Hop til indhold

Hundetræf den 6. juli i omegnen af Randers


Therese
 Share

Recommended Posts

  • Svar 157
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Greyhounds

Ja det er dødnemt - ud ad Viborgvej, når der er en kæmpesø på venstre side er du der..Der fører en mindre vej fra hovedvejen ned til det store skovområde. Jeg har hørt der også er hundeskov der, men ved ikke præcist hvor det er.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er dødnemt - ud ad Viborgvej, når der er en kæmpesø på venstre side er du der..Der fører en mindre vej fra hovedvejen ned til det store skovområde. Jeg har hørt der også er hundeskov der, men ved ikke præcist hvor det er.
Det er sgu da skønt... :banan: Synes sgu også det bliver lidt kedeligt at gå den samme tur hver gang vi skal på en lidt længere tur...
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Greyhounds

Ja helt enig, det er også derfor at vi ind imellem tager til Doktorparken, Fladbro skov eller går på diget langs Gudenåen, selvom vi bor på landet og har masser af natur her omkring, Men alt bliver jo kedelig når der ikke er nogen afveksling.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er dødnemt - ud ad Viborgvej, når der er en kæmpesø på venstre side er du der..Der fører en mindre vej fra hovedvejen ned til det store skovområde. Jeg har hørt der også er hundeskov der, men ved ikke præcist hvor det er.

 

Ved hvor hundeskoven er, men der er et pænt stykke at gå oppe fra landevejen hvor rutebilen kører. Så er det da bedre med den på det gamle militærområde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja helt enig, det er også derfor at vi ind imellem tager til Doktorparken, Fladbro skov eller går på diget langs Gudenåen, selvom vi bor på landet og har masser af natur her omkring, Men alt bliver jo kedelig når der ikke er nogen afveksling.

Ja, lige nøjagtig... Tror sgu heller ikke hundene synes det er spændende at gå den samme tur dag ud og dag ind... De skal da også ud og se og opleve noget andet :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror umiddelbart der er mest stemning for tur uden snor... Det er i hvert fald både mig, Anne og Audrey-mor, der helst vil gå uden snor... Men tak for tippet :-D

 

OK, gvad så med den lokale hundeskov? Jeg kommer uden Groa, hun skal ikke løbe løs sammen med en masse hunde jeg ikke kender.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er det ikke fordi jeg tror jeg kan komme, men hvad med hvis man mødtes ved en hundeskov, hvor der var almindelig skov udenom. Så kunne dem der vil mødes og lege uden snor gå en tur i hundeskoven og de andre kunne tage en runde i snor i skoven. Mødes bagefter til fælles kage?

 

Bare et forslag som måske gjorde at nogle flere kunne komme med:) mig selv inklusive, hvis der ikke var så langt:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er det ikke fordi jeg tror jeg kan komme, men hvad med hvis man mødtes ved en hundeskov, hvor der var almindelig skov udenom. Så kunne dem der vil mødes og lege uden snor gå en tur i hundeskoven og de andre kunne tage en runde i snor i skoven. Mødes bagefter til fælles kage?

 

Bare et forslag som måske gjorde at nogle flere kunne komme med:) mig selv inklusive, hvis der ikke var så langt:)

Det var da egentligt en god ide :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Uhhh det er i min ferie, så jeg kunne da godt overveje at komme:-D. Gåtur i snor melder vi pas på. Men leg vil vi gerne - hvis det store skrummel er velkommen?

 

Synes ideen er rigtig god med evt at finde et sted, hvor dem som gerne vil mødes og gå tur i snor kan det, og vi andre som vil lege kan mødes efterfølgende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Uhhh det er i min ferie, så jeg kunne da godt overveje at komme:-D. Gåtur i snor melder vi pas på. Men leg vil vi gerne - hvis det store skrummel er velkommen?

 

Synes ideen er rigtig god med evt at finde et sted, hvor dem som gerne vil mødes og gå tur i snor kan det, og vi andre som vil lege kan mødes efterfølgende.

Ork ja... Selvfølgelig er hun det... :-D
Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe.. Det regnede jeg også med... Gider heller ikke spise en kage der har stået i en varm bil hele vejen fra Sjælland :badr:

 

Har du evt. hørt om ventilation og vinduer, som kan rulles ned?? :hmm:

 

 

 

Hvis ideen med at dele sig op og mødes senere i snor kan realiseres, så synes jeg helt klart, at det er noget vi skal satse på. Virker jo som om, der er lige mange på hvert hold.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har du evt. hørt om ventilation og vinduer, som kan rulles ned?? :hmm:

 

 

 

Hvis ideen med at dele sig op og mødes senere i snor kan realiseres, så synes jeg helt klart, at det er noget vi skal satse på. Virker jo som om, der er lige mange på hvert hold.

Nå ja... Ventilation... Tænkte ikke så meget længere end til klam kage... :oops::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...