Hop til indhold

Game of Thrones


Umulia
 Share

Recommended Posts

nej tak for tippet, jeg var ikke nået længere end til at smide det i indkøbskurven. Jeg når altid at gå i panik over at jeg kun mangler at finde varer for 300 kr for at spare 19 kr i porto så jeg shoppede videre :oops:

Mig i en nøddeskal :sjov:

 

Skal da lige tjekke de bøger ud, men på dansk altså :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 163
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

det er så dumt :lol: nå jeg holdt mig til de 6 bøger her, de er allerede afsendt så jeg håber de måske er her i morgen :x: eller nej det er vel en pakke så er de her nok først mandag...

Lige præcis! *LOL* Jeg sad forleden og skulle bestille inde på Matas side og køber man for 300 kr. er portoen gratis, jeg ville spare lidt penge og skulle kun bruge en creme de havde på tilbud....men fandt da alligevel vare for 300 kr. men fik dog stoppet mig selv...mage til dyr creme og tilbud :stupid:

 

 

 

Uh det bliver spændende med din pakke, har du købt dem på da. eller eng. ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige præcis! *LOL* Jeg sad forleden og skulle bestille inde på Matas side og køber man for 300 kr. er portoen gratis, jeg ville spare lidt penge og skulle kun bruge en creme de havde på tilbud....men fandt da alligevel vare for 300 kr. men fik dog stoppet mig selv...mage til dyr creme og tilbud :stupid:

 

 

 

Uh det bliver spændende med din pakke, har du købt dem på da. eller eng. ?

 

engelsk, jeg læser næsten altid på engelsk, jeg slipper for at irritere mig over dårlige oversættelser og så er bøgerne meget billigere :mrgreen:

 

Jeg har også bestilt dem i dag. Så må vi se hvis pakke der kommer først :mrgreen:

 

det burde jo være min siden du er en bog eller 2 foran mig :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Joffrey og så ham der er vokset op med Starkbrødrene er to personer jeg SLET ikke kan fordrage. Uuuuuha!

 

Joffrey minder mig iøvrigt helt utroligt meget om Isaac i Stephen Kings 'Children of the Corn'.

 

 

children-of-the-corn.jpg

 

 

 

Men er serien bare helt :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: elsker, elsker, ELSKER den!

joffrey_baratheon.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, de ligner godt nok hinanden! Men der er snart en del år mellem de to film.

 

Du mener vel Theron Greyjoy, og ikke Jon Snow? Jeg tror muligvis Snow er den mest populære person i serien. Hvis man søger på fanart, er der flest billeder af ham.

 

Jo! Theron. Puha! Jeg tror (?) jeg glæder mig til at Robb får fingrene i ham!

 

Mente ikke Jon Snow, for han er trods alt halv Stark :genert: Ham er jeg i øvrigt heller ikke stor fan af. Synes han er lidt ... ynkelig. Jeg har en smule ondt af ham, og synes ikke hans karakter træder nok i kraft. Men det kan jo være det ændrer sig :-D

 

 

Tyrion og Cersei Lannister er faktisk to personer som jeg synes er spændende og godt kan lide at følge. Tyrion fordi man aldrig ved hvad han har på sin dagsorden, og Cersei fordi hun er så 'stærk', selvom hun er en kælling.

Og hvad sker der lige med Tyrions elskerinde ?? Hun er da HELT sikkert en eller anden vigtig person, som holder sin identitet skjult!

 

 

Advarsel: Spoiler!

Daenerys Targaryen er jeg en smule træt af. Hun virker så hjælpeløs, og jeg vidste at det bare var et spørgsmål om tid, inden hendes drager blev stjålet. Til gengæld kan jeg godt lide Ser Jorah, indtil videre. For jeg undrer mig stadig over hvorfor han har dedikeret sit liv til Daenerys (bortset fra hans forelskelse selvfølgelig).

 

Spoiler slut.

 

Arya stark er bare sej :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

wee så kom bøgerne. Jeg var lige ved at tro de havde sendt mig noget forkert for pakken var på størrelse med dem vi modtager hundemad i :lol: men der var bare rigtig rigtig meget papirsfyld rundt om bøgerne :lol:

 

Fedt!

 

Men .. hvor mange bøger er der ialt ? Jeg prøvede lige at gå ind på saxo og søge, og der kan man købe 7 bøger for 340kr ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Til jer der har misset et afsnit eller 2

 

tubeplus.me er din ven :5up:

 

Har ikke læst bøgerne, jeg springer over hvor gærdet er lavest.

Jeg er sådan lidt on/off på den serie, for nogle afsnit er vildt gode, andre not so much.

 

Men til gengæld syntes jeg det sidste afsnit i seson 2 virkelig ligger op til noget acion i seson 3 :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har læst 1 og 2, men er ikke begyndt på den 3. endnu. Lige nu har jeg desværre lidt for travlt med andre ting.

Men jeg regner da med jeg skal have læst dem alle i løbet af sommeren :mrgreen:

 

Men jeg har lavet den her:

009.jpg

 

Kunne ikke lade være :oops: Jeg er også i gang med Bronns tøj og The Others våben og tøj.

Link til indlæg
Del på andre sites

Mærkeligt, den var der ikke da jeg bestilte, og nu er den øverst på listen, når man søger på "game of thrones" :vedikke:

 

jeg har googlet rundt, er det ikke bare fordi nogle udgaver har delt a dance with dragons i 2? På george rr martins officielle hjemmeside står der kun at han har udgivet 5 bøger i serien (6 fordi en af dem også er delt i 2) Bibliography - George R. R. Martin's Official Website

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg har googlet rundt, er det ikke bare fordi nogle udgaver har delt a dance with dragons i 2? På george rr martins officielle hjemmeside står der kun at han har udgivet 5 bøger i serien (6 fordi en af dem også er delt i 2) Bibliography - George R. R. Martin's Official Website

 

Det kunne godt se sådan ud - The Wertzone: Details for UK pb split of A DANCE WITH DRAGONS - den er også ret fed :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...