Hop til indhold

Sletning


Gæst Tanten
 Share

Recommended Posts

Men hvad så hvis hele ens indlæg er noget pladder, der ikke har noget at gøre i tråden overhovedet?

 

Altså - jeg kan jo godt finde ud af at slette hele indlægget i redigering og så eller reklamere med at jeg har skrevet noget pladder :mrgreen: Men det ville da unægteligt være rart hvis jeg kunne slette hele indlægget og ikke behøvede at udstille mig selv :mrgreen:

 

Man kunne jo også læse indlægget inden man sender det. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 70
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja, man kan jo betale sig fra meget :pift:

 

Betaling :confused: Jamen, skal jeg nu til at have betaling for at være herinde :oops: Det er næsten alt for meget, det burde I virklig ikke, jeg kan næsten ikke tage imod, men hvis I virkelig insisterer, så siger jeg pænt tak for tilbuddet :mrgreen: :mrgreen:

 

PS: Hvor meget ferie er det nu, du har tilbage :hmm: :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Betaling :confused: Jamen, skal jeg nu til at have betaling for at være herinde :oops: Det er næsten alt for meget, det burde I virklig ikke, jeg kan næsten ikke tage imod, men hvis I virkelig insisterer, så siger jeg pænt tak for tilbuddet :mrgreen: :mrgreen:

 

PS: Hvor meget ferie er det nu, du har tilbage :hmm: :engel:

 

:damn: Du har betalt dig fra at kunne slette, men det er jo nok også nødvendigt for dig at kunne det :mrgreen:

 

Det der P.S. hvor meget relevans har det liiiiige for denne tråd? :evil: men 1 dag idet jeg skal starte på noget vidreuddannelse torsdag og fredag :megaked::megaked::megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

:damn: Du har betalt dig fra at kunne slette, men det er jo nok også nødvendigt for dig at kunne det :mrgreen:

 

Hvor står det, at jeg har betalt så meget som en klejne for at være her :hmm: men jo jeg ér glad for slette tasten :engel: :engel: finder den nyttig :shock:

 

Det der P.S. hvor meget relevans har det liiiiige for denne tråd? :evil: men 1 dag idet jeg skal starte på noget vidreuddannelse torsdag og fredag :megaked::megaked::megaked:

 

:ae: :ae: så så tante jeg ville jo ikke gøre dig ked af det :ae: bare mobbe dig lidt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor står det, at jeg har betalt så meget som en klejne for at være her :hmm: men jo jeg ér glad for slette tasten :engel: :engel: finder den nyttig :shock:

 

Nu fatter jeg minus :confused: Er du ikke sponsor?? For du er da ikke redaktør vel?? :confused:

 

 

:ae: :ae: så så tante jeg ville jo ikke gøre dig ked af det :ae: bare mobbe dig lidt :mrgreen:

 

:megaked: Ved jeg godt de der ae-nogen hjalp også lidt :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu fatter jeg minus :confused: Er du ikke sponsor?? For du er da ikke redaktør vel?? :confused:

 

Altså i flg. admin er jeg uden liv :megaked:

 

Har ikke helt grejet om han ved noget jeg ikke gør men burde gøre :hmm: :megaked::mrgreen:

 

:megaked: Ved jeg godt de der ae-nogen hjalp også lidt :blink:

 

Altid til tjeneste med trøst :engel::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså i flg. admin er jeg uden liv :megaked:

 

Har ikke helt grejet om han ved noget jeg ikke gør men burde gøre :hmm: :megaked::mrgreen:

 

 

 

Altid til tjeneste med trøst :engel::blink:

 

Hmmmm - Er du sponsor? Har du sendt penge til H-F?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...