Hop til indhold

Skal vi ikke have præsenteret vores bullere?


Lisbeth Storm
 Share

Recommended Posts

Gæst Valbytøsen

Hvor ser Eddie og Boss søde ud, som de ligger der:blink:

IMG_2812.jpg

Det her er min tøs, Lulu på1,4 år. Hun er noget af en krudtugle og elsker opmærksomhed:klap:Hun laver mange sjove ting, bl.a. synes hun det er et hit at ligge på hovedet i sofaen - tror hun synes verden er sjovere set på hovedet:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor ser Eddie og Boss søde ud, som de ligger der:blink:

[ATTACH=CONFIG]83629[/ATTACH]

Det her er min tøs, Lulu på1,4 år. Hun er noget af en krudtugle og elsker opmærksomhed:klap:Hun laver mange sjove ting, bl.a. synes hun det er et hit at ligge på hovedet i sofaen - tror hun synes verden er sjovere set på hovedet:hmm:

 

Nåårh hun er fin :lun: har en svaghed for de brogede med sorte hoveder :blink: Ja de bullere er nogle små jokere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi vil også være med :klap:

 

Og hvor er jeres bullere fine.....

 

Jeg har dem jo i helt andre farver end jer :-D

 

Bøf på 13 mdr. :hjerte:

 

83498-img-1702.jpg

 

Og Bertram på 15 uger :lun:

 

83744-img-1810.jpg

 

Og så lige et sammen

83495-img-1631.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu flytter der jo snart en fransk ind i min familie, så jeg følger med og elsker at se billeder af de forskellige, men så er det jeg sidder og mangler stamtavleoplysninger, fordi det egentlig er dem der for mig er mest interessante. Så hvis ellers der er tavle på jeres hunde, har I så ikke lyst til at tilføje deres tavlenavn så jeg kan få en ide om hvilken type franske de forskellige opdrættere laver :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu flytter der jo snart en fransk ind i min familie, så jeg følger med og elsker at se billeder af de forskellige, men så er det jeg sidder og mangler stamtavleoplysninger, fordi det egentlig er dem der for mig er mest interessante. Så hvis ellers der er tavle på jeres hunde, har I så ikke lyst til at tilføje deres tavlenavn så jeg kan få en ide om hvilken type franske de forskellige opdrættere laver :-)

 

Kan desværre ikke hjælpe da mine er aldeles taveløse.....

Men jeg tror at du vil opdage, det syntes jeg selv at have observeret, at der er enormt stor forskel på fysikken hos de franske bulldogs, der bor en del franske her i området, og de fleste er med tavle.... og når vi engang imellem mødes nogle stykker ovre i parken, så skulle man vitterligt ikke tro det var samme race :hmm: Det spænder fra store og kraftigt byggede, til helt små nærmest dværgstørrelse, og så de lidt slankere og lettere..... jeg syntes virkelig der er stor forskel på dem....

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan desværre ikke hjælpe da mine er aldeles taveløse.....

Men jeg tror at du vil opdage, det syntes jeg selv at have observeret, at der er enormt stor forskel på fysikken hos de franske bulldogs, der bor en del franske her i området, og de fleste er med tavle.... og når vi engang imellem mødes nogle stykker ovre i parken, så skulle man vitterligt ikke tro det var samme race :hmm: Det spænder fra store og kraftigt byggede, til helt små nærmest dværgstørrelse, og så de lidt slankere og lettere..... jeg syntes virkelig der er stor forskel på dem....

 

Ja det har jeg nemlig luret, at der er ret store typeforskelle og derfor ville det netop være interessant at vide hvor de forskellige kom fra så jeg kunne se nærmere på det ;-)

 

Men ja, det er jo desværre en af de racer der virkelig er ramt af økonomiopdrættere, så jeg er med på at der er rigtig mange uden tavle :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu flytter der jo snart en fransk ind i min familie, så jeg følger med og elsker at se billeder af de forskellige, men så er det jeg sidder og mangler stamtavleoplysninger, fordi det egentlig er dem der for mig er mest interessante. Så hvis ellers der er tavle på jeres hunde, har I så ikke lyst til at tilføje deres tavlenavn så jeg kan få en ide om hvilken type franske de forskellige opdrættere laver :-)

 

Min Eddie er fra Kennel Lancomes og Boss er fra Von Phobia.

Eddie er en stor kraftig karl :lun: måske også en anelse for stor (hele kuldet var af stor størrelse). Boss er jo kun lige 11 måneder så ham har jeg tilgode at se hvordan han færdigudvikler sig.

 

Har du bestemt dig for hvor du vil købe hvalp henne? Kender du lidt til de forskellige opdrættere i bulldogklubben?

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi vil også være med :klap:

 

Og hvor er jeres bullere fine.....

 

Jeg har dem jo i helt andre farver end jer :-D

 

Bøf på 13 mdr. :hjerte:

 

[ATTACH=CONFIG]83745[/ATTACH]

 

Og Bertram på 15 uger :lun:

 

[ATTACH=CONFIG]83746[/ATTACH]

 

Og så lige et sammen

[ATTACH=CONFIG]83747[/ATTACH]

 

Et par charmerende drenge!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Min Eddie er fra Kennel Lancomes og Boss er fra Von Phobia.

Eddie er en stor kraftig karl :lun: måske også en anelse for stor (hele kuldet var af stor størrelse). Boss er jo kun lige 11 måneder så ham har jeg tilgode at se hvordan han færdigudvikler sig.

 

Har du bestemt dig for hvor du vil købe hvalp henne? Kender du lidt til de forskellige opdrættere i bulldogklubben?

 

Tak for info :-D

 

Jep, der flytter et styk hvalp hjem til min mor om en 3-4 ugers tid, men jeg er stadig og vil jo altid være, smadder interesseret i hvad der foregår i racen. Det følger lissom med i pakken som aktiv opdrætter og udstiller, selvom det her er en anden race :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jooow, jeg elsker at vise bassen frem :engel:

 

Han hedder Rasmus (Store Linde's Primitivo på tavlen) og er 7½ måneder gammel. Og så bor han også på Færøerne :slem:

 

 

IMG_0868.jpg

 

- Jeg kan altså ikke finde ud af at få billederne større :vedikke:

IMG_0821.jpg

IMG_0832.jpg

IMG_0867.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi vil også være med :klap:

 

Og hvor er jeres bullere fine.....

 

Jeg har dem jo i helt andre farver end jer :-D

 

Bøf på 13 mdr. :hjerte:

 

[ATTACH=CONFIG]83745[/ATTACH]

 

Og Bertram på 15 uger :lun:

 

[ATTACH=CONFIG]83746[/ATTACH]

 

Og så lige et sammen

[ATTACH=CONFIG]83747[/ATTACH]

 

 

Åh Bøf har nogle smukke øjne! :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst bahnsen

Ikke noget, hvad får dig til at tænke at han skulle være en blanding? Dem vi køber ham af har begge forældre som ganske vist er uden tavle, men de skulle være rene franske bulldogs begge to, og jeg synes at begge forældre ligner franske bulldogs.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ikke noget, hvad får dig til at tænke at han skulle være en blanding? Dem vi køber ham af har begge forældre som ganske vist er uden tavle, men de skulle være rene franske bulldogs begge to, og jeg synes at begge forældre ligner franske bulldogs.

 

Måske fordi ørerne ligger ned.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst maria-bernadette

Bella på 5 år født d 06/06/06 = djævlehunden! :)

Ej, hun er nu meget sød selvom hun har haft et hårdt liv.

Mine forældre var hendes familie nr. 7! Først forstod vi ikke hvorfor folk blev ved med at sælge hende videre, da hun er en rigtig dejlig hund, men det viste sig senere at hun havde store problemer med at blive drægtig, og da hun blev det, fødte hun 2 døde hvalpe. Hun har stamtavle så folk har nok købt hende med henblik på avl, og så solgt hende da det ikke har lykkes,uden at fortælle nye købere om problemet. Forfærdeligt at folk kun har tænkt på hvad de kunne få ud af hende, og ikke hvad der var bedst for hende :'(

 

Jeg har hele tiden gerne ville have en hvalp fra en af mine forældres tæver, men da de andre tæver ikke kom godt ud af et med Bella, tilbød de at jeg kunne få hende. Der gik dog noget tid da jeg ikke har kunne finde en lejlighed hvor jeg må have hende, men så begyndte det at gå helt galt mellem tæverne og Bella fik en ordentlig omgang tæsk, hvilket er derfor hendes øre hænger. Så sidst jeg var hjemme og besøge hende valgte jeg at tage hende med mig til kbh med det samme.

 

Hun har boet her et par uger nu og er faldet rigtig godt til. Hun nyder at være enehund og få en masse opmærksomhed :)

Heldigvis har hun ikke set sig helt sur på andre hunde, hvilket jeg lidt havde frygtet. Hun er ikke så vild efter at lege med dem, men hun er heller ikke aggressiv.

83966-bella-pa-cykeltur.jpg

83964-bella-efter-en-laaaaang-dag.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ikke noget, hvad får dig til at tænke at han skulle være en blanding? Dem vi køber ham af har begge forældre som ganske vist er uden tavle, men de skulle være rene franske bulldogs begge to, og jeg synes at begge forældre ligner franske bulldogs.

Jeg kan se der er svaret for mig ;-)

Og så synes jeg egentlig osse de hvalpe har et noget andet udtryk end jeg har set hos andre, måske en lidt længere næse?

Ørernes facon ser mere kantet end rund ud, men jeg glæder mig til at se billeder af jeres hvalp når ørerne er oppe.

Men ja, er der ingen tavle kan det jo heller ikke udelukkes at der ligger noget andet i dem :-)

 

Måske fordi ørerne ligger ned.

:5up:

 

De er simpelthen bare ikke kommet op og stå endnu, to af hvalpenes ører står nu, så det kommer lige så stille, de er jo ikke så gamle endnu :-)

Jeg så hvalpe på 5 uger i lørdags og alle ører står op. Nu er det måske ikke et spørgsmål du kan svare på men andre kan sikkert... vælter ørerne på et tidspunkt for at rejse sig igen, eller er det bare så forskelligt hvor gamle hvalpe er før ørerne kommer op?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er forskelligt hvornår hvalpene får ørene op, og de kan sagtens falde ned igen, det er faktisk meget normalt at ørene falder ned under tandskiftet. :)

 

Det med tandskiftet havde jeg godt forestillet mig, men jeg tænkte mere her hvor de er helt små siden jeg har set hvalpe på 5 uger med ørerne oppe og hvalpene på billedet har ørerne nede, og de er vel tæt på 8 uger?

 

Det er da i øvrigt bare et så lækket udtryk din buller har, og udsigten der hvor du bor er heller ikke så ringe :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Shrek

Googlede mig lige til at ørene kommer op og stå ved 6 ugers alderen.

 

Rasmus' ører stod ikke helt stabilt før han var 5-6 måneder. jeg var godt nok nervøs for, at de slet ikke kom op og stå.

Tak skal du have, ja vi har nogen gode natur områder, det er helt sikkert. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...