Hop til indhold

Sletning


Gæst Tanten
 Share

Recommended Posts

  • Svar 70
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gæst T_Martinsen
Hmmm - du har squ nok ret så :5up: Enten må jeg lærer at skrive ordenligt, eller betale ved kasse 1, eller blive redaktør :shock: Måske der kan laves et lille fristed der hedder tosserne :mrgreen:

Ja eller også sletter man det man har skrevet og tilføjer i stedet. posti.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo helt korrekt, egentlig burde sponsor heller ikke kunne, det giver ingen mening at slette et indlæg. Alle kan redigere egne indlæg, pga. stavefejl, grammatik osv osv.

 

Men hvad så hvis hele ens indlæg er noget pladder, der ikke har noget at gøre i tråden overhovedet?

 

Altså - jeg kan jo godt finde ud af at slette hele indlægget i redigering og så eller reklamere med at jeg har skrevet noget pladder :mrgreen: Men det ville da unægteligt være rart hvis jeg kunne slette hele indlægget og ikke behøvede at udstille mig selv :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Aslan jeg er i øvrigt vildt misundelig på din rolige hånd, som du har tegnet ringe og pile med :blink:

 

 

Hahaha, tænkte nok der var en eller anden der ville kommentere det....

 

Min undskyldning er at jeg sidder ved den bærbar....

 

Havde jeg haft en mus.......ville jeg kunne have gjort det ihvertilfalde 5% bedre :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hahaha, tænkte nok der var en eller anden der ville kommentere det....

 

Min undskyldning er at jeg sidder ved den bærbar....

 

Havde jeg haft en mus.......ville jeg kunne have gjort det ihvertilfalde 5% bedre :mrgreen:

 

Der findes også sådan nogle programmer der laver helt lige streger der automatisk bliver til en pil, samt helt fine cirkler som du ønsker dem :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der findes også sådan nogle programmer der laver helt lige streger der automatisk bliver til en pil, samt helt fine cirkler som du ønsker dem :blink:

 

 

Men.............så havde det jo ikke været nemt at gøre.

 

Så skulle jeg til at trykke hist og pist....og jeg skulle jo skynde mig helt vildt, jeg skulle jo hjælpe diiiiiig :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Der findes også sådan nogle programmer der laver helt lige streger der automatisk bliver til en pil, samt helt fine cirkler som du ønsker dem :blink:

Årh ja du er da også bare totalt computer geni. 36_1_37.gif :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Men.............så havde det jo ikke været nemt at gøre.

 

Så skulle jeg til at trykke hist og pist....og jeg skulle jo skynde mig helt vildt, jeg skulle jo hjælpe diiiiiig :cool:

Og det vigtigste er, at det blev forstået. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...