Hop til indhold

Hundebaskeren


Gæst The dogfather
 Share

Recommended Posts

Gæst The dogfather

Yir...jeres yndlings-Latino er tilbage...

 

Helt nye afsnit af Hundehviskeren på Nat geo, starter i dag...:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er tragisk underholdning.. Lidt ligesom at se en gyser faktisk :hmm: Man sidder bare og ved hvad der vil ske og tænker " BEHIND YOOOOU IDIOT!", og man ved jo det går galt.. Alligevel ser man det! :stupid:
Nej, man gør ikke :mrgreen: Jeg gør i hvert fald ikke... Jeg har virkelig bedre ting at tage mig til end at se på den klovn... Vil fx. meget hellere sidde herinde og blive klogere :blink: Her har vi da i det mindste generelt set samme holdning omkring hunde og dominans og hvordan man skal omgås dem, så det er metoder og råd, som jeg ville kunne stå indenfor at bruge selv - ham der kan ikke bidrage med andet end et forhøjet blodtryk :mrgreen:

 

Men at det er en gyser er jeg helt med på... Det er sgu forfærdeligt at nogle mennesker kan gå rundt med SÅ store skyklapper på...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sitto

Jeg ser det ikke, kan simpelthen ikke holde til at se på hvordan den idiot behandler de stakkels hunde.

Han kom også lige op i en samtale til svigerfars fødselsdag for en uges tid siden - ikke med min svigerfar, men min kærestes onkels kone :mrgreen: - dén samtale fik jeg lukket af meget hurtigt, kan slet ikke diskutere på et ordentligt plan med mennesker som synes hans metoder er SÅ fantastiske - jeg bliver simpelthen så hidsig, så jeg plejer aldrig at diskutere ham med dem som er tilhængere af ham - det er bare mest behageligt for alle, at vi lader emnet ligge.. :oops: altså dvs. jeg plejer at forklare hvorfor jeg ikke synes hans metoder er ok, og spørge ind til om de synes det er i orden at slå, sparke og halvvejs kvæle hunde, hvis de så ikke heeelt er tilhængere af dé metoder, så kan vi snakke videre, for så kan de da måske omvendes - men onkelens kone her fx mente slet ikke at han slog, sparkede eller brugte kvæl - og når folk SLET ikke kan se det, så er det ikke nogen god idé at diskutere det med mig!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...