Hop til indhold

Recommended Posts

Cayman er så sød ved Jacki :lun: at du tror det er løgn :-D

Og Jacki ja hvad gør hun, hun udnytter det :roll: hystade-hund :oops::engel:

Det tror jeg skam ikke er løgn.

Ja, hun er hvalp, bare vent til hun en dag bliver voksen og så skal hun døjes med andre hvalpe! Så tænker hun " hvorfor var jeg dog ikke sødere ved Mr. C"

Link til indlæg
Del på andre sites

Det tror jeg skam ikke er løgn.

Ja, hun er hvalp, bare vent til hun en dag bliver voksen og så skal hun døjes med andre hvalpe! Så tænker hun " hvorfor var jeg dog ikke sødere ved Mr. C"

Sikkert :roll: frk. Jacki mangler i den grad respekt for alderdommen :roll::oops:

Men nu er Cayman altså også en lille bitte hvalp på kun 5 mdr., så han kan også et trick eller to :blink: :engel:

*host* Hund som ejer :pift:

Var jeg bare så heldig :engel::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikkert :roll: frk. Jacki mangler i den grad respekt for alderdommen :roll::oops:

Det er et spørgsmål om at møde den rigtige hund.

Aslan mødte bamse, hun nippede ham i øret, så lagde han sig ned og sagde, kan du slet ikke li mig, og så sagde bamse, jo men du var lidt vild, og så rejste aslan sog op og snakkede knapt så vildt med hende. Og nu kan de godt li at hilse, men hun knurre af ham gang inden de snakker, bare lige så han husker det :blink: (tror jeg)

Link til indlæg
Del på andre sites