Hop til indhold

En dyresamlers bekendelser .


Tullemus
 Share

Recommended Posts

Jeg ved ikke om nogen af jer kan se en kanal der hedder TLC Danmark.

Men der kommer et program hver tirsdag kl. 20.00 der hedder:En dyresamlers bekendelser.

Sidste tirsdag handlede det bl.a om en kvinde der boede i en husvogn med 97 hunde :shock: og diverse katte.

Nogle af hundene levede i bure og de forerettede alle deres nødstørft indenfor.

Det er egentligt et lidt sørgeligt program, for disse her mennesker har jo alle et stort dyrehjerte, men det ender nogle gange med, at tage overhånd og så er det ikke mere til gavn, hverken for dyr eller mennesker.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har kanalen og ser den rigtig rigtig meget, men jeg zapper væk ved de programmer. Det har jeg ikke behov for at se på:genert:

 

Måske det er at flygte fra realiteterne, men jeg har ikke lyst til at sidde og have ondt i hjertet over noget, jeg ikke kan ændre på alligevel

 

Jeg kan godt forstå dig Jeanette, sådan havde jeg det også, da jeg fra Animal Planet, så den der serie om Dyrepolitiet i forskellige stater, der rykkede ud til misrøgtede dyr, men jeg skulle alligevel se, om de blev reddet, ellers gik jeg bare og tænkte på det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har set det, men kun et enkelt program!

Det var også frygtlige forhold. Hun havde en masse chihuahua'er, og hun nægtede dem at komme udenfor, for der kunne de jo komme til skade! Afføringen var alle steder. ADDD! Det var frygteligt! Jeg kan slet ikke forestille mig hvor grimt der lugtede derinde. Ejeren måtte sove med iltmaske for at overleve (hun havde selvfølgelig astma) ..

 

Dyrepolitet havde en gang været og tage alle hendes dyr fra hende (kan ikke huske antallet, men det var også hel vildt!). De Chihuahua hun havde nu var nye.

Ingen tvivl om at hun gjorde det i bedste mening, men de hunde kunne dårligt have et ringere hundeliv. Jeg er så ked af at dyre-hamstrene er blinde for det :-( ØV!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej
På mine forældres gård havde vi 19000 høns...

 

 

Så er det godt Bella kan larme lidt for dem alle sammen! :mrgreen:

 

Jeg synes stadig det er rigtig træls at hun sådan har lært Nissan at gø! :drille:

 

 

så jeg må nøjes med ét dyr... mine ører kan ikke holde til mere... :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er det godt Bella kan larme lidt for dem alle sammen! :mrgreen:

 

Jeg synes stadig det er rigtig træls at hun sådan har lært Nissan at gø! :drille:

 

 

så jeg må nøjes med ét dyr... mine ører kan ikke holde til mere... :genert:

 

Vi har skam også kun et dyr (plus nogen husstøvmider). Det er kun når hun bliver gejlet op af Nissan at hun gør som en vanvittig!

 

:damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej
Vi har skam også kun et dyr (plus nogen husstøvmider). Det er kun når hun bliver gejlet op af Nissan at hun gør som en vanvittig!

 

:damn:

 

det må være skønt at hun bare har været helt stille de sidste tre uger så :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Spilop

Jeg har 9 hunde og kan på en eller anden måde godt sætte mig ind i dyresamlernes mentalitet:cry:

 

Jeg har rigtig svært ved at sige nej, når der kommer en hund herude der ikke har haft det godt. I sommers skulle jeg have den længe ventede hund fra Sverige (havde været skrevet op i 2 år) og pludselig dukker Joey også op, ingen kan træne ham og han er total sterotyp. Så ham måtte jeg også have.

 

Pt har min veninde en mellem pudel til at gå, som en af mine kursister må af med, den har så meget potential til at løbe agility at det kribler, men med pt. 4 unghunde, så skal skal SKAL jeg ikke have flere hunde

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 7 months later...
Hvad mener du med det ?:blink:

Jeg har da "kun" 4 hunde og 4 katte :mrgreen:

 

Det er sådan det starter....... :mrgreen:

 

Jeg må lige korrigere mit indlæg i denne tråd :genert:...har nu 7 katte, den sidste kom tilløbende hertil den 6 dec. og der er åbenbart ingen der vil kendes ved den.

Har nu hængt et skilt op i indkørslen hvorpå der står : ALT OPTAGET !

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...