Hop til indhold

strandtur med pinpointer i aften, nogen det vil med?


luckyluna
 Share

Recommended Posts

Kopieret fra alt og intet:

 

SÅ stolt af Sally!!!!!!! :bighug: Sagde til de andre at de bare kunne slippe deres hunde, så ville jeg have Sally i snor indtil hun var rolig (slap Charles med det samme), og hun hoppede bare ud af bilen, snuste lidt til jorden og kiggede sig omkring, og var helt afslappet!! Så hun blev sluppet med det samme :mrgreen: Hun måtte så have time out i snor et par gange i løbet af turen, når hun gik lidt i selvsving med gøen af Mio, men så gik hun bare fint ved siden af mig.

Hun har virkelig gjort al mit brok til skamme, og der er ikke en eneste H-F'er der tror på hvordan hun kan være derhjemme :stupid: :lol::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Og her er en lille video. Jeg har sat musik på så i slipper for at høre på mysla hysteri, hehe. Må sige hun godt nok gøede noget mere end jeg havde forventet, Mio skulle åbenbart forsvares når nu hun ikke havde sheila med...

 

Jeg har en længere video hvor de hilser på hinanden alle sammen, men den kan jeg ikke få ud af telefonen...hmm

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst n1nna
HUN var super sej! JEg skal nok smide en video ind, men nok først i morgen, er gået i seng, hehe.

TAk for dejlig tur og godt alle mand er vandt til larm, så i ikke fik tinitus af Mysla!

 

Selv tak for tur! :vuf: - og tror de var flere om at give tinitus! :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst n1nna
Kopieret fra alt og intet:

 

SÅ stolt af Sally!!!!!!! :bighug: Sagde til de andre at de bare kunne slippe deres hunde, så ville jeg have Sally i snor indtil hun var rolig (slap Charles med det samme), og hun hoppede bare ud af bilen, snuste lidt til jorden og kiggede sig omkring, og var helt afslappet!! Så hun blev sluppet med det samme :mrgreen: Hun måtte så have time out i snor et par gange i løbet af turen, når hun gik lidt i selvsving med gøen af Mio, men så gik hun bare fint ved siden af mig.

Hun har virkelig gjort al mit brok til skamme, og der er ikke en eneste H-F'er der tror på hvordan hun kan være derhjemme :stupid: :lol::lun:

 

Hehe, hun var rigtig dygtig! Og Charles var også sød som han bare tøffede rundt.. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst n1nna
hormondyret er træt efter syv timer ude af huset

 

tak for en hyggelig tur :-D

 

Selv tak for tur :vuf: og Nissan er en super dejlig teen-hund, så flot han kunne gå i snor når de andre løb løs!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej

Taark :hjerte:

 

det var super god træning for ham, da han let bliver jaloux.

men han er vant til at få pauser når vi er i hundeskoven, og hans veninde vil lege med en anden.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...