Gitte O Skrevet Maj 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Maj 21, 2012 Er der nogen der har en opskrift eller kender et link til hvordan man laver sin egen udstillingsline. Gerne med perler. Mvh. Gitte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Maj 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2012 Jeg tror ikke der er nogen opskrift nogle steder på nettet - det er bare at prøve sig frem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Maj 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2012 Til info så behøver du ikke oprette flere tråde med samme emne og enslydende startindlæg Et er nok. Jeg har slettet de to andre. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret Maj 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2012 Hvis du får lavet nogle selv, må du meget gerne lægge billeder op af dem, så vi andre kan blive inspireret:-D God arbejdslyst:vinken: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gitte O Besvaret Maj 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2012 Det er noget noget i denne stil Velkommen til Show Leads - TOY BREEDS LEASHES Jeg ved at både Myndeklubben og Puddelklubben har afholdt kurser i dette, så der må være nogen derude der har en ''opskrift'' Mvh. Gitte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Maj 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2012 Det er noget noget i denne stil Velkommen til Show Leads - TOY BREEDS LEASHES Jeg ved at både Myndeklubben og Puddelklubben har afholdt kurser i dette, så der må være nogen derude der har en ''opskrift'' Mvh. Gitte Evt skal du kontakte dem der har afholdt kurser - de kan måske hjælpe... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts