Hop til indhold

Legekammerater Århus-Horsens-Odder-Skanderborg-Solbjerg


Gæst Ninja-Miffi
 Share

Recommended Posts

Gæst Ninja-Miffi

Hejsa!

 

Vi er nye herinde på siden og vi søger hundelegekammerater til vores skønne og søde lille Malteser-pige på knap 1 år :hjerte:

 

Desværre bor vi et sted, hvor der ikke rigtigt er andre hunde, som hun kan lege med. Vi har dog 2 legekammerater (1 coton han på 1 år og en Cavalier King på 5 år), som hun kan lege med ca 1 gang om ugen!

 

Vores Miffi er lidt tilbageholdende og forsigtig, når hun lige møder nye hunde (dog hun er bange for terrier og store, voldsomme hunde) men når hun først har set sin nye kammerat an, vil hun meget gerne lege fange- og moslelege - og hun er så lykkelig efter sådan en omgang hunde-tamtam :blink:

 

Umiddelbart leder vi efter en stille og rolig hund, som dog gerne vil lege:5up:

 

Vi bor ved Hovedgård, så vi kan komme både i Horsens, Århus, Odder, Skanderborg, Solbjerg og andre byer i det område...jeg håber at høre fra nogen dejlige hundevenner :vinken:

 

Mange hilsner fra Marianne, Morten og MIFFI

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst hjortshøj

Hej :-) jeg bor i Odder med min chihuahua dreng på lige godt et år. Han kan bedst med tæver og han er også lidt tilbageholdende :) ku være hyggeligt at mødes en dag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninja-Miffi

Ja, det kunne være rigtigt hyggeligt...indtil videre har Miffi også mest leget med hanner. Er din lille Chihuahua kastreret? Miffi er nemlig lige i slutningen af sin første løbetid...og vi skal ikke have hvalpe, ha ha:shock:

Har du indhegnet have? Miffi er nemlig ikke så god til gåture med andre hunde, hun vil helst snuse og lege og putte, så det er bedst hvis de bare kan løbe rundt.

Vi kan sagtens komme ud til jer en dag snarest, hvis de nu leger godt, er det jo bare perfekt (også med afstanden)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninja-Miffi

Okay, vi har desværre haft nogle meget uheldige oplevelser, så jeg tør ikke lade hende løbe uden snor nogen steder:(

 

Men vi har en stor indhegnet have, så måske kan vi mødes her? Hvis du altså har bil og lyst?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninja-Miffi

Ha ha, jamen de er jo heller ikke så store, så det går nok :5up:

Vi kan da prøve det og se om de smadrer hytten...

Jeg ved ikke hvordan man sender en privat mail herinde, ved du det? Så vi lige kan aftale nærmere...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninja-Miffi

Hejsa...det lyder da som en god mulighed :-D

Vi har selv haft Jrt og jeg eeelsker dem, men i længden var de for aktive for os, så da vi mistede vores sidste, sadlede vi om til en mere rolig, men stadig sjov race.

Altså vi har jo også selv en stor indhegnet og total hundevenlig have, så det kunne også være her (Miffi er nogen gange mere selvsikker i eget hjem).

Og jeg tror som en start kun at hun skal møde den ene af dine hunde, ellers bliver hun bange (det er en hel ny verden, når man er vant til Jrt, som bare ikke er bange for noget som helst), ellers tror jeg ihvertfald det skal være her, hvis hun skal møde begge to.

Hvad siger du til det? Kh

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi vil gerne lege en dag om det er her eller hos os betyder ikke så meget... Og jeg ville under alle omstændigheder kun medbringe den yngste. Den ældste kan være en skarp madamme der kræver lang tids kendskab - dvs. Fx fælles gåture over en periode - før hun tøer op og gider have noget som helst at gøre med en fremmed voksen hund....

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

 

I er også velkommen at besøge os. Vi bor i Gjesing ca 6 km fra Jer , og mine to er begge steriliseret/kastreret så det er ikke noget problem. Vi har indhegnet have så de kan løbe frit. Mine er ikke så vilde :-) Coco snakker med alt og alle mens Qantas kan være lidt reserveret i starten, men det går hurtigt over. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...