Hop til indhold

Ihhh ihhh snart cavalier ejer :D


NickiA
 Share

Recommended Posts

Ved godt der er lang tid endnu men bliver simpelthen nødt til at dele min glæde med jer :banan:

Jeg er kommet på venteliste til en lille cavalier hvalp :D og jeg glæder mig bare sååååå meget :D

hvalpen er ikke født endnu og vil først være flytteklar omkring august, men så har jeg da også god tid til at gå og gøre lejligheden og kolonihaven hvalpesikret :D og hente alt hjem der skal bruges, samt forberede mig på omvæltningen sådan en lille hvalp bringer :D

Jeg har kigget hund i snart to år :D men har altid vidst at jeg aldrig skulle have en hund før tidspunktet var helt rigtigt, og nu er det tidspunkt ligesom kommet :D

Jeg er udemærket klar over at man ikke bare skal købe en cavalier for billige penge fordi de er billige pga. alle de sygdomme racen har, men jeg føler jeg har fundet en opdrætter jeg kan stole på og som har nogle helt fantastiske hunde med nogle dejlige sind og hvor sundheden er i top :D

 

Den eneste der ikke har fået den gode nyhed at vide endnu er min øhm kat :engel:men nu har jeg aldrig oplevet hende ikke kunne lide en hund så kunne ikke forestille mig at hun skulle have noget imod min kommende hvalp :lun:hun er jo stadig mors prinsesse

 

Bye the way så skal hvalpen have et navn der starter med B, da det er et B kuld. Da jeg endnu ikke ved kønnet så går jeg og tænker både drenge og pigenavne.

 

Overvejer lidt Bailey til en tæve, og min søster har nævnt Be Milo hvis det bliver en dreng så kan hun kalde ham Milo, men har i nogle geniale ideer så kom endelig med dem :D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 89
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Vores gamle familiehund var også fra et B-kuld. Vi skulle have en tæve og faldt for navnet BeeBee :) Desværre døde alle tæverne i kuldet, og vi fik os istedet dejlige lille Bongo (senere omdøbt til Hector). Men ellers kan nævnes Bibi, Balou, Bulder, Brummer, Basse, Balder, Benton, Barkley, Bobo, Bente og mange, mange flere :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke (også selv om der er lang vej endnu)

Hvor er du skrevet op henne?

 

Men du skal nok få gjort dig nogle konkrete overvejer omkring kønnet efter som der er noget forskel på at have en tæve versus en hanhund :)

 

Kennel Cabello :)

jeg har erfaring med begge køn og kan se fordele og ulemper ved begge har selv arbejdet på en kennel :D så jeg har egentlig besluttet mig at vælge efter hjertet (self. fuldstændig uden at tabe hovedet ;) ) og ikke udelukkende være bundet af kønnet

Link til indlæg
Del på andre sites

Store hunde er også rigtig dejlige :D forældrene har selv en golden :P men der er bare noget over cavalieren ;)

 

DET er der. Jeg har ofte tænkt, at når jeg bliver for gammel til at tumle de store hunde skal jeg have en lille cavalier jeg kan dele mit wienerbrød med :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

En af mine hanner er blevet far til to kuld. sender et par billeder så ventetiden bliver lettere.[ATTACH=CONFIG]82913[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]82914[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]82915[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]82912[/ATTACH]

 

åhr hvor er de skønne, det har jo så bare den modsatte effekt hahahah nu kan jeg jo slet ikke vente :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kennel Cabello har nogle rigtig smukke hunde og virker meget seriøse : )

 

har også virkelig en god fornemmelse af kennelen :D de er super søde til at svare på mine tonsvis af spørgsmål og deres hunde er virkelig flotte og har nogle fantastiske sind :D så det er en ren fornøjelse at være på besøg :) nu er jeg også så heldig at kennelen ligger et par km. fra hvor jeg bor :D så har allerede været ovre og besøge to gange :D og så kan jeg jo komme dejligt ofte mens hvalpen er lille og følge den :D tror de ender med at blive trætte af mig hahaha ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det bliver da spændende - kan godt forstå du ikke kan vente... :-D Men så kan man altid bruge ventetiden på at shoppe hundeting :blink:

 

hahaha JA jeg er allerede gået i gang med at se på hundeting :) har næsten fået sat mig fast på hvad jeg skal have af det hele :roll: men tør ikke købe det endnu for det kan jo være der kommer noget endnu federe på markedet i den periode jeg går og venter på hvalpen :engel: så prøver at væbne mig med tålmodighed og lader det i stedet for gå udover katten som er blevet beriget med en ny kattekurv til hver rum, og et nyt kradsetræ på vej :engel:ups

Link til indlæg
Del på andre sites

hahaha JA jeg er allerede gået i gang med at se på hundeting :) har næsten fået sat mig fast på hvad jeg skal have af det hele :roll: men tør ikke købe det endnu for det kan jo være der kommer noget endnu federe på markedet i den periode jeg går og venter på hvalpen :engel: så prøver at væbne mig med tålmodighed og lader det i stedet for gå udover katten som er blevet beriget med en ny kattekurv til hver rum, og et nyt kradsetræ på vej :engel:ups
Hehehe... Det må vist betegnes som et luksusproblem? :mrgreen:

 

Tror heller ikke katten ville brokke sig :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kunne jeg godt forestille mig... :-D Katte ved sgu godt hvad de er værd - og tit overdriver de også lidt :lol:

 

Ja det er halvskræmmende hvor tøsefornærmet hun kan blive hvis vi vælger at overse hende, så kan hun sætte sig til at hyle i den anden ende af lejligheden ;) så nu må vi se hvad hun siger til at blive storesøster, og skulle dele opmærksomheden... selvom der self. ingen tvivl er om at ligemeget hvor sød hvalpen er så vil Kayla jo altid være lejlighedens dronning og overhovedet i familien :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, der er intet dyr som en kat, der kan forstå at se fornærmet ud :lol: Jeg er også spændt på hvordan vores kat tager det, når vi får hund... Han kan være en strid satan, men jeg har heldigvis erfaringer med, at det sagtens kan gå, når jeg har været hundepasser og sådan noget... Så jeg er fortrøstningsfuld :-D

 

Har din kat mødt hunde før? :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe ja de kan være bissede.... Kayla har flere gange mødt hunde... jeg har aldrig oplevet at hun har vist agressioner eller frygt overfor dem. Hun vil virkelig gerne lege, men bliver de for voldsomme overfor hende går hun sin vej. Hun er generelt meget blid og nysgerrig overfor alle dyr og mennesker, og kunne ikke forestille mig der skulle blive de store problemer :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...