Hop til indhold

Skal vi ikke have præsenteret vores bullere?


Lisbeth Storm
 Share

Recommended Posts

Gæst bahnsen

Billede 032.jpgHer er et billede af en af de hvalpe hvis ører står, jeg ved ikke om de er mere kantede end normalt?

Men som du også siger er der jo ingen garantier for at han er helt ren fransk når han ikke har tavle, men han skal bare være familiehund, så det vigtigste for os er bare at han kommer et godt sted fra. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Valbytøsen

Hold op hvor ser den lækker ud! Min Lulu har også "lidt mere næse"(dvs. den er ikke så faldmast som nogen synes de skal være), men det er kun en fordel! Bedre vejrtrækning og næsten ingen snorken ;) Så Held og lykke med din lille vaps!!! Vuf ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst maria-bernadette

Jeg tror også man prøver at avle dem med lidt mere næse, da det jo er sundest for dyret. Bella er meget flad, og derfor synes jeg egentlig også det er okay hun ikke kan få hvalpe. Har haft en forelæsning om overtypede hunde og katte og hvor store konsekvenser det kan have for deres helbred. Det gav en del stof til eftertanke.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Gæst Stitch

Mht. til ørerne på de franske - det er forskelligt hvornår ørerne rejser sig. Min første franske havde et oprejst øre og et liggende da vi hentede ham som 8 uger gammel. Der gik et par uger så rejste det andet sig også. Der kan sagtens gå længere tid, man kan få et specielt plaster på som "hjælper" med at holde øret oppe.

 

Nummer 2 var 12 uger da vi hentede ham - og begge hans radarskærme stod op.

 

Iøvrigt sker der meget med udviklingen af ørestillingen, min egen engelske bulldog havde ret højt ansatte ører (altså ikke strittende som en fb) da vi fik ham. Da var han 9 mdr - og nu her er de gudskelov faldet på plads så de sidder pænt.

 

------ og undskylder for sidesrpringet.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...