Gæst Pia G Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Hej Et lille sjov billede af Jakie og Cayman:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret September 4, 2008 Rapporter Share Besvaret September 4, 2008 Hej Et lille sjov billede af Jakie og Cayman:blink: :hjerte: Det så så sødt ud, når Cayman tog snoren og ville gå tur med den bette :5up: De er skægge sammen er de men sådan nogle = er de vist ikke :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 4, 2008 Rapporter Share Besvaret September 4, 2008 nååååårh, der bliver passet godt på jacki pigen Hvor sødt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret September 4, 2008 Rapporter Share Besvaret September 4, 2008 nååååårh, der bliver passet godt på jacki pigen Hvor sødt Cayman er så sød ved Jacki at du tror det er løgn Og Jacki ja hvad gør hun, hun udnytter det hystade-hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 4, 2008 Rapporter Share Besvaret September 4, 2008 Nååååårh hvor er det dog bare sødt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret September 4, 2008 Rapporter Share Besvaret September 4, 2008 A9 - du skal da ikke være bange for at mangle en hundelufter en dag, hvis du skal noget Hvor er de kære sammen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret September 4, 2008 Rapporter Share Besvaret September 4, 2008 Hvor sødt! Hvor er det fint at Cayman sørger for at lufte Jacki. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 4, 2008 Rapporter Share Besvaret September 4, 2008 Cayman er så sød ved Jacki at du tror det er løgn Og Jacki ja hvad gør hun, hun udnytter det hystade-hund Det tror jeg skam ikke er løgn. Ja, hun er hvalp, bare vent til hun en dag bliver voksen og så skal hun døjes med andre hvalpe! Så tænker hun " hvorfor var jeg dog ikke sødere ved Mr. C" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tanten Besvaret September 4, 2008 Rapporter Share Besvaret September 4, 2008 men sådan nogle = er de vist ikke :blink: Jacki ja hvad gør hun, hun udnytter det hystade-hund *host* Hund som ejer :pift: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret September 4, 2008 Rapporter Share Besvaret September 4, 2008 Haha hvor kært Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret September 4, 2008 Rapporter Share Besvaret September 4, 2008 Det tror jeg skam ikke er løgn. Ja, hun er hvalp, bare vent til hun en dag bliver voksen og så skal hun døjes med andre hvalpe! Så tænker hun " hvorfor var jeg dog ikke sødere ved Mr. C" Sikkert frk. Jacki mangler i den grad respekt for alderdommen Men nu er Cayman altså også en lille bitte hvalp på kun 5 mdr., så han kan også et trick eller to :blink: *host* Hund som ejer :pift: Var jeg bare så heldig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 5, 2008 Rapporter Share Besvaret September 5, 2008 Sikkert frk. Jacki mangler i den grad respekt for alderdommen Det er et spørgsmål om at møde den rigtige hund. Aslan mødte bamse, hun nippede ham i øret, så lagde han sig ned og sagde, kan du slet ikke li mig, og så sagde bamse, jo men du var lidt vild, og så rejste aslan sog op og snakkede knapt så vildt med hende. Og nu kan de godt li at hilse, men hun knurre af ham gang inden de snakker, bare lige så han husker det :blink: (tror jeg) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst beagle-lover Besvaret September 9, 2008 Rapporter Share Besvaret September 9, 2008 Hvor sødt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts