Hop til indhold

Endnu en telt-tråd ;)


Louise_J
 Share

Recommended Posts

Det ligner den samme model som DcH teltene, og det brugte vi ikke længere tid på at sætte op end vi bruger på DKK-teltet når vi har det med... Man skal blot trække to pinde gennem "loftet" og sætte det i "bøjningerne" (de sorte plastik ting, der lidt ligner plastikhåndtag) og så sætte fødderne i snoren man kan se forneden. Tror vi brugte 5 minutter på at få det op at stå, og vi havde ingen brugsforvirring. Dog kan man, hvis teltet er som det fra DcH godt ønske nogle flere stropper i bunden af teltet til at sætte det fast med pløkker.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ligner den samme model som DcH teltene, og det brugte vi ikke længere tid på at sætte op end vi bruger på DKK-teltet når vi har det med... Man skal blot trække to pinde gennem "loftet" og sætte det i "bøjningerne" (de sorte plastik ting, der lidt ligner plastikhåndtag) og så sætte fødderne i snoren man kan se forneden. Tror vi brugte 5 minutter på at få det op at stå, og vi havde ingen brugsforvirring. Dog kan man, hvis teltet er som det fra DcH godt ønske nogle flere stropper i bunden af teltet til at sætte det fast med pløkker.

 

Det er sådan, man stiller Arion-teltet op.

Mit døde dog Kr. Himmelfart. Samtlige stropper er nu røget af.

 

Maggies opdrætter har tilbudt mig et gammel Olivers, som vi skal op og hente i morgen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Folk her i klubben ville være glade for deres telt, hvis der var flere stropper. Det siger jo næsten sig selv at et telt som vinden får lov til at hive og flå i hurtigt går i stykker.

 

kan huske vi havde vores med til DM i Frederikssund i 2010, og vinden hev og flåede i det, og de medfølgende pløkker kunne ikke holde det(små runde i metal, ikke smart).

 

Personligt synes jeg nu ikke det var umuligt/vanskeligt at slå op, men hey, jeg og min far gav os i kast med at stille et fortelt op på campingvognen da jeg var på Dania og det havde ingen af os prøvet og vi havde ingen brugsforvirring. Andre mente dog at vi så så proffe ud at de gerne ville have hjælp, eller betragtede det beundrende i deres forsøg på at finde ud af hvordan vi havde gjort...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...