Hop til indhold

Volpino Italiano


Gæst MartineSophia
 Share

Recommended Posts

Gæst MartineSophia

Hej alle sammen :).

Vi overvejer at få en hund nummer to når vi er flytted til at sted hvor der er flere hunde tilladt. Vi har altid været helt vilde med spidshunde og jeg kunne godt tænke mig en samojede men det må nok vente til at jeg flytter hjemme fra:p Btw. Vi har kigget på volpinoen og nu hvor jeg er helt vild med at træne lydighed med hunde så ville jeg lige høre om nogle ved hvor gode de er til lydighed :)? Hvis der er andre ting i syntes vi skal vide om den race så skriv gerne :).

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har en veninde der opdrætter volpino, og hendes to avlstæver er de eneste jeg har kendskab til. Med det jeg har set af dem, er det en meget kvik lille hund, og meget charmerende! Jeg har trænet lidt agility med den ene af dem, bare for sjov, og det føltes meget godt, jeg tror sagtens man kan træne lydighed med dem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MartineSophia
Jeg har en veninde der opdrætter volpino, og hendes to avlstæver er de eneste jeg har kendskab til. Med det jeg har set af dem, er det en meget kvik lille hund, og meget charmerende! Jeg har trænet lidt agility med den ene af dem, bare for sjov, og det føltes meget godt, jeg tror sagtens man kan træne lydighed med dem.

 

Mange tak for hjælpen :). Har din veninde en hjemmeside hvor hun skriver hvis hun får hvalpe?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...