Hop til indhold

Ihhh ihhh snart cavalier ejer :D


NickiA
 Share

Recommended Posts

  • Svar 89
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
Det er ikke for at drille, men man siger jo at forventningens glæde er den største, men det passer ikke.

 

Bare vent til du får din egen. Skal i øvrigt til tyskland først i næste måned og udstille min dejlige sorte hund

 

Hvordan er de sorte egentlig i pelspleje i forhold til bh/tri?

Link til indlæg
Del på andre sites

hmmm vidste ikke der var forskel i pelsplejen imellem farverne, min hvalp bliver enten tricolor eller blenheim :5up: på trods af at min søster insisterer på at det er de helfarvede der er flottest og hun vil især gerne have en ruby, men siden det er mig der betaler bestemmer jeg farven muhahaha :slem: selvom da jeg egentlig ikke er så kritisk da jeg synes alle fire farver er smukke :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Generelt er det sådan at cavaliere med sort pels altså Tri og BT, de danner mere underuld og er mere pelsede. Rubyer og Blenheims er noget nemmere. Men hvis man så kastrere eller sterilisere hunden, så går underulden som regel i overproduktion ligegyldigt hvilken farve variant man har.

Jeg har selv en kastreret blenheim og der skal arbejdes med at fjerne underuld en gang om ugen, for eller filtre han hele tiden.

Link til indlæg
Del på andre sites

NickiA: Du kan godt glæde dig:) Michelle er min gode veninde og tror faktisk det var dig vi mødte da vi var til vild med dyr messe i Fredericia:) Jeg havde en blenheimtæve med, Chilli. Jeg var med til fødslen af det første kuld sidste år, og skal også agerere "jordmoder" når Cuba skal have hvalpe nu her. Har lige besøgt hende idag, og der er ingen tvivl..hun er drægtig:) Så du kan godt glæde dig. Michelle tror på 4 hvalpe men jeg tror altså noget højere..nærmere en 6-8 stk:)

Link til indlæg
Del på andre sites

NickiA: Du kan godt glæde dig:) Michelle er min gode veninde og tror faktisk det var dig vi mødte da vi var til vild med dyr messe i Fredericia:) Jeg havde en blenheimtæve med, Chilli. Jeg var med til fødslen af det første kuld sidste år, og skal også agerere "jordmoder" når Cuba skal have hvalpe nu her. Har lige besøgt hende idag, og der er ingen tvivl..hun er drægtig:) Så du kan godt glæde dig. Michelle tror på 4 hvalpe men jeg tror altså noget højere..nærmere en 6-8 stk:)

 

Hehe ja det var mig :D kan godt huske jer :D ej hvor fedt :D glæder mig sådan til hun skal have hvalpe og håber da at du får ret i din forudsigelse :hjerte: nu er der jo heller ikke så forfærdelig lang tid igen :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Michelle

ja glæder mig helt vildt, kan også godt forstå du gør det, må jo også være helt vildt spændende at beholde en hvalp fra eget opdræt :D

Jeg holder på at MichelleH har ret i antal hvalpe :D men hvis der kommer flere gør det self. heller ikke noget :engel: (det er jo ikke mig der skal holde styr på dem :klap:)

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe, ja hun er ret sikker i sin sag ;) men cuba er også virkelig tyk. så det bliver så spændende at se:)

 

hvis det kommer flere end 5 så dømmer jeg dig og Michelle til at komme og hjælpe med at holde styr på dem alle :)

sidste år da vi havde 7, var der godt nok noget at se til når de alle rendte rundt og snuppede alt hvad de kunne komme i nærheden af :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...