Hop til indhold

Det bedste billed


Aslan
 Share

Recommended Posts

  • Svar 63
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nej, hvor en masse dejlige hunde.

 

Men jeg kan altså ikke finde ud af at sætte et billede ind.

 

Jeg prøvede at tage et fra mit album her i hunde-forum, men det vil ikke lykkes.

 

Er der nogle, der let kan forklare mig det - uden alt for meget teknik :-)

 

Har selv haft samme problem. Fik hjælp her: http://www.hunde-forum.dk/diverse/1693-poste-billeder.html

Link til indlæg
Del på andre sites

UNDSKYLD

Til alle som jeg har bragt disse problemer til

:megaked:

 

Hvordan kunne jeg dog forestille mig at man ville kunne finde et ynglingsbilled af sin hund, KUN 1??

 

 

Hmm, jeg må være blevet tosset på mit ansigt :mrgreen:

 

 

Dette er det bedste billed af Aslan i nyere tid (der er mange af ham som micro hvalp som er super gode)

 

Link til indlæg
Del på andre sites

her er et af de bedste af lille Herr Flick... og et af de første jeg tog af ham :blink:

 

Det ansigt og så det navn......helt perfekt!

 

Nu har jeg fået min mand til at hjælpe mig med at sætte billeder ind af Alto - vandhund og Sookie - håber det virker :blink:

 

Det er en flink mand,sig lige tak fra mig :blink:

 

Nogen ser ud til at hygge sig som vandhund :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ikke fået lagt mine billeder på min nye pc endnu.

Men Det bedste fra mine album på hunde forum kunne være dette.

 

dogue1-albums-tihi-eemmm-hej-jeg-hedder-lexus-hvad-hedder-i-picture262-mg-3552.jpg

 

 

Han er dejlig - og så alvorligt et udtryk, gad vide hvad han tænker på...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst gadekryds
Simba kan så godt lide at plukke hindbær...nam-nam...

jeg kom sådan til at grine da jeg så det her billed fordi jeg kom til at tænke på naboens bernesenne den er også vild med frugt og grønsager de har et drivhus hvor de havde agurker og tomater naboen ville lige lade agurkerne hænge et par dage mere det skulle han aldrig have gjort dem gik brown ind og plukkede det er hvad man får ud af at være grådig :-P

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg kom sådan til at grine da jeg så det her billed fordi jeg kom til at tænke på naboens bernesenne den er også vild med frugt og grønsager de har et drivhus hvor de havde agurker og tomater naboen ville lige lade agurkerne hænge et par dage mere det skulle han aldrig have gjort dem gik brown ind og plukkede det er hvad man får ud af at være grådig :-P

 

 

Dyyyygtiiig Berner !!! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg kom sådan til at grine da jeg så det her billed fordi jeg kom til at tænke på naboens bernesenne den er også vild med frugt og grønsager de har et drivhus hvor de havde agurker og tomater naboen ville lige lade agurkerne hænge et par dage mere det skulle han aldrig have gjort dem gik brown ind og plukkede det er hvad man får ud af at være grådig :-P

 

Åh-åhh :shock: endnu en ting, min mor ikke bliver glad for at høre omkring bernere :mrgreen:

 

Måske jeg bare skulle lade være med at nævne det? :hmm:

 

Hun virkede skræmt nok, da hun hjalp til med at gøre rent hjemme ved Azuro (*host host* hundehår!) :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uha uha... den er godt nok svær...

 

Men her er mine så

Kimba - fuld fart, her kommer jeg... hun er bare så dejlig

Caisar - elsker at se Caisar i vand, han elsker det bare...

Ling - han elsker bare at grave, og han er bare så sød at se på :lun:

 

og så er der det af Caisar og Kimba sammen... har det også som baggrund på min com :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh-åhh :shock: endnu en ting, min mor ikke bliver glad for at høre omkring bernere :mrgreen:

 

Måske jeg bare skulle lade være med at nævne det? :hmm:

 

Hun virkede skræmt nok, da hun hjalp til med at gøre rent hjemme ved Azuro (*host host* hundehår!) :lol:

 

Hvis du eller mutti bare suser gulvet over med støvsugeren hver dag er der så at sige ingen hundehår indendørs. Du kan da altid bilde hende ind, at det skal du nok tage dig af :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du eller mutti bare suser gulvet over med støvsugeren hver dag er der så at sige ingen hundehår indendørs. Du kan da altid bilde hende ind, at det skal du nok tage dig af :blink:

 

Uha, tro mig, det job har hun allerede påduttet mig :shock: Såh, den tror jeg ikke, at jeg slipper for... Men har også allerede aftalt med mig selv, at det bliver med MEGET løs hånd (hader at støvsuge) - og så tager hende den kedelige den ugentlige storsugning :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...