Gæst Dogue1 Skrevet September 6, 2008 Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 Vi var jo ude sammen med dumle i eftermiddags, og som altid hyggede de sig sammen, og jeg kom selvfølgelig hjem med driv våde bukser takket være dumle HAHAhahaha:lol: Lexus og dumle tog sig et par sightseeing ture mellem trær og husene.... Det skal nok lige siges at det er et militært øvelsesområde så de ter ikke huse der bor nogen i:blink: ...På vej til bage til bilederne kom der en af mine venners vagt kolegaer løbene, lexus synse jo han så meget rar ud Eller så lidt truende ud så han løb manden lidt i møde, men jeg kaldte ham tilbage ja, ja 3.gang lykkens gang... Jeg glæder mig til det bliver lidt køligere så vi kan gå nogle rigtig lange ture der ude, det er lige varmt nok for lexus endnu til de helt lange turere, særligt når han løber og leger samtidig med vi går. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret September 6, 2008 Rapporter Share Besvaret September 6, 2008 Sku hilse fra Bjørn og sige din hukommelse er dårlig... Det regnede jo og Dumle kunne aldrig finde på at svine andres bukser til Ja, det var super hyggeligt (som altid) og vi har også en meeeget træt hund herhjemme nu. Vi glæder os også til at gå nogle længere ture der og se noget mere af det... Jeg syntes nu det går godt med Lexus' indkald (3. gang er da bedre end 7. e.l. :blink: )... Dumle derimod Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret September 6, 2008 Rapporter Share Besvaret September 6, 2008 Sku hilse fra Bjørn og sige din hukommelse er dårlig... Det regnede jo og Dumle kunne aldrig finde på at svine andres bukser til Ja, det var super hyggeligt (som altid) og vi har også en meeeget træt hund herhjemme nu. Vi glæder os også til at gå nogle længere ture der og se noget mere af det... Jeg syntes nu det går godt med Lexus' indkald (3. gang er da bedre end 7. e.l. :blink: )... Dumle derimod :hmm: Hvis Bjørn siger det så må det jo passe... Jeg er godt klar over jeg har bulimi-demens.... (Æder og æder men glemmer at kasteop:stupid:) :lol: Men jeg havde aldrig troet at det skulle gå i hjernen på mig. Det er nok alderen der gør det:blink: Ja det går da ok med Lexus' inkald han skal bare lige lære at det er første gang jeg kalder det gælder:mrgreen: Dumle var godt nok ikke helt vild med at komme, men det er vel Lexus' skyld:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret September 6, 2008 Rapporter Share Besvaret September 6, 2008 :hmm: Hvis Bjørn siger det så må det jo passe... Jeg er godt klar over jeg har bulimi-demens.... (Æder og æder men glemmer at kasteop:stupid:) :lol: Men jeg havde aldrig troet at det skulle gå i hjernen på mig. Det er nok alderen der gør det:blink: Ja det går da ok med Lexus' inkald han skal bare lige lære at det er første gang jeg kalder det gælder:mrgreen: Dumle var godt nok ikke helt vild med at komme, men det er vel Lexus' skyld:blink: :hmm: Jeg ved nu ikke om det helt var Lexus' skyld med de mirakkel godbidder du har med Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret September 7, 2008 Rapporter Share Besvaret September 7, 2008 Altså - alt det der lyder smadderhyggeligt, men hvor er billederne :hmm: :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret September 7, 2008 Rapporter Share Besvaret September 7, 2008 Altså - alt det der lyder smadderhyggeligt, men hvor er billederne :hmm: :blink: Der er ingen billeder, jeg vil ikke tage kamera med når det regner Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst BongoJungle Besvaret September 7, 2008 Rapporter Share Besvaret September 7, 2008 Ja, jeg vil også gerne se billeder:confused: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret September 7, 2008 Rapporter Share Besvaret September 7, 2008 Der er ingen billeder, jeg vil ikke tage kamera med når det regner Hvad er meningen i at friste os - var tæt på at skrive torturer os - med Lexus og Dumle historier når den ingen billeder er :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst BongoJungle Besvaret September 7, 2008 Rapporter Share Besvaret September 7, 2008 Der er ingen billeder, jeg vil ikke tage kamera med når det regner Øv altså Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 7, 2008 Rapporter Share Besvaret September 7, 2008 Der er ingen billeder, jeg vil ikke tage kamera med når det regner Magen til egoistisk, selvcentreret hundeejer skal man lede længe efter. Først VIL han ikke kalde sin hund til sig (har han monstro tatooer over hele kroppen?) og bag efter vil han ikke engang ødelægge sit dyre kamera for at vi andre kan få del i glæden? Har du dårlig smag i munden nu? (plz sig ja, jeg kan ikke holde til dne her tone mere) Nå, hvor om alting er, er det nu dejligt at de hunde bare hygge, ærgeligt med vejret sådan at vi andre går glip af billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret September 7, 2008 Rapporter Share Besvaret September 7, 2008 Hmm :hmm: I kan få et billede af hvordan Dumle som regel ser ud når han har været ude og lege med Lexus: [ATTACH]2455[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret September 7, 2008 Rapporter Share Besvaret September 7, 2008 Hmm :hmm: I kan få et billede af hvordan Dumle som regel ser ud når han har været ude og lege med Lexus: Nåååh, lille dumle:lun: ser godt nok nedkørt ud:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret September 7, 2008 Rapporter Share Besvaret September 7, 2008 Nåååh, lille dumle:lun: ser godt nok nedkørt ud:lol: Det er han også... Det der er blikket der siger "Nej, du får ikke min plads, nej, jeg gider ikke lave noget... Jeg sover!" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 7, 2008 Rapporter Share Besvaret September 7, 2008 Jeg holder med Dumle, lad ham nu bare være :-P:-P:-P Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts