliver han også klippet lidt indimellem når det er filtret sammen, men tror jeg har gjort det 1 gang, og han er 12 måneder nu.

 

Man "bør" klippe hale osv. men jeg ELSKER hans lange fane og kunne ikke finde på det, selvom min opdrætter siger at han ser pjusket ud :mrgreen:

 

Så hvis det bare er en træningshund/familiehund så behøver han ikke megen pelspleje (så ejede jeg ham i hvert fald ikke! Hader pelspleje! :P)

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak :)

 

Ups, vidste ikke den var postet forkert...

 

Hmm, han er blevet børstet en del her de sidste par dage da han fælder lidt.

Jeg trimmer ham lidt under og mellem poterne, da han får lidt lang pels mellem tæerne, som har lidt tendens til at filtre sammen. Og så vil hans pels af en eller anden grund filtre under "armene". Underligt... så der bliver han også klippet lidt indimellem når det er filtret sammen, men tror jeg har gjort det 1 gang, og han er 12 måneder nu.

 

Man "bør" klippe hale osv. men jeg ELSKER hans lange fane og kunne ikke finde på det, selvom min opdrætter siger at han ser pjusket ud :mrgreen:

 

Så hvis det bare er en træningshund/familiehund så behøver han ikke megen pelspleje (så ejede jeg ham i hvert fald ikke! Hader pelspleje! :P)

Okay takker for info, det er også som jeg synes en Golden bør være *S*

 

Min egen gamle var en "genbrugs golden", han var kastereret sda jeg fik ham så hans pels var lang, bølget, uldet og fyldig meget lige en Berner sennes og krævede minimum 1 ugentlig gennembørstening + månedlig klip og trim for ikke at filte totalt alle steder. DET gider jeg ikke have en gang til :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak for jeres søde kommentarer :) Jeg er rigtig spændt på hvordan han ender med at se ud - han er jo stadig noget "stankelben" da han kun er 12 måneder. Og så er han lige tynd nok lige nu så jeg prøver at give lidt ekstra foder så han lige tager en smule på :)

 

Niks, han er ikke krævende med pelspleje. Eller det ved jeg ikk, han får i hvert fald ikke meget pelspleje, og han ser da ud til at trives? :D. Faktisk meget pinligt at da han første gang skulle børstes som 7 eller 8 måneders, vi gik i haven, jeg var klar med børste og for hvert strøg jeg tog, spænede han en runde i haven, kom tilbage, fik et strøg, spænede en runde i haven osv.. det tog MEGET lang tid at børste ham :P

Link til indlæg
Del på andre sites

Niks, han er ikke krævende med pelspleje. Eller det ved jeg ikk, han får i hvert fald ikke meget pelspleje, og han ser da ud til at trives? :D. Faktisk meget pinligt at da han første gang skulle børstes som 7 eller 8 måneders, vi gik i haven, jeg var klar med børste og for hvert strøg jeg tog, spænede han en runde i haven, kom tilbage, fik et strøg, spænede en runde i haven osv.. det tog MEGET lang tid at børste ham :P

 

Lyder som deja-vu herfra. Dog er min en lab, men han var vist heller aldrig blevet børstet før.

Det tog lang tid og det var sjaawwwww (syntes han)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...