Hop til indhold

Træningstræf/Gåtur Fyn Juni


Bagge
 Share

Recommended Posts

Gæst Findus

Øv, hvor ærgeligt med Molly! Og øv drentche, havde lige set frem til at møde dine smukke hunde...

 

Bliver det søndag ved uni?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 100
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Godt Karina, så kan du og Gracie være sociale med nr 49. Og Bagge render ustandseligt med beskeder imellem os alle! Håber virkelig nogen ta'r kamera/video med, og kan dokumentere dette meget specielle træf! :mrgreen::sjov:

 

 

 

 

(Altså, sådan helt alvorligt så kan Iso godt opføre sig pænt i nærheden af andre hunde, og bli'r hun utidig så har jeg altså styr på hende... :blink:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Godt Karina, så kan du og Gracie være sociale med nr 49. Og Bagge render ustandseligt med beskeder imellem os alle! Håber virkelig nogen ta'r kamera/video med, og kan dokumentere dette meget specielle træf! :mrgreen::sjov:

 

 

 

 

(Altså, sådan helt alvorligt så kan Iso godt opføre sig pænt i nærheden af andre hunde, og bli'r hun utidig så har jeg altså styr på hende... :blink:)

 

:lol: ih hvor jeg glæder mig :klap:

 

men det med kameraet det regner jeg med at du sørger for? :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: ih hvor jeg glæder mig :klap:

 

men det med kameraet det regner jeg med at du sørger for? :engel:

 

Bli'r SÅ hyggeligt! :mrgreen:

 

Jow da, kan godt ta' det store kamera med hvis nogen vil ha' billeder? Hvis ikke det regner eller sådan noget... Men har vi egentlig nogen der bager kage? Det er jo det vigtigste af alt! :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Molly er ikke længere psykopat, måske det var en kombi af løb og at det var første tur ude med mig igen :vedikke:

Ser lige tiden an, men hvis hun ikke er psyko-lider-monster er der så nogen der ikke kan med tæver i løb? Holder self god afstand, hun er alligevel en sur kælling..

Kan både bage kage og tage kamera med, men det kan jeg nu også uden hund :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Molly er ikke længere psykopat, måske det var en kombi af løb og at det var første tur ude med mig igen :vedikke:

Ser lige tiden an, men hvis hun ikke er psyko-lider-monster er der så nogen der ikke kan med tæver i løb? Holder self god afstand, hun er alligevel en sur kælling..

Kan både bage kage og tage kamera med, men det kan jeg nu også uden hund :mrgreen:

 

gerne for min skyld. Så kan jeg få testet om skipper reagerer på løbske tæver. Altså jeg skal nok holde ham væk hvis han gør :blink:

 

jeg er også temmelig habil - både til at bage og indtage kage - så tager nogle mundrette hapser med. jeg er jo også "ny i klassen" og det er vel adgangsbilletten? :-)

 

dig skal vi nok blive glade for! :lol: du er altså også velkommen uden kage men vi siger bestemt ikke nej tak :mums:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

 

dig skal vi nok blive glade for! :lol: du er altså også velkommen uden kage men vi siger bestemt ikke nej tak :mums:

 

takker - mislykkes konditorprojektet må jeg ty til den kendte citronhalvmåne :-) i øvrigt er bassen meget gøende og ivrig efter at møde andre hunde efter et ophold i hundepension så holder ham i ultrakort snor overfor jeres - måske bliver vi bare en kages tid.....

Link til indlæg
Del på andre sites

takker - mislykkes konditorprojektet må jeg ty til den kendte citronhalvmåne :-) i øvrigt er bassen meget gøende og ivrig efter at møde andre hunde efter et ophold i hundepension så holder ham i ultrakort snor overfor jeres - måske bliver vi bare en kages tid.....

 

ok skipper er 50/50 overfor hanhunde, enten elsker han dem, og så kan de 2 tumle eller også hader han dem og så holder vi afstand :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Duffys puss er blevet lidt opsvulmet, så hun er også på vej i løb...

Så blir vi da en retti sjov social gruppe :blink: Ellers må vi binde hundene til hvert deres træ og så bare spise kage, haha.

Skal lige sikre mig jeg kan få bilen i morgen. krydser for sol som i dag..

Link til indlæg
Del på andre sites

Ejjjjj, jeg bli'r måske nok nødt til at brænde jer af i morgen... Kører til Kbh her i eftm./aften, for at kigge på ny bil i morgen... Men det er jo desværre lidt vigtigt, så bli'r nødt til at gøre det. Jeg har jo Iso med, så hvis jeg overhoved når det, så kigger jeg forbi på vejen hjem! Sorry... :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var ellers meningen, at Selma og jeg ville komme, men jeg var ude at køre langt i går, så mit skrog har det ikke for godt, og derfor kommer vi ikke alligevel. Jeg håber, at I får et godt træf - og at kagen er god :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus
Synes heller ikke om alle de afbud, men Gracie og jeg har stadig tænkt os at komme.:-)

Det har I også bare at gøre, nu når I forlader os :fornærmet smiley: glæder os til at se jer :-D

 

Duffy er ikke længere ved at komme i løb, hun har lige blødt, så den er god nok...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...