JeanetteH Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Hejsa Jeg har haft Luna til kiropraktor i dag. Og hun skal som sagt af med noget vægt. Vi skal afsted til kiropraktor igen og vi skal også have massage indover. Charlotte nævnte at svømning også skal startes. Jeg har ikke selv bil, men vi er gode med det offentlige:-) Dog er det ikke lige let at komme med det offentlige til svømmehallerne, da de oftest ligger udenfor byerne.. Jeg er vel ikke så heldig at der er en eller to herinde, som kører i svømmehal, som har plads til en hund og mig? Vi kan tage s-tog eller regionaltog. Vi skal afsted 2 eller 3 gange om ugen. Helst 3 i starten men 2 kan også gøre det. Jeg har kort til svømmehal i Skælskør, men da jeg ikke selv har bil og skal låne, er det for det meste kun om lørdagen vi kommer derned af. Svømmer I evt i Tåstrup eller Næstved? Og har I plads? På forhånd tak:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret September 4, 2008 Rapporter Share Besvaret September 4, 2008 Hejsa Jeg har haft Luna til kiropraktor i dag. Og hun skal som sagt af med noget vægt. Vi skal afsted til kiropraktor igen og vi skal også have massage indover. Charlotte nævnte at svømning også skal startes. Jeg har ikke selv bil, men vi er gode med det offentlige:-) Dog er det ikke lige let at komme med det offentlige til svømmehallerne, da de oftest ligger udenfor byerne.. Jeg er vel ikke så heldig at der er en eller to herinde, som kører i svømmehal, som har plads til en hund og mig? Vi kan tage s-tog eller regionaltog. Vi skal afsted 2 eller 3 gange om ugen. Helst 3 i starten men 2 kan også gøre det. Jeg har kort til svømmehal i Skælskør, men da jeg ikke selv har bil og skal låne, er det for det meste kun om lørdagen vi kommer derned af. Svømmer I evt i Tåstrup eller Næstved? Og har I plads? På forhånd tak:-D Jeg kan desværre ikke hjælpe med det, men spørger hvorfor du ikke bruger "den store vandpyt", Køge Bugt, i stedet? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 4, 2008 Hehe, fordi jeg har en hund, der ikke svømmer ved stranden.. af sig selv.. Jeg kan godt få hende til at svømme langs med badebroen, hvis jeg går frem og tilbage, men den bliver jo pillet ned snart, hvis den ikke allerede er pillet ned.. Vi har et lille "problem" med en navlestreng på 10 meter.. længere end det og madammen vender rundt og kommer tilbage.. En ting, jeg godt ville have bearbejdet.. Ved bare ikke lige hvordan, når vi kun er os to. Men kunne jeg få hende til at svømme der, ville jeg gøre det.. Måske man kan få en billig våddragt et sted, så jeg kunne gå med ud.. (jeg er kuldeskær af pommern til, så vandet er næsten ikke engang varmt nok til mig, om sommeren) Vi har kun 30 minutters gåtur ned til lystbådehavnen, så det er faktisk møgærgeligt.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts