Hop til indhold

Bobo's præsentationstråd


Therese
 Share

Recommended Posts

Så er Bobo flyttet ind.. :banan: Vi har været på en god tur i hundeskoven, hvor man både kan løbe rundt som en skoldet skid, jagte fugle og bade :ivrig: Det er bare feeeedt, siger Bobo... :banan:

 

Han trækker lidt i snoren, men generelt set er jeg vildt imponeret over hvor lydig han er.. Når han render løs, kommer han næsten øjeblikkeligt når man kalder - og jeg kunne kalde ham til mig, selvom der både var fugle og hunde i nærheden :shock: Det har jeg ikke oplevet før :lol: Også efter kun én dag - jeg ser et stort potentiale her :mrgreen:

 

Og så til billederne:

 

Bøvet hund :lol:

DSC00430.jpg

 

Som I kan se, så ser hans ene øje lidt mærkeligt ud, da han er blevet kradset af en kat engang :genert:

DSC00439.jpg

 

 

DSC00444.jpg

 

Hans yndlingsgris Møffe er faldet på gulvet - og Bobo holder skarpt øje med at han ikke stikker af :cool:

DSC00441.jpg

 

Og så har han da lige "indviet" mig ved at rive mig på armen :roll::mrgreen:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 77
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hjertelig tillykke, han ser sød ud :lun:

 

Nu har jeg jo ikke rigtigt fulgt med, så har du noget mod at fortælle hvor han kommer fra, og hvordan han er havnet hos dig?

Ja da... :-D Det er en vi kender, der ikke ville have ham mere... Han var ikke vogtende nok, var begrundelsen... Og det fatter jeg jo slet ikke... Han er labrador, så det siger jo lidt sig selv, at han ikke er vagthund...

 

Men altså... Det var i hvert fald begrundelsen... Og så tror jeg ellers bare det er rigtig godt at han kommer til en familie, der gerne vil aktivere ham... Han er primært blevet luftet i snor før, og det virker som om det langt fra har været nok... Så han har bidt lidt i nogle sko osv., når han har været alene hjemme og har sikkert virket lidt "hyper." Men det går nok over, når han får lov til at bruge hans næse og hans hoved :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

hvor ser han dejlig ud, stort tillykke med ham therese :banan:

 

 

har han stamtavle? Ikke at det gør ham mindre dejlig :blink: jeg bliver bare så nysgerrig når det er "min" race og om det er nogen man har hørt om.

Jeg glemte at spørge :oops: Der skete så mange andre ting i dag... Men jeg mener at have hørt, at det har han... Så jeg glæder mig osse lidt til at se hvor han evt. er fra :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...