Hop til indhold

Endnu en telt-tråd ;)


Louise_J
 Share

Recommended Posts

Nu skal det altså være, jeg skal have købt et telt.

 

Jeg vakler voldsomt mellem det fra Oliver's og det fra skødehunden.

 

Skødehundens koster 999 kr og det fra Oliver's er på tilbud til 799 kr.

 

OLIVER´S EXHIBITOR TENT

 

http://skøde-hunden.dk/udstillingstelt-easy-up-popup-te-11/popup-turbotelt-30.html

 

Har læst gode ting om begge, så er lidt i tvivl. Skødehundens er måske en smule højere, og er tilsyneladende nemmere at stille op. Men Oliver's er billigere :mrgreen:

Så please hjælp mig!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ingen af dem :mrgreen: personligt ønsker jeg mig et popup telt næste gang...gider ikke mere af det stænger og dug pis... Hvis du hører om nogen der har et af de små eukanuba til salg, så sig endelig til :mrgreen:

 

Begge er popup :blink: Altså ikke dem der folder sig ud af sig selv... Men ligesom Eukanubas...

 

Tror det er hip som hap hvilket et af dem du vælger...

Link til indlæg
Del på andre sites

Begge er popup :blink: Altså ikke dem der folder sig ud af sig selv... Men ligesom Eukanubas...

 

Tror det er hip som hap hvilket et af dem du vælger...

 

Nej, det er da dem hvor stængerne er i et, og du så skal klipse dugen på.... Ihvertfald ser det sådan ud på billedet.... Eukanubas er ligesom dkks... Sådan en paraplyagting ting du folder ud og ind

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, det er da dem hvor stængerne er i et, og du så skal klipse dugen på.... Ihvertfald ser det sådan ud på billedet.... Eukanubas er ligesom dkks... Sådan en paraplyagting ting du folder ud og ind

 

Jeg vil også sindssygt gerne have det fra Eukanuba - bare pga. farven du ved :engel:

 

Så vidt jeg kan forstå på billeder og video, er de begge magen til DKKs, altså klik-stænger der skal sidder fast i selve teltdugen. De "ægte" pop-up telte, dem der minder om en paraply, kan jeg faktisk ikke finde? Men til mit behov er det vist heller ikke nødvendigt - og så har jeg jo min lille hjælper med, som er totalt spejder :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, det er da dem hvor stængerne er i et, og du så skal klipse dugen på.... Ihvertfald ser det sådan ud på billedet.... Eukanubas er ligesom dkks... Sådan en paraplyagting ting du folder ud og ind

 

Hmm ja olivers er da vist et hvor dugen klikkes på - hæftede mig bare ved det sidste af billederne.

 

Men turboteltet er lig DKKs - Willas opdrætter har det. Det er mindre end DKKs men minder meget om det i forhold til at sætte det op... Det kan man også se i videoen...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm ja olivers er da vist et hvor dugen klikkes på - hæftede mig bare ved det sidste af billederne.

 

Men turboteltet er lig DKKs - Willas opdrætter har det. Det er mindre end DKKs men minder meget om det i forhold til at sætte det op... Det kan man også se i videoen...

 

Ej, hvis dugen ikke sidder fast på stængerne, gider jeg det ikke. Nu har jeg skrevet til Oliver's og bedt om en mere udførlig forklaring og opfordret dem til at uploade en video på deres hjemmeside.

Det kan da ikke passe at de forlanger oprindeligt 3000 kr. for et telt, hvor man skal bakse med at sætte stænger op for derefter at sætte dugen henover.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg købte først det fra skødehunden.. det var alt for besværligt og kunne slet ikke låse det øverste...ved ikke om jeg bare fik en dårlig model eller hvad men kunne hvertfald ikke finde ud af det :) så blev leveret retur også købte jeg et olivers det tager helt særiøst ingen tid og sætte op.. folder ud, banker pløkker i, retter stænger ud og popper lige toppen op så står det ;)

 

her er en video

 

kan så se det blevet meeeget billiger nu :shock: så ville jeg endnu mere vælge det.

 

og lige en anden kredit til olivers fik det dagen efter jeg havde bestilt :)

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg købte først det fra skødehunden.. det var alt for besværligt og kunne slet ikke låse det øverste...ved ikke om jeg bare fik en dårlig model eller hvad men kunne hvertfald ikke finde ud af det :) så blev leveret retur også købte jeg et olivers det tager helt særiøst ingen tid og sætte op.. folder ud, banker pløkker i, retter stænger ud og popper lige toppen op så står det ;)

 

her er en video

 

kan så se det blevet meeeget billiger nu :shock: så ville jeg endnu mere vælge det.

 

og lige en anden kredit til olivers fik det dagen efter jeg havde bestilt :)

 

Tusind tak for dit svar, det er jo helt perfekt at du har erfaringer med begge telte :-D

 

Kæresten er glad nu, han har hele tiden været mest til det fra oliver's, da han synes stængerne ser mere solide ud :mrgreen:

 

Super fedt link, det ser så simpelt ud, at jeg måske endda tror jeg selv kan finde ud af det. Meeen, nu skal jeg jo ikke love for meget. Igen tak for dine erfaringer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm ja olivers er da vist et hvor dugen klikkes på - hæftede mig bare ved det sidste af billederne.

 

Men turboteltet er lig DKKs - Willas opdrætter har det. Det er mindre end DKKs men minder meget om det i forhold til at sætte det op... Det kan man også se i videoen...

 

 

Turboteltet (det der hedder turbotent) er meget, meget lettere at sætte op! Har lige købt et i stedet for DKK-teltet. Det tager ingen tid og er langt lettere at sætte op alene end DKK-teltet. Her skal man bare sætte 4 pløkker i og poppe taget op. Det er også langt lettere at tage ned igen!

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan et har Sveas opdrætter, men de er vist ikke nemme at få fat i. Sådan et vil jeg nemlig også gerne have hvis jeg skal alene afsted. Det fylder ingenting og er nemt at stille op. At klappe det sammen er en anden side af sagen :lol:

 

 

Sådan et har min svigerinde i Tyskland og er meget glad for det... Det er virkelig nemt at stille op, men tog dog lidt tid at lære at samle det igen ;-) Men hun siger, at hun aldrig ville købe et andet :-)

 

Lige p.t. er det heller ikke nemt i Tyskland at købe teltet... Ellers kunne det jo være en ide.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak for dit svar, det er jo helt perfekt at du har erfaringer med begge telte :-D

 

Kæresten er glad nu, han har hele tiden været mest til det fra oliver's, da han synes stængerne ser mere solide ud :mrgreen:

 

Super fedt link, det ser så simpelt ud, at jeg måske endda tror jeg selv kan finde ud af det. Meeen, nu skal jeg jo ikke love for meget. Igen tak for dine erfaringer.

 

Det var så lidt, Godt det kunne hjælpe :)

men ja ville hvertfald helt klart vælge olivers især til den pris, det eneste minus er at tasken til teltet er lige lille nok så gider ikke bruge kræfter på at lyne den helt sammen :engel:

 

 

Vil altså vove og påstå du sagtens selv kan sætte det op det er altså vildt let...når selv jeg kan finde ud af det :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...